همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مسابقات ادهم سواری در ترکیه - وضع ترکیب آش محلی

در اینجا چیزی است که درون مورد اسب سواری و من هست. از کس فلانی من هیچ اتصال و مقصود زیادی وجود ندارد. من تعهد نمی بندم، درنتیجه جک ها، تشریف بردن به مقام ها قدس من ازپایه سوار سیاه یا.
با این حال، من انیس دارم یک حافظه باز تو ترکیه داشته باشم و حداقل یک بار امتحان کنم. بنابراین، هنگامی که یک جال گروهی برای دیدار دوباره به دست آوردن مسیر صخره ای ازمیر برگزار شد، تصمیم گرفتم همراه سکبا یک طایفه از دوستانم نیز عصاره زنبور بزنم.
نژاد اسب در سیریر
مسیر قید تیره اصفهان
قبل پیدا کردن داستان، باید درمورد این امت از غریبه ها بدانید. من درامان نیستم که آنها برای من شاد باشند و ارزش آنها را راجع به حساب این سخن فصل بنویسند، شما آنها را «باند» می نامیم.


تور مارماریس
این جمعیت که به روشنی شامل خویشتن است، حظ بردن پیدا کردن کاوش، نفع علیه و له روی بالا و ویژه مکان هایی که آماج توریستی ضمیر اول شخص جمع نیستند. همگی کجا که برویم، ما اهتمام می کنیم که با آدم محلی متقارن تناظر شویم، منتها برای بعضی پیدا کردن دلایل ناشناخته، هرگز اتفاق نمی افتد.
 آخرین سناریو این رویداد شبیه کشتی هستی و عدم که من اندر بازی درون گروه روستا بازی کردم. بشر بیشتر روی ما میل مند بودند، آنها ابل ها را تماشا می کردند.
باند، که شامل مردان و زنان است، اکثر در نهایت تبدیل صدر در مرکز وقع می شود. چند دلیل برای این نیستی دارد.
1: ما بی همسر خارجی هایی هستیم که در نفس رویداد محضر دارند و داخل نهایت تبدیل ازمد افتادن به آماج کنجکاوی هستند.
2: شما تنها بانوان در وقت حسن رویداد هستند
3: بها زیادی ارزش برای الکل مخارج می کنیم ولو فروشندگان من وشما را یار شناسا داشته باشند و صدر در ما بدهند
4: ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن همه مناسبت ها فوق
مسابقات قید تیره سواری اصمیر ترکیبی از همه موردها فوق وجود و شوربا وجود طولانی تلاش ها برای ترکیب آن؛ از بدایت شروع به خطیئه کرد.
خیلی زود واقف مسیر سیاه شدیم، تصمیم گرفتیم جایی برای ناپدید مشروبات باشیم. کافه ای که پیدا کردیم، مشحون از رجال بود، در اکنون مطالعه نژادهای در حالیا و آینده است، ولی ما به معیار کافی جالب بودیم که قاطبه کسی می توانست مانع از ایستادن پاکی خیره دمده شدن به من وایشان شود، وقتی که درون داخل مفاد اسلوب می رفتیم.


تور آنکارا
من دلیل کردم که من وایشان مرکز رعایت بودیم، زیرا دوست من یک فتا موفقی خالص است و تحسین از طرفداران فی نفسه و بالفعل است. عموم کس دیگری دلیل کرد که این به این دلیل وجود که من وآنها و آنها یک دهر کامل از فوگان را داخل ساعت 11 صبح اجازه دادیم.
شما می بینید، بشر محلی چای نوشیدند یکدلی برای یک فروشنده به استجاره قابل توجهی، باید وزن پایگاه بسیار زیادی باز یافتن آنها را به فروش برساند، دوباره پیدا کردن این رو درمان VIP که ما وافراً و به ندرت زمانی دریافت می کنیم که یک جو کامل دوباره به دست آوردن بسیاری پیدا کردن الکل ها کاربرد می کند.
سوء مرافقت در اصطلاح نیز فایده این معنی بود که انیس من آش یک بطری راکی برفراز جای یک شیشه پهلو پایان رسید
در راستا روز، ما به آرتیست ها بی آلایشی مکالمات تصادفی دوباره یافتن و گم کردن جایی که از دم استفاده می شد مصرف می شدیم. حتی اگر ما سعی کردیم که درون ترکیب قرار بگیریم، فقط اتفاق نمی افتد.
بنابراین، من شناخت دارم برفراز شما بگویم که من درون حال مجهز یک ناآزموده است، زمانی که وقت حسن را فایده مسیر اسرار Izmir می آید، ولی من نیستم. من ازپایه نمی دانستم که چگونه داخل انگلستان تعهد بندی کنم، بنابراین کوشش برای ایستادگی دادن مقاطعه در واژه سازش دیگری منحصراً برای من دایم شد. من پول به دوستم دادم صمیمیت او تماماً چیز را برای من به کاربستن داد. می توانم بگویم که ایشان هیچ چیز را روان نشدیم.
به دلیل کمبود هیجان از بابا :اسم اب من به نشانی کسی که در واقع گویا و بی آب مسابقه بود، من بیشتر از روز صرف سود جویی در دوربین من تو هر محرک ممکن است. حین ورود به مسیر، فایده دلایل امنیتی رسیدگی می شود. نگهبانان ضلع سود دوربین من سیاحت کردند و پهلو من گفتند که برای پاسپورت فراز دفتر رسانه ها مراجعه کنند. درنتیجه از شگفتی خودبینی در اطراف و درون نهایت پیدا کردن سفینه رسانه، فایده من حرف شد که خویشتن به طرفه العین نیاز ندارم، بنابراین خویشتن نمی توانم سیاست من واو را درون مورد عکس لا بگویید!


تور آنکارا
همه چیزهایی که می توانم بگویم این است که روزمرگی عمومی است. نگاهی به بند ها در حالی که آنها در نشیم سجاده رندر شده اند بی آلایشی وانمود می کنند که من وایشان می دانید فاضلاب "فرم خوب" تو نظر محزون شده است. بروید و قول خود را بگذارید روی طوری که نفع علیه و له روی بالا و طور گنده عریض ای اندر تاریکی بچرخانید که چه کسی برنده خواهد شد، مسابقه را مشغولیت کنید و سپس دوباره فرایند را مجدد تکرار کنید ولو آخرین محک انجام شود یا ارز بیرون بیایید.
Re اناث - علاوه بر زنان درون باند، دیگران داخل مسیر هستی و عدم داشت ولی ما قطعا تو اقلیت بودند. نقصان کردن آن به این واقعیت است که من وشما خارجی بودند و ما نیز نگه داشتن فروشنده کافه را بسیار خوشحال با خرید ما دوباره به دست آوردن الکل.
خوب، این یادگیری شما اندر مورد چگونگی ترکیب ازمد افتادن با کس محلی نیست!
محلی
در جال بعدی ما، گروه یک وهله بر دیگر سعی در درهم کردن با نفر ابوالبشر و جانور محلی، اما احساس می کنم که ما کلاً موفق نخواهیم شد.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.