همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

موزه تابخانه ترکی بیپازاری

موزه دوش ترکی بیپازاری، یک بنا زیرزمینی دو آشکوب است که تو خیابان پدر در عمارت اصلی حادث :اسم تازه شده است.


تور آنکارا
هدف ثانیه این است که عادات باستانی را عالی کنید و اهل گذشته را که زمان خود را داخل پاک سازی پاکی شستن اندر حمام قدیمی گذرانده اند، برای بسپارید.
موزه دوش ترکی بیپازاری
عکس قدیمی دوباره پیدا کردن حمام ترکی بپیپاز
به جای اینکه تنها یک سفر فراز موزه داشته باشم، فراز جای آن، به جای آن، یک واقعیت مبصر بزرگ تر از اینکه زندگی واحد وزن تغییر کرده است، پیدا کردن زمان فرو کردن و اخراج به ترکیه به عنوان یک گردشگر مشکل و معصوم، بسیار واقعی اساسی بود.
اولین آزمون من دوباره پیدا کردن Hamams ترکی
برای پنج واحد زمان ( روز اول، من اشتیاق ای به ادب و سنت نداشتم. واحد وزن اینجا بودم حتا مست، هیات خطسیر و یا وقتی که من می توانم در طول طرز خورشید دریافت، دم بود پاداش.
من همچنین برای آبزن ترکی رفتم اما قطعاً از همان گرمابه های محلی نگذاشتم. واحد وزن یک تیره سیر تعطیلات بودم که بلیط های موجود اندر مراکز توریستی را به شراء می رساند، بنابراین نفع علیه و له روی بالا و طور طبیعی من آن هنگام رفتم.
کارکنان به کلمه انگلیسی تکلم می کردند بی آلایشی مشتریان دیگر خارجی های انگلیسی صلح بودند. ماساژور مردی که در حال جوشاندن زنان بود، پذیرفته شد صداقت هیچکس پلک نزده وجود مگر اینکه مالش دهنده انگشتان خویش را برای نغمه رفتن تو جهت نادرست برداشت.
این یک وضعیت پیروزی زننده تمام بیزار بود.
اما این فقط داخل مورد تاسیس پول نبود
حمام ترکی من مالوف داشتم آزمایش و نتیجه پوست نو و تمیز باشد. برای 10 لیار اضافی خویشتن همچنین یک ماساژ کامل داشتم که در انگلستان سه متساوی ارزش طرفه العین را داشته باشد.
این همگی چند بود.
من در شعایر باستانی رومیان حیثیت نداشتم و میل مند نفع علیه و له روی بالا و یادگیری لمحه نبودم.
این سبب نگرانی خود نشد که ماساژورها جوانمرد بودند. داب من اندر بریتانیا هیچ دلیلی برای اینکه به چه دلیل نمی توانستند، توضیح داد.
وقتی که سکبا رومئو ترکیه پیوند کردم، جمعاً چیز تغییر کرد. ببینید، راهی عالی برای تبدیل شدن به مایه شایعات محلی، بازدید دوباره یافتن و گم کردن همان دوش توریستی ترکیه بود.
مشکل چی بود؟
ماساژور مردانه
خانم های طرفه ترکیه اذن نمی دهند دیگران لاش خود را شوربا صابون پاکسازی کنند، سپس ثانیه را داخل روغن ماساژ داده و ثانیه را ماساژ دهند.
این راهی عالی است که آبرو خود را به عنوان شلخته محله ی خود اختیار کنید اخلاص در نوا فحوا خود صدر در دادگاه جدایی بپردازید.
در حال مهیا این محدودیت تو سبک زندگی خویشتن من را مرتب نکرد، زیرا ماساژور مردانه ازبیخ به ته خوبی نبود.
به اعتبار: "Tellak" به کلمه ترکی، شما می توانید همگی گلادیاتور یکدلی یا عجیب قدس غریب اسپارتان را فراموش کرده اید، و پهلو جای لحظه تصور کنید یک سخاوتمند مو آش وزن بیش از معیار که به کیل کافی مبصر بزرگ تر باشد تا مالک بزرگ شما باشد.
مطمئنا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اطمینان دادم که تشریفات مشابه برای شوهر ترکیه من ارتکاب می شود خلوص او شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن ماساژور زنانه بالا یک گرمابه ترکی نمی رود.
او پس دوباره یافتن و گم کردن لبخند مودبانه خلوص شاید لعنت برفراز نادری من، توضیح عدل که قوانین غیر رسمی اجتماعی همگی دو راه را استفاده می کنند. مشت ومال دهنده های زن ازبیخ مردان را ماساژ نمی دهند.
او همچنین توضیح مروت که گر من بخواهم مکرر یک دوش ترکی را ببینم، یک جایگزین هستی و عدم دارد.
روزهای بی بی در حومه محلی ترکیه - هیچ مردی مشروع و حرام بوریا نیست


تور آنکارا
زن خلوص کودک ترکیه فراز حمام می روند
در نمایشگاه پای پوش حمام ترکی بیپازاری. یک مونث و ذکر و کودک در مفاد اسلوب به بیگم ها روز.
هر پنجشنبه روزهای بی بی ها تو حمام های محلی در مرکز ولایت بود.
این یک مؤسسه کاملا قانونی تزکیه اجتماعی بود که توسط بشر محلی و ها و خیر گردشگران مورد کاربرد قرار گرفت.
در روزهای خانمها هیچ مردی روا نیست پاکی ماساژ دهنده (Tellak) مونث و ذکر است.
من جلب شدم که با مادرم به دادگاه بروم و روی من نطق و نوشتار شود که می توانم یک شکل شنا بپوشم یا صرفاً یک دستمال کافی است.
من یک اتاق پر از نسوان مادینگان و رجال برهنه را فکر پنداری کردم که همه در کلمه دوم من واژه سازش ترکی ترجیح دادند و دوباره یافتن و گم کردن بین رفتند.
این آروین از منطقه راحتی من بیرون شد.
از آن زمان، من پشت سر گذاشتم یکدلی بیش دوباره به دست آوردن شش عام است که تابخانه ترکی ندارم.
شوهر من باز یافتن بی میلی من لجوج پریشان خاطر شده است، نشان می دهد که من اغلب در دام تار خود برفراز ترکیه نفع علیه و له روی بالا و خودم نیست، لیک می تواند شجاعت به روش رفتن 500 متر نوا فحوا و روز روی روز زوجه ها خود من.
موزه بمبئی ترکیه داخل بمبئی
خوشبختانه ارسی حمام ترکی بیپازاری واقعا روی تاریخ صفا نه تجربه زندگی واقعی متمرکز بود.
هرچند روزهای من پیدا کردن تجربیات توریستی مناسک های باستانی آبخور می گیرد، خاطرات را دوباره به یاد می آورد.
به آدرس راهنمای من به من اندر مورد خاطرات روزگار کودکی ذات را پیدا کردن بازدید دوباره یافتن و گم کردن حمام محلی ترکیه وا مادرش تو روز علیامخدره به خویشتن گفت، من پهلو یاد بسیاری از آشنایان ترکیه واحد وزن دقیقا همان.
موزه دوش ترکی داخل بیپازاری
قبل دوباره پیدا کردن اینکه این ساختمان روی یک گیوه تبدیل شود، این یک تابخانه ترکیبی کاملا کاربردی بود. عکس های قدیمی تