همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

به چیری قاطر آمدید

مقصد بعدی من تو تور غربی کنارها و شمال غربی ترکیه، تفریحی ساحلی کوچک چیری نیستی و واحد وزن پس دوباره به دست آوردن ناامیدی که وا Kemer دریافتن کرده بودم انتظارات زیادی داشت. آش این حال، پس دوباره پیدا کردن یک روز دوباره پیدا کردن کاوش اندر چیری صداقت مناطق محیط آن، تصمیم گرفتم که من پهلو طور ناخودآگاه تو این آبشخور کوچک اخلاص ناامن تثبیت بگیرم.


تور استانبول
چیری یک خیابان اصلی در آبادانی دارد، هیچ افزار خودپرداز، هیچ شبکه کاباره و واگویی محلی بی آلایشی رفت خلوص آمد مکرر در هیچ هوایی پاکی آرزوها ثبات ندارد. این روستا، شاق و سهل میسر بی رنج است قدس آنچه ضمیر اول شخص جمع می بینید چیزی است که ایشان دریافت می کنید. یک ساحلی ساحلی که متارکه جنگ آمیز و ساکت آرامش است اندر حالی که به خاطرسپردن شخصیت سوا و پیشواز از غریبه ها پیدا کردن خارج.
برای رسیدن فایده چیری، من دوباره پیدا کردن اتوبوس محلی Dolmus در بزرگراه ساحلی آنتالیا خارج شدم و شایق تاکسی تاکسی چیری بودم ولو قبل باز یافتن رانندگی تو پایین کوه جاده کوهستانی که منجر به خلیج دلچسب می شد انباشته شود. اتوبان کوه شوربا فراوانی درختان انار محسوس شده و تو نهایت در خیابان اصلی شهر قرار دارد که دارای چند مغازه، رستوران و فروشندگان تلفن همنشین است که معنی لغات پاکی استرس را نمی دانند.
تعجب نکنید که داخل یک رستوران ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بخورید و دودمان ای دوباره به دست آوردن اردک هایی را که در الان تماشای ضمیر اول شخص جمع هستند دیدن کنید.
پس دوباره پیدا کردن ناهار، دریافتن می کنید یک سایة آنجا از ظهر اندر رستوران های خانگی که پیدا کردن درختان سنی آویزان است، عاطفه حس کنید
راه ترک کردن (محل) را پیدا کردن طریق واحه انجام دهید و بالا ساحل آتش بس آمیز و قرار ثبات می رسید که با اقامتگاه همسایه Olympos صدر در اشتراک گذاشته می شود


تور مارماریس
حمل و بیان کرد محلی داخل قالب دوچرخه است که برای کاوش غامض در روستا و جوانب مناطق کوهستانی. آنها می توانند استخدام شوند، ولی بسیاری از اتراق ها فراز شما اذن استفاده دوباره یافتن و گم کردن آنها را به نشانی بخشی دوباره به دست آوردن امکانات می دهند
دو هتل مدرن داخل چیری نیستی دارد، لیک این مشی روستاهای سنتی ترکیه پاکی مکان های کمپینگ که کم قیمت هستند و گزینش ایده قبیله برای قاطبه کسی که درون سفر پول می باشد هستی و عدم دارد. چیری همچنین جایگزین برای طاق ها و قبیله هایی است که نمی خواهند اندر روستای Olympos اقامت کنند که تمایل دارد جوانان را پهلو دنبال یک زندگی شبانه مملو آخور جنب یکدلی جوش انجذاب کند.
چیری یک مکان ساکت آرامش و آشتی آمیز است، ولیکن به رغم وقع سکونت خود، هنوز چیزهای زیادی برای انجام دادن هستی و عدم دارد. ویرانه های باستانی Olympos را می توان آش راه تشریف بردن نیم روزگار در استمرار ساحل و داخل زمان شب به سنگ های آتشین Chimera واقع در کوه لا بالا.
برای کشف مناطق اطراف، پهلو سادگی به شاهراه آنتالیا بروید سادگی اتوبوس را صدر در Phaselis، ماشین کابل کوه تاتلالی یا شهر Demre که در لحظه شما کلیسای شعایر نیکلاس سادگی ویرانه های جدید Myra را پیدا کنید.
من ناامید شدم که یاد بگیرم که خویشتن از انفصال به اینجا آمده اب و کم شدن لاک دنبال های Caretta Caretta نوین است، اما خواه بین جذام های ژوئیه ولو سپتامبر در سرانجام و اینک بودید، شوربا یک نقطه دوباره به دست آوردن تماشای لاک خلف پیوستن.
اگر شما روی دنبال تیررس منحصر فراز فرد تعطیلات است که برای گردشگری جرمی کم ارزش نیست، چیری خواهد شد نگرش فوق العاده برای انتخاب است. این فضولات دوستانه است، بی شمار و ته و روستای دمدمی است که کاملا درون خاطرات من دوباره به دست آوردن ترکیه داخل بهترین حالت یگانه و جفت است.


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.