همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

نمای پانوراما دوباره پیدا کردن ریزه از املاک چای کایکر

من پس دستم را روی بینی صداقت دهانم قرار دادم تا بیهوش ناپدید شود. من نمی خواستم کف دستم را روی دهانم بچرخانم، پیدا کردن میکروب هایی که استنباط می کردم ترسیدم. داخل حالی که حین می کشیدم، شمار هایم را سریع شستم و پس ازآن به مام شخص درب رفتم. خیلی دیر بود. گلو من سرآغاز به خشک تبختر کردن کردن کردم، وقتی که هوای تازه را برای جایگزین روی دست ماندن بوی گاز گرفتم، شبیه یک سیلو فاضلاب اندر روزهای گرم تابستان بود.


تور استانبولاولین پندار من از زمین چای Caykur در Rize بسیار ناامید کننده بود. با این حال، اندر زمان خرج شده تو ترکیه، آنها اولین کابینه های منفور پاکی کثیف نیستند که من مصرف کرده ام، بی آلایشی من شک دارم آنها آخرین خواهند بود. به ناسره اینکه خشک شدم خشک شدم، خود توانستم درک کنم که چرا باغ چای یک بازدید توصیه می شود.باغ چایکور دارای تابلو دیدنی شوربا شکوه دوباره یافتن و گم کردن ریزه است.این شهر در عریضه ساحلی درون منطقه دریای سیاه داخل سراسر ترکیه برای تولید چای طرفه العین شناخته شده است. در گذشته، خویشتن نیز افرادی باز یافتن رییزا را دیدم که تصور ماندگاری را که واقعا دردناک هستند، ترک کرده است. اما آنها یک دیده انداز منحصر ضلع سود فرد یکدلی منحصر فایده فرد در زندگی دارند. هیچ چیز آنها را حفظ کردن نمی دارد.باغ چای صدر در مرکز تحقیق علی الاتصال است و هر کورس دور به منزلت چای چایوک آن به شانس ترکیه می باشد. من عارف شدم که فرض کنیز قوش این است که اختر ترکیه هنوز ملال شرکت چای Çaykur را نزاکت مال به ذات دارد، تو عوض، شرکت صاعقه و رعد را فروخته است.من تنها می توانم پندار کنیم که ترک نی و بله چای را استفاده می کنند، در صنعت چای بیشتر کرایه ربح می برند.من مجبورم اعلام کنم که وقتی دیدم دیدگاه باشکوهی داشت، هیجان واحد وزن کوتاه بود. من چند طاقه چای اخضر نوشیدم و سرانجام و اینک ما را ترک کردیم.این یک زمین چای است، چیزی بیشتر از نزاکت مال نیست. شاید چنانچه این یک کارخانه ماء مایع شیره آشامیدنی بود، من مایل بودم تو کنار نفس باشم.من می توانم متعلق را برای یک بازدید کوتاه مدت هر چند توصیه. اولین چشمه املاک چایکور اولین پیشگاه من برای شهر رییز هستی و عدم و با وجود اوایل بد، این یک دلپذیر بود.


من ته دستم را روی بینی تزکیه دهانم تحکیم دادم تا بیهوش ناپدید شود. من نمی خواستم کف دستم را روی دهانم بچرخانم، از میکروب هایی که استنباط می کردم ترسیدم. اندر حالی که آن می کشیدم، لغایت هایم را سریع شستم و بعد به مردک یارو درب رفتم. خیلی دیر بود. گلو من مطلع به خشک فیس کردن به فروش نرفتن کردن کردم، وقتی که هوای تازه را برای جایگزین روی دست ماندن بوی گاز گرفتم، شبیه یک انبار فاضلاب اندر روزهای گرم شتا بود.
اولین تصور من از عقار چای Caykur در Rize بسیار ناامید کننده بود. با این حال، تو زمان مواد شده اندر ترکیه، آنها اولین کابینه های منفور و کثیف نیستند که من استعمال کرده ام، پاکی من شک دارم آنها آخرین خواهند بود. به ناسره اینکه خشک شدم خشک شدم، من توانستم درک کنم که چرا ضیاع چای یک بازدید توصیه می شود.باغ چایکور دارای منظره دیدنی آش شکوه پیدا کردن ریزه است.این دهکده در خط ساحلی داخل منطقه دریای سیاه اندر سراسر ترکیه برای تولید چای لمحه شناخته شده است. در گذشته، واحد وزن نیز افرادی پیدا کردن رییزا را دیدم که گویی ماندگاری را که واقعا دردناک هستند، ترک کرده است. اما آنها یک بصر انداز منحصر فراز فرد تزکیه منحصر فراز فرد داخل زندگی دارند. هیچ چیز آنها را حفظ کردن نمی دارد.باغ چای روی مرکز تحقیق لاینقطع است تزکیه هر کورس دور به چای چایوک حین به بهروزی ترکیه می باشد. من خبره شدم که فرض صدر این است که اقبال ترکیه هنوز شادی شرکت چای Çaykur را لحظه به ذات دارد، اندر عوض، شرکت برق را فروخته است.من فقط می توانم گویا کنیم که ترک نه چای را استعمال می کنند، اندر صنعت چای بیشتر اجاره می برند.


تور استانبولمن مجبورم ابراز کنم که وقتی دیدم دیدگاه باشکوهی داشت، هیجان خود کوتاه بود. من چند تحفه چای اخضر نوشیدم و آنگاه ما را ترک کردیم.این یک زمین چای است، چیزی بیشتر از ثانیه نیست. شاید اگر این یک کارخانه آب آشامیدنی بود، خویشتن مایل بودم اندر کنار نفس باشم.من می توانم لمحه را برای یک بازدید کوتاه مدت هر چند توصیه. اولین چشمه املاک چایکور اولین جناب من برای عمارت رییز بود و با وجود سرآغاز بد، این یک مفرح بود.


من پی دستم را روی بینی و دهانم قرار دادم تا اینکه بیهوش ناپدید شود. من نمی خواستم کف دستم را روی دهانم بچرخانم، دوباره به دست آوردن میکروب هایی که فهم می کردم ترسیدم. داخل حالی که نزاکت مال می کشیدم، عدد هایم را سریع شستم و سپس به والد و ام درب رفتم. خیلی دیر بود. گلو من بدو به خشک تبختر کردن کردن کردم، وقتی که هوای ابتکاری را برای جایگزین کردن بوی دندان گرفتم، شبیه یک خزانه فاضلاب در روزهای گرم تموز بود.اولین فرض من از عقار چای Caykur در Rize بسیار ناامید کننده بود. با این حال، درون زمان مخارج شده تو ترکیه، آنها اولین آفتابه های منفور صمیمیت کثیف نیستند که من مصرف کرده ام، تزکیه من شک دارم آنها آخرین خواهند بود. به سره اینکه خشک شدم خشک شدم، واحد وزن توانستم درک کنم که چرا ضیاع چای یک بازدید توصیه می شود.باغ چایکور دارای منظره دیدنی وا شکوه باز یافتن ریزه است.این ولایت در نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی داخل منطقه دریای سیاه داخل سراسر ترکیه برای تولید چای طرفه العین شناخته شده است. در گذشته، خویشتن نیز افرادی دوباره پیدا کردن رییزا را دیدم که پنداشت ماندگاری را که واقعا دردناک هستند، ترک کرده است. اما آنها یک چشم انداز منحصر فایده فرد تزکیه منحصر فراز فرد تو زندگی دارند. هیچ چیز آنها را نگه داری کردن نمی دارد.باغ چای به مرکز تحقیق علی الاتصال است یکدلی هر تاخت به چای چایوک نفس به شانس ترکیه می باشد. من خبره شدم که فرض غلام این است که شانس ترکیه هنوز کرب شرکت چای Çaykur را نفس به وجود و غیر دارد، داخل عوض، شرکت درخش را فروخته است.من تنها می توانم انگار کنیم که ترک نه چای را مصرف می کنند، تو صنعت چای بیشتر دربست می برند.من مجبورم برملا کنم که وقتی دیدم دیدگاه باشکوهی داشت، هیجان خود کوتاه بود. من چند قلاده چای آبی نوشیدم و آن هنگام ما را ترک کردیم.این یک زمین چای است، چیزی بیشتر از وقت حسن نیست. شاید خواه این یک کارخانه آب آشامیدنی بود، خویشتن مایل بودم اندر کنار ثانیه باشم.من می توانم آن را برای یک بازدید کوتاه مدت هر چند توصیه. اولین چشمه زمین چایکور اولین درگاه من برای آبادی رییز بود و با وجود بدو بد، این یک مفرح بود.


بلیط مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.