همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گورهای قبیله ای داخل ترکیه کجاست؟

هر کسی که پیدا کردن این کشور بازدید می کند باید قبیله های سنگی Lycian را درون ترکیه ببیند. آنها یادآوری باستان و بادیه نشینی قبلی هستند ولی مهمتر از همه، آنها ضمیر اول شخص جمع را متحیر می کنند، حتی خواه شما آرزومندی ای پهلو تاریخ ندارید. شهروندان لیکیا، یک امپراطوری پیشین که ساحل دریای مدیترانه ترکیه را تصرف کرده بود، تربت ها را به طرف تپه ها و کوه لا حک کرد. آنها محل قرار اعضای اعلا جامعه بودند که آش دارایی های معزز خود که آنها را روی زندگی بنابرین از مرگ همراهی می کردند، کفن ودفن شدند.


تور آنتالیا
مقبره سکبا نمادهای باورهای لیبیایی حک شده است، مثوی ها درون مکان های بلند خلق شده اند تا مخلوقات بالدار آنها را صدر در زندگی عقب از اجل برسانند.
متأسفانه، در کشش تاریخ، دزدان بسیاری از گور ها را دفن کردند بی آلایشی نقاشی های دیگر را به اسپری پرداختند. همچنین پهلو دلایل ایمنی؛ فرو کردن و اخراج به در برخی دوباره پیدا کردن آنها تحریم شده غیرقانونی است. این هنوز حرمت خود را از فاحش پر دستان و صاعقه و رعد خود بری نمی کند.
از کوه های سنگی لوچیان تو ترکیه دیدن کنید
مورخان غلام این باورند که بیش باز یافتن 1000 سنگ آرامگاه لوئیان امروزه تو سراسر عراق دریای مدیترانه ای ترکیه وجود دارد! این جایی است که امپراطوری لیسیان حیات داشت، موعد ها پیش باز یافتن اینکه عثمانی ها و رومی ها ناحیه را کامیابی کردند.
در منطقه دمر، ویرانه های باستانی میرا، در کنار گنبدهای بی جان Lycian خسبیده اند. خواه کفش راحتی دارید، می توانید به آنها نزدیک شوید و برفراز نقاشی های پیچیده نم نگاه کنید. Demre همچنین یک پایگاه عالی برای جایگیری در یک لیل غذای شب و بامداد است، زیرا همراه سکبا خرابه نه و مزار ها، کلیسای سنت نیکولاس به پندگیری سانتا کلاوس، حرمت خوبی برای بازدید است.


تور مارماریس
مقبره های سنگی تلوس تقریبا تو هر کتاب راهنمای بین المللی، بخت دیگری برای نزدیک شدن و تا صدر در امروز است، آنها مورد رغبت من هستند. شوربا نگاهی روی ویرانه های باستانی واحه و پرده تصویر دره کاسنتوس، آنها در یک درایو کوتاه از کامل استراحتگاه های مبصر بزرگ تر از عداد اولو دنیز، کالیز پاکی فتیه هستند.
بدون شک، معروف ترین لهنه و جاندار های مدفن شش کارت پستال کارت پستال دالیان است. وا نگاهی روی رودخانه، آنها به علنی به گشت وگذار می رسند، زیرا حکاکی نما. همچنین به نشانی Caunus یا Kaunos مشخص و ناپیدا می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را 12 سال پیش از نغمه دور دیدم ولیکن به ذهن این که خاطرات من پیدا کردن بین رفته اند، مسدود و آزاد خواهند گشت. علاوه صدر این، خود هرگز گردوخاک خراب های دهکده باستانی نشسته را ندیده بودم.
با نگاهی به عمران ده شلوغ Fethiye، کلکسیون ای عجیب انگیز پیدا کردن مقبره، که سکبا تکمیل مفاد اسلوب رفتن شدید، منتها می کند، خسبیده است. واحد وزن پیاده روی نکردم بنابراین، واحد وزن اکنون دلیلی برای جبران به منطقه دارم. نامور ترین لحد Amyntas نامیده می شود.
اگر پیاده روی تزکیه تاریخ علاقه شما باشد، مسیر Lycian را بررسی کنید، یک پیاده روی 509 کیلومتری که تمام واحه لیسیان را پوشش می دهد و گور در عراق مدیترانه ای اسکان دارد. این را می توانمندی در مدرج ها تکمیل کرد، همه تو یک ثمره و یا ضمیر اول شخص جمع می توانید ریاکاری به آدرس من اعمال داد و مصرف از کاباره و دوباره گویی به جای!
همچنین برای سارکوفاتیهای Lycian نگاه کنید. من در بین دربدر چپاول های پاتارا، الیمپوس و اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن خیابان های اصلی کاس زیاد دیدم اندر حالی که تقلا برای تکمیل یک تور :اسم تله قایقرانی دریایی شدید، من بیننده فروپاشی سارکوفاژ Simena بودم. آنها همه رد هستند!


تور ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.