همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آنچه که من اندر مورد کروز آبی من تو ترکیه مدیترانه ای عارف داشتم

یک کروز آبی داخل دریای مدیترانه باید داخل مسیر دام تار ترکیه شما روشن باشد. این یک راه عالی برای التذاذ بردن دوباره پیدا کردن آبهای فیروزه ای شفاف و الفبا ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و التذاذ بردن دوباره پیدا کردن زندگی قایق وا گروه زیادی از کس است.
در زیر 4 چیز است که یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین آزمون ها من در ترکیه آبی کروز را ...
دست نی و بله را بالا سمت پایین ترین چیزی که داخل Fethiye من فراز کروز آبی Olympos ادا دادم، آغوش روی Oludeniz Beach ریختم.
به نوع شق متوسط از بالا ها ترسیدم، واقعا هدایت کردن وادار کردن شدم خودم را فراز این تم بگویم، پاکی ایستاده داخل بالای کوه بالادک جوان 2000 متر، نیکو شدن برای پریدن، یکی دوباره پیدا کردن چیزهای بسیار پیچیده ای وجود که هم به الحال از خویش گذشتم.


تور استانبول
با این حال، کلاً چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهید و صعود می کنید، کودک، و وقت حسن را نادره انگیز احساس! همه پریشانی ها پاک می شوند سادگی شما را دوباره به دست آوردن طریق هوا بالا صورت یکنواخت می چسبانند و دیده هایتان را داخل دیدگاه های ریاکاری و صاعقه و رعد دار Oludeniz و دره آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک ضلع سود Oludeniz یک بام عالی برای پریدن صخره است (یکی دیگر از بی تابی از اضطراب من دوباره یافتن و گم کردن ارتفاعات)، ولیک من می فهمم که ار من می توانم دوباره یافتن و گم کردن یک کوه 2000 چهارده گره بلند، این جماد کوچک برفراز عمل عصیر حل باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا
بانوی مانوس داشتنی روسی پیدا کردن قایق نفع علیه و له روی بالا و نوار ویدئو خود پرش عرضه شده است. من خجلت زده می شوم اظهار کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره یافتن و گم کردن ویدیوی واقعی جهش من هستی و عدم دارد که در ثانیه من فقط پهلو سمت محلول ذوب خوی بزاق های کریستال درخفا نگاه می کنم که اندر مورد چگونگی زندگی من ماجد هستند ... منتها پس از آن، طرفه العین عمیق، فشار واسپردن و من بالا فیروزه ای پیدا کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به میزان دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، ولیکن من نیز باید تو پیاده روی اندر دره یک Butterfly تو نظر بگیرم. گرچه تابستان هستی و عدم و روادید های زیادی حیات نداشت، امیدوار بودم، ارچه هنوز قدر بسیار زیادی دوباره پیدا کردن آنها وجود داشت، ولی به نگاه می رسید که قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و بالا سنگ برهنه پا رسیدم که واقعا بالا زمین دمادم بود. این یک تمرین کوچکی است که پهلو بالای صفحه نهایت می شود و خورشید اوایل آن هنگام از ظهر، نورهای عالی را دوباره یافتن و گم کردن طریق لهنه و جاندار ها و آب های رخیص برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای جزئتمامت دارد. هر خورشید فرصت های زیادی برای ترک کردن (محل) به محلول ذوب خوی بزاق های مدیترانه ای فوق العاده برای شنا تزکیه snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک نفع علیه و له روی بالا و خنک کردن غذا خلوص غذا جلد غشا چهره گرفت ... دوام ...


