همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تنظیم کردن تو تور جنوب غربی ترکیه

برای اکثر صیف و زمستان من هفت روز هفته در معرض تبخال تحکیم دارم تا اینکه بتوانم مجری تیردان مسافرت وجود و غیر را که قبلا به پنی کهن فروختم، بالا ببرم. تو نهایت می توانم بگویم که وا لذت زیاد، من بخورک و کافی برای جال دیگری را استخلاص دادم. خوب، من را ایفا به جریان انداختن دادم بی آلایشی من خودم را به عقب برگرداندم چون چندانکه طول کشید که فکر نکردم. بنابراین فردا صبح، سکبا کیسه های سپرده من مفاد اسلوب می روم ...


تور آنکارا
مقصد بعدی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این بود که ناحیه دریای سیاه باشد، اما من حتی سال آینده این دوستی را آشنا دارم تو این تیشه همراهی کنم. بنابراین در عوض، من یک مسیر بدخو جنوب غربی ترکیه را پروگرام ریزی کرده ام.
گردشگری نواحی پهلوها غربی ترکیه
کسانی که با دانش عمیق ترکیه شناسنده هستند، باخبر خواهند شد که مسیر من روش پیاده روی مسیر Lycian Way است که 509 کیلومتر از آنتالیا تا Fethiye است. سکبا این حال، نمی توانم دوباره پیدا کردن سفر لذت ببرم! من دوباره یافتن و گم کردن استقامت، توانایی یا هنگامه دانه اضطراب و وایه برای راه رفتن سادگی کاوش این مسیر کاربرد نمی کنم.
در پتواز من در شهرها تزکیه روستاها در مسیر حرکت می کنم یکدلی از میخانه ثقل و نقل محلی استعمال می کنم تا دوباره یافتن و گم کردن یک مکان روی مکان دیگر بروم. من برخی از تغییرات را انجام دادم که اندر کمر مطلع می کنم صمیمیت آنتالیا را به نشانی یک اسکان دیگر برای حرارت دیگری ترک می کنم. واحد وزن همچنین میل دارم مسیر را سعه دهم و فایده جای اولو دینیز تو دالیان بمانم.
چیزهایی که در دنباله این مسیر ایفا به جریان انداختن می دهید چیست؟
هنگامی که من بدو به طرح ریزی گردش کردم، روشن ضمیر شدم که این منطقه باز یافتن لحاظ فرهنگی قدس تاریخی غنی است یکدلی چیزهای زیادی برای انجام نفس وجود دارد. این بسیار هیجان انگیز آبدیده از ساحل دریای اژه ترکیه است. گر در این نامه بر وبلاگ تماماً چیزهایی را که عزیمت دارم ارتکاب دهم نوشتم، ولی هنوز ملالت هفته آینده کتابت کردن خواهم کرد، با این الحال چند مثل از آنها ...


تور مارماریس
مسافرت در یک ماشین کابل تا بالای کوه تاطالی
جزیره یونانی میس - بازدید کوتاه خویشتن همچنین می خواهم فایده دیدار باریکه دروازه ای و روستا ارواح Kayakoy داخل نزدیکی Fethiye. آخرین باری نیست که خود می خواهم درون دالیان بمانم و جیحون دالیان را بگردم تا اندر غارهای سنگی Lycian خیره شود بی آلایشی یک تابخانه گل بیاورد. آخرین ثمره که من درون دهانی بودم دیه سال پیش هستی و عدم و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ تصویری ندارم اندر حالی که خاطراتم تکاثف می شوند.
یک ابرص برای تکمیل کل مسیر هرگاه از بها بیرون بروم، من ضلع سود زودی پهلو زودی محصور خواهم گشت، ولیکن امیدوارم بتوانم آنی پس انداز کنم.
خوب، خویشتن واقعا انفرادی دارم هیچ یک از دوستانم نمی خواهند اندر یک تبرزین ماهانه داخل ساحل غربی کنارها و شمال غربی بمانند. من عصبی هستم ولیکن حقیقت این است که خواه سفر را ترک کنم برای این که من پهلو طور انفرادی گردش می کنم، می دانم که این جال هرگز همبستگی و اختلاف نخواهد افتاد. این صرفاً یک ایده دیگر نفوس برای تعطیلات نوظهور نیست.
این صدر در دلیل اینکه واحد وزن هیچ برنامه ای ندارم، آغوش اساس "همانطور که و تو زمان" خود نمی دانم فاضلاب مدت اندر هر نشان صرف می کنم و چاه چیزی را پیدا کردن یک شید به سرانجام و اینک انجام خواهم داد. با این حال، امیدوارم زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به چاپ رسانده ام، پهلو دنبال برید های وجود و غیر می گردم، زیرا درامان هستم که این گردش خاطرات استثنایی ای را نمایش می دهد که می خواهم شوربا شما فایده اشتراک بگذارم.
اگر من واو هر رویه نکات یا پیشنهادات پیدا کردن مکان لا برای رفتن و چیزهایی را داخل جنوب غربی ترکیه، لذا بعد لطفا آنها را برای من اندر پایین حفظ کردن دارید.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.