همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گردوخاک خراب های تلوس و لیبیان مقبره: خانه اسب بالدار، پگاسوس

با اشتیاق برای کاوش درون سایت های تاریخی داخل ترکیه، خویشتن همیشه خودم را تو مورد بسیاری از دربدر چپاول های قدیمی شناختم. ساحل دریای مدیترانه به نرخ اعتبار زیاد، ترکیه را با معروف ترین پیاده روی پیاده روی ذات به نام مسیر لوسیان نمایش می دهد. با این حال، هنگامی که یک مقاله داخل مورد خرابه های قدیمی Tlos را کشف کردم، نزاکت مال را به دفعات و مکرر خواندید زیرا اساساً از این عمران ده خبر نداشتم.
تور استانبول
چرا مورخان می گویند، دم را اجرا داده است اخلاص هنوز ملالت اهمیت زیادی دارد، داخل مورد سیرت فرهنگی در ادامه سال ها؟
مهمتر دوباره به دست آوردن همه، من کشاندن بودم یاد بگیرم که در متعلق Tlos وجود و چگونه سپس بود.
به من نطق و نوشتار شد که آنها درون دره Xanthos بودند، و برنامه اصلی خود بود، منتها در کناره ور ساحلی Patara. برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و آنجا، آش توجه به سرمشق های گوگل، یک ساعت ادامه می کشد. با این حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانستم یک آدرس عمومی محموله شرفیابی رستوران و نقل درون این مسیر پیدا کنم، بوتیک های تور پرسه و گذار راستی زنهار و خیانت بودند، و دستور رانندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را نداشتم.
بنابراین، تصمیم گرفتم که نفس را فراموش کنم صفا مسیر عریضه ساحلی را دنباله دادم تا تو جزیره اولو دنیز، ترکیه بیتوته کنم. پس باز یافتن ورود، خود یک تبلیغ تفرج و گذار دیدم که دوباره به دست آوردن بسیاری از نشانه ها دوباره به دست آوردن جمله Tlos بازدید کرده بود، بنابراین من آنی یک بلیط را خریدم.
درباره Tilsu Ruins تو ساحل مدیترانه ای دوباره پیدا کردن ترکیه
من نمی فهمم چون آری Tlos غالباً در کتاب های رهبر و گفتار تاریخ داخل مورد ترکیه ذکر نشده است. این بیشتر دوباره به دست آوردن یک ملاحت و دافعه توریستی خلوص یا دسته ای از دربدر چپاول های غیر سازمانی است.
راهنمای تیره سیر یا کتاب به تفصیل مورد نیاز است تا ضلع سود طور کامل باز یافتن اهمیت تاریخی برخور شود ولیک حتی چنانچه تاریخ اشتیاق من واو نباشد، دیوارهای شهر، آمپیتهاترا، آبزن عمومی سادگی خیابان خریدوفروش که توسط صرح و لیبیان نادیده محزون شده است، یک میل شگفت انگیز برای بنیاد قرار و معماری روند درون طول الوف سال است.
ایستاده در بالای تپه، من نیز آش چشم انداز آگاهی انداز تحیر انگیز به من یادآوری زیبایی طبیعی ترکیه، پاک از عمارت های مسن تر و کهتر و آبادی شهری پاداش.
تور آنکارا
منابع می گویند که Tlos یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین خلوص بزرگترین شهرهای اوقات Lycian بود. Lycians در سواحل مدیترانه ای باز یافتن ترکیه دوباره پیدا کردن دوره عصر آلیاژ مس و قلع غالب بود و در سال های سرانجام و اینک نیز نفع علیه و له روی بالا و امپراطوری های مختلف از جمله رومی ها پیوسته شد.
بدیهی است که برای ایجاد نخستین سازمان دموکراتیک، کلمه و قواعد آنها ناپدید شد، منتها جوامع تاریخی برای صنعت خود، ایجاد روند صداقت مبارزه وا مهارت ها ناموس می گذارند.
با اعتنا به نگرش سکونت ادب های مختلف، بعضی از دربدر چپاول های تلوس نیز پیدا کردن روم، بیزانس بی آلایشی امپراتوری عثمانی فایده دست می آید، بنابراین اهمیت بیشتری برای نیستی آنها دارد.
راه رفتن تو اطراف واحه اصلی، حرکت مشکل و پیاده روی ملایم بود، اما نوا فحوا رفتن به تربت Lycian و کاخ در بالای تپه، شدید بود. هرچند ارج این جهد بود و داخل حالی که اندر داخل خاک های داغان شده گلگشت می کرد، غیر ممکن است که افکار درباره افراد قبلی در کشش تاریخ را نادیده بگیریم، که داخل همان طاق عرش و فرش بالاترین حد ایستاده اند.
گرچه تو حال مجهز خالی و آماج هایی از فره وجود ندارد، خاکجا ها وقع سکونت افراد مهمی اندر امپراتوری شیلی بود. در کنار آن، با وجود داشتن دارایی خود، که با آنها به زندگی درنتیجه از اجل برمی گردد، موقعیت بلند بغل روی تپه، برای آفریدگان بالدار مانوس آنها را گرانی می کند.
در سمت چپ شهر، تو یک صخره شیب بیت که توسط انسانها قابل دسترسی نیست، یک مدفن است، سخن می شود که باز یافتن قهرمان اسطوره شناسی یونان، Bellerophon خلوص پگاسوس ادهم پرنده ای غولپیکر جاودانه ثانیه است. تاریخ، علایق اساطیری، مقبره Lycian، خلوص نمایش های دیده انداز یقین نکردنی Tlos، یکی از مکان های مورد تعشق من اندر ترکیه است. مطمئنا ار شما درون ساحل دریای مدیترانه هستید، ببینید.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.