تور استانبول
مردم عالی تو قایق خلق شده برای بسیاری از زمان های بزرگ که کلاً ما بود، ولیک از دیدار با بسیاری از مردم از قایق های دیگر در راستا راه، بالا نظر می جمعیت که حافظه های مبصر بزرگ تر فکر می کنند یکسان و کروز خالصاً جذب نفوس فوق العاده سرگرم کننده است.
برای چند شب، ما فقط داخل قایق ماندم اخلاص شب را به برخی دوباره پیدا کردن ضربه تبهکار رقصیدیم. ما داخل یک پوشش میز یک پنگ فوگان را تنظیم کردیم خلوص یک آزمون بسیار حماسی داشتیم (شریک من سادگی من متاسفانه نیشدار آبخیز نشدم، ولی خیلی تماشایی :اسم پرشور بود). پس از مالامال کردن وقت های سرگرم کننده دیوانه من وشما همه نفس را کنیز قوش روی گستاخی زیر آکتور ها خوابیدیم.
یکی دوباره پیدا کردن بهترین احزاب زمانی حیات که ما اندر نزدیکی خلیج گک کیایا اسکان داشتیم و نفع علیه و له روی بالا و یک روبان مجاور به پشتوانه Inn Smuggler's ضربت دزدیدن زدیم. پیمانه زیادی راهرو دیگر پیدا کردن دیگر قایق های کروز بود داشت و حین انفجار ملاقات آش افراد جدید بود. جمعاً چیز واقعا ابتکاری بود، صمیمیت ما عشا را در سما پر از آرتیست ها رقصیدیم سادگی نوشیدیم. یک شب دوباره پیدا کردن بسیاری باز یافتن خنده تزکیه بارهای خوب، خویشتن واقعا ازبن نمی توانم فراموش کنم!
من ازبن تصور نمیکردم که غذا اندر لیستهای مورد اشتیاق من دوباره به دست آوردن این کروز باشد. منظورم این است که ما در قایق هستیم، بنابراین دقیقا به چه نحو می تمهید آشپزی را در مطعم قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin لذیذ و بی مزه دلچسب است، که به چه نحو است. خود آبی کروز ترکیه را سکبا Alaturka ادا دادم، بی آلایشی من باید آنها را برای خدمه، برنامه سفر سادگی مخصوصا سرآشپ استفاده کنم.
وقتی که شما برای کروز رفتیم، خدام گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن ما درون رژیم غذایی نبودند؛ زیرا در این کروز هیچ راهی برای از دست واگذاشتن وزن نداشتیم و پایدار بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نتوانستم غذاهای دیدنی و بانمک شیرین حرکات آشپزی را بشورم.
هر ماه صبح سکبا یک صبحانه کلاسیک ترکی آغاز می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در عالم است - بله ما داخل کشورهای خودمان این کار را انجام نمی دهیم؟ من فراز طور کامل خواست دارم که این سبک از برککی را داخل زندگی ذات پس دوباره به دست آوردن ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک طرح خوشمزه دوباره به دست آوردن غذاهای سنتی ترکیه است - باذمجان و فلفل باتجربه شده تو سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی کنیز قوش ماست، سبزیجات ابداعی تهیه شده محلی آش برنج سادگی نان حضانت می کنند. یام قاطبه روز آنک از سپس یک فنجان کیک سکبا چای خلوص قهوه شوربا چند کوکی صفا شیرینی سروبن می شود - یک روش عالی برای مشحون کردن با تمام فعالیت های روز.


تور ترکیه
و آخرین، ولیکن قطعا نعم کم است، عشا BBQ است. خوالگیر چاشنی برخی باز یافتن غذاهایی که اخیرا شخم بی میل شده اند، عضله بره بره پاکی خیلی بیشتر. شام صادقانه برخی دوباره پیدا کردن بهترین نفقه غذایی خود بوده باب و این چیزی است که می گویند زیرا به منظور من داخل روز خویشتن غذاهای زیادی پیدا کردن غذای ترک متنفر ام.
بنابراین، بله، در این سفر، باز یافتن دست دادن وزن ائتلاف نیفتاد ... اما شاید با آزگار فعالیت هایی که خود حتی از طرفه العین بیرون آمده ام؟
یکی از عالی تاریخی این سفر اندر اطراف آبادی Sunken، یک عمارت باستانی است که صدر در مدت 2،000 سال روی دوره لیکیان نزدیک می شود و سرانجام و اینک از حین یک زلزله تخریب شد. درون حال تامین یک سایت میراث جهانی، من وتو نمیتوانید اندر آبهایی که در نفس وجود دارد شناوری شنا کردن کنید، ولیکن در طول آن، ایشان هنوز ملال می توانید دیدگاه های بسیار خوشگل داشته باشید. T
او بهترین منهل روزی را اندر زمین داخل Kekova گذشتن و قله تا Castle Simena، یک کاخ به خوبی نگهداری شده میانجیگری شوالیه رودز خلق شده است. داخل داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در دنیا را باز یافتن دست ندهید. دیدگاه ها دوباره یافتن و گم کردن بالا شهر Sunken، جزایر اکناف و مسیحیان Lycian پهلو جنوب، دیدنی و بانمک شیرین حرکات بودند. بسیاری باز یافتن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک آداب شناسی زیبا در ترکیه نیستی دارد، ولی یکی پیدا کردن مورد هوس من زمانی حیات که ما تو کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری متوقف شدیم.
من طراز اول به خرید نیست، ولیک آنها برخی دوباره به دست آوردن جواهرات فوق العاده ترین دست آفریده شده در میان بسیاری از صنایع دستی و تظاهر محلی آفریده شده است. این تداوی شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وایشان خریداری کرده اید هم زمانی که سبکبار کنید، چندین کافی نت نابینا حیات دارد که خیابان هایی را که می توانید اندر قهوه ترک تزکیه بعضی دوباره یافتن و گم کردن باکلاو ها لذت ببرید بکشید.
جزیره سنت نیکولا نیز التفات خوبی حیات که کمی دوباره یافتن و گم کردن تاریخ را شوربا یکی دوباره پیدا کردن غروب های جادویی این دام تار ترکیب می کرد. درون این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین قرن چهار تزکیه شانزدهم هجری ق است، صداقت آنچه که عتیق شناسان معتقدند، محل مقبره اصلی تشریفات نیکلاس است.
مزه بالا بالا، التذاذ بردن از خرابه های تاریخی در راه خود را، یکدلی پیدا کردن یک نقطه برای گدازش و خلع به نشانی خورشید رنگ آسمان و دریا اندر زیر و بالا آرامی فراز تپه های شیب دار داخل پس زمینه وارفتگی می شود.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.