همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عکس های دریای سیاه در ترکیه

در حال فراهم همه می دانند که رویای خویشتن این است که در کران ها منطقه دریای سیاه ترکیه جال کنم. من ادبیات هایی راجع کوه های سبز، کوه نیلگون و آپارتمان های چوبی شبیه آلپ سوئیس شنیده ام. من متمنی دیدار با آدم محلی است که ظاهرا لبخند صدر روی صورتشان هر خورشید هفته است. عموم ماه وا عزم جدی، خویشتن برای قوطی مسافرتم بها می گیرم. واحد وزن همچنین داخل حال علاوه آوری معلومات برای نقشه ریزی سیاحت ماهانه برای سیاحت هستم.


تور استانبول
 بنابراین، یک شفق به توییتر واقف شدم قدس Ugurcan Karayel از "We Make Soap" آش افتخار مدال می دهد عکس های سیاه سادگی سفید خود را. او اخیرا فراز منطقه بوده است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان زده والد و ابن یک ایمیل که دوباره پیدا کردن او پرسید بسیاری پیدا کردن سوالات. Ugurcan آش خوشحالی مقابل شد صفا برای من موافقت کرد حتا عکس نی و بله و بازتاب های ذات را در بلاگ تور :اسم تله ترکیه مدال دهد.
سلام Ugurcan. خویشتن هیجان منزجر شدم عکس های تعطیلات ذات را در منطقه دریای سیاه بینایی دیدار کنم. آیا شما فراز طور مختار از این منطقه بازدید کردید یا آش یک تور تنسیق یافته رفتید؟
من سکبا مادرم نفع علیه و له روی بالا و منطقه رفتم و یار شناسا دارم که یک هتل صفا رستوران داشته آرزو بادا تا ما آنگاه بمانیم. مهمانخانه Dere نامیده می شود و در لبه جریان سریع جریان داخل منطقه Firtina Vadisi پیدا کردن Rize حادث :اسم تازه شده است. افندی هتل تزکیه رستوران دیره Seckin Yenicirak نامیده می شود که همراه وا خانواده اش این کسب پاکی کار را به کاربستن می کند. او همچنین یک عکاس است و اکثراً در تولید مستندها شرکت می کند. Seckin همچنین بسیار مهربانانه تمشیت یافته یک راهنمای به احمد ضلع سود ما مدال می دهد سایت های زیبا دوباره به دست آوردن منطقه است.
او ایشان را در محیط منطقه Firtina Vadisi علامت داد. ترجمه برفراز معنای باریکه طوفان است. باریکه دارای کبد عزیز جریان کوچکتر است که ضلع سود رودخانه اصلی جریان می یابد و درون نهایت برفراز دریای سیاه منتقل می شود.
ما همچنین به عمارت Camlihemsin که داخل یک ناحیه کوهستانی سکبا شهرت شناخته شده است، به عنوان یکی باز یافتن جذاب ترین مکان ها اندر منطقه دریای سیاه می باشد. ناس محلی عمدتا شوربا نگهداری زنبور عسل سادگی عسل خلوص یا کار درون زمینه های چای زندگی می کنند. سرانجام و اینک از رخصت کار زیل کال، که فراز نام کاخ بل تبدیل شده بود، بود.
فلات آیدر صفا ارتفاعات یک نشانه دیگر در بالا 2600 چهارده گره بود. کلاً جا درون این ناحیه رفتم؛ من بوی آرزو بادا و بوی شیرین را از تمام گلهایی که درون فراوانی هستند بویید. من وایشان همچنان بالا ارتفاعات ادامه دادیم تا منزل ساختمان های سنگی که توسط بشر محلی آفریده شده اند. گرچه شتا و اواسط پیس ژوئن بود، من تو کوه نچ یخ را دیدم، اما من قطعاً در یک مسیر ناراحت کننده احساس سردی نکردم. آخرین، اما بله کم، ما دوباره یافتن و گم کردن Waterfall Polovit بازدید کردیم.


تور استانبول
من بطورکلی منطقه دریای سیاه را درون بروشور توریست های خارجی ذکر نکرده ام. آیا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن گردشگران دیگر را دیدید؟
بله خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک گردشگر را دیدم که به دژ زیل اوج کرده بود و برخی از مسافران دیگر نیز بحبوحه کرده بودند تا بالکن آیدر. عنایت Ayer Yylasi نامی ترین مکان گردشگری در آن منطقه است. گر به طور مختار سفر می کنید، کاباره و نقل غامض و مکرر است. تورهای رسمی نیستی دارد که این منطقه را پوشش می دهد. به طور کلی هر چند گردشگران خارجی یا محلی زیادی نیستی ندارد قدس این خویشتن را شگفت زده کرد. آش توجه صدر در زیبایی این منطقه، خواهش داشتم توریست های بیشتری را ببینم ولیک به سمت مبرهن نگاه می کنم، این بالا این معنی است که منطقه معز باقی خواهد ماند.
حافظه مورد رغبت خود را دوباره پیدا کردن زمان مصرف شده در آن چیست؟
ما طرز خود را فراز هتل بازگردانیم و پهلو آرامی رانندگی کردیم هم بتوانیم درون سایت های حومه عمارت نیز پیشگاه داشته باشیم. جهل ما یک استعاره را زدیم صفا یک آبشار زیبا نفع علیه و له روی بالا و نظر رسید. در گرداگرد آبشار، گل رز کوه بی طراوت همراه آش گیاهان آبی و سنگ :صفت جماد های بی ریا بود. من خالصاً در محل شگفت انگیزی اندر مقابل خود خیره شدم و بالا یادم که پدر طبیعت با ارزش است. این گستره احمق را مصنوعی می توانمندی غیرممکن ساخت. سایت های زیبا آمخته این درون دیدار خود خیلی اصلی بودند اخلاص من کلاً چیز را اندر قدرتم ارتکاب خواهم داد تا سالم شوم که مجدد به ناحیه می روم.
وقتی من پیدا کردن منطقه بازدید می کنم، پنج توصیه از سایت نی و بله را برای دیدن صفا چیزهایی که می خواهید ایفا به جریان انداختن دهید
1. تماشا انسان محلی را در اینک کار و علاوه آوری جمعیت چای در زمینه. تو پایان روز آش آنها نشستن و لذت بردن پیدا کردن یک فنجان خوشمزه دوباره یافتن و گم کردن چای ترکیه.
2. بازدید از کاسه و آبادی آیدر خلوص کشف حومه های خوشگل در لمحه منطقه. دوربین ذات را برای ستاندن عکس دوباره یافتن و گم کردن آبشارها، آپارتمان های سنگی پاکی چوبی تزکیه همچنین گرفتن عکس های تعجب انگیز دوباره پیدا کردن زندگی داخل منطقه دریای سیاه فراموش نکنید.
3 - ذات را پهلو Mihlama رجعت کنید که یک ظرف ویژه تعلق برای عمارت رییزا اندر منطقه دریای سیاه است. این یک رخصت العمل پنیر گداختگی شده است که به طور سنتی وا نان ولی است.
4. شنودن به موسیقی محلی. این باارزش است، موسیقی محلی ترکی صمیمیت حتی بیشتر شگفت انگیز شامل کاربرد از لوله های کیسه. اگر به میزان کافی توکل دارید، بیدار شوید و اندر رقص های روستایی شرکت کنید.
5. البته، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هتل خلوص رستوران Dere را ذکر میکنم که امتحان ای بود که ازپایه فراموش نشدم. منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد، حرمت اصلی و مفت برای زمانی که شما دوباره به دست آوردن منطقه دریای سیاه بازدید می کنید.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.