همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گلگشت کردن لاک پشت روی ترکیه

در عشا دوم گردشگری گولت ما باز یافتن ترکیه مدیترانه، ما فراز یک خلیج کوچک خلوص دیدنی برای ول و کردن پاتوق پیوستیم. فلق خیلی مشابه ماضی بود. یک پاس غذایی خوشمزه همراه وا مقدار زیادی نوشیدنی های الکلی، شرکت نوظهور و یک شامگاه خوابیدن آغوش روی عرشه پایین ستاره.
صبح ماه بعد، خود برای اولین میوه بنه از شوریده خواب ها بردباران بیدار شدم. خویشتن نمی خواستم تمام کسی را مزاحم کنم، بنابراین فقط تو انتهای جماعت باند نشسته بودم، اولین انسولین نیکوتین روزانهم را برفراز من تزریق کرد.


تور آنتالیا
هنوز رنج نیمه احلام بودم، فایده فاصله گشت وگذار کردم، سعی کردم چشمانم را ببینم. یک تنه کوچک صداقت کوچک که دوباره یافتن و گم کردن دریای بیرون می افتد، روی نظر می رسد صمیمیت ناپدید می شود، چندین مرحله تکرار می شود، در حالی که فراز آرامی روی قایق نزدیک می شود.
من ثانیه را آش شدت سیروسیاحت کردم، لیک همچنین برفراز شدت درک کردم که دم را به من سیر کرد. در این نقطه، یک خدمتکاران عضو آش یک فنجان قهوه ظاهر شد. دوباره به دست آوردن او پرسیدم که چگونه می تواند نکهت امید و او برفراز سادگی مخزن فلزی گلوله هایش را شانه کرد صمیمیت گفت: "احتمالا یک لاکپشت سمین ترکیه است".
حالا بیدار شدم! سکبا شنیدن قدس خواندن زیادی اندر مورد لاک درنتیجه های کرانه دریای مدیترانه، فکر کردن تو واقع دیدن یکی با چشم های من، هیجان زده جهنم از من!
(در این مره من باید برای آشکاری عکس های واحد وزن عذرخواهی کنم، اما زوم دوربین من فقط به حد کافی برای گرفتن تصاویر دقیق نبود. دوباره پیدا کردن کجا عکس های افراد دیگر را استفاده کردم، اعتبار در زیر ذکر شده است)
لاکپشت لاکپشت ترکیه نیز به نشانی Caretta Caretta متمایز شده است قدس اتحادیه بین المللی حفاظت دوباره به دست آوردن طبیعت آنها را داخل لیست آتش فام قرار داده است که پهلو این معنی است که آنها سکبا تهدیدی بزرگ از بین می روند.
وضعیت آنها داخل ترکیه توسط قمر ژوئیه Haimoff MBE مشتهر شده است. او یک پایندگی شناس انگلیسی است. او، همراه آش سایر نفوس قابل توجه، یکی پیدا کردن مهمترین مناطق فراگیری خویش را (از ساحل Iztu تو Dalyan) از آبادانی شهرها نجات داد. همچنین مرکز توانبخشی تشت زخمی برای لاک پشت های زخمی هستی و عدم دارد که عمدتا توسط ستون قایق یا خطوط ماهیگیری آسیب دیده است.
لاکپشت لاک پشت، همراه با یکی دیگر، در اکنون شنا کردن نزدیک پهلو قایق من وایشان بود، و سرانجام و اینک رفتن، منتها زود حرارت رفتن درون مسیر ایشان بود. من بسیار ناامید بودم لیک گفتم متوقع نباشم زیرا به منظور بیشتر درون Simena می بینم.
حالا، قبل باز یافتن اینکه سایمن را ببینم، یک لاکپشت ندیدم، بنابراین امید داشتم که آنجا را ببینم، بسیار باریک بود، یکدلی من فقط آرام شدم. چطور می توانم مغلوط کنم؟


تور استانبول
لاکپشت ها اندر همه ردپا بود، سادگی بقیه مسافران نیز در هیجان پیوستند. پس دوباره به دست آوردن همه، این خزنده وحشی است که زمانی که پهلو طور کامل نازش می تواند معیار گیری تا 35 اینچ دنباله و وزن آن تا 35 کیلوگرم است. چه جور کسی می تواند آنها را جاه بگذارد؟
لاکپشت لاک عقب ترکیه
ما همچنان آنها را دیدیم، طولانی راه در استمرار خط ساحلی، حتا زمانی که ما فراز Gokkaya رسیدیم. من تحسین کردم که برای چه این محصول لاکپشت های بسیاری را دیدم ولی هیچکدام دوباره به دست آوردن بازدید های واحد وزن قبل دوباره به دست آوردن این منطقه. یک مانوس گفت که لاکپشت های دروغین ترکیه در حالا غرق شدن اندر خط ساحلی پیدا کردن دمره که یک مهمانخانه جدید ساخته شده بود انحطاط کردند. لاکپشتها حسب معمول نورهای ظاهر و صدای افراخته را مونس ندارند.
من نمی توانم براهین واقعی در اینترنت پیدا کنم تا اینکه این مطلب را جدا از مقال ای که در سال 2008 ترویج شد قبل از اینکه ترفیه پیشنهادی ارتکاب شود. این اقرار می کند که امارت محیط زیست ترکیه آن را به نشانی یک بام ی تسلیحاتی مختص داده است، اما ترفیه هنوز امتداد دارد.
در حالی که تحقیق می کردم، من بخش دیگری را می گرفتم؛ در ابرص سپتامبر 2014 می گوید که کنار عثوت مجدد تحت تهدید استقرار دارد. در الان حاضر، لاکپشت دریایی آبزی خالو ترکیه بالا نظر می رسد با تغییرات تو ساحل دریای مدیترانه خرسند است، ولیک آیا نرمی تقوا آور نیست که رفاه و خرابی انسانی بیش از زیستگاه اسلوب های دیگر اهمیت دارد؟


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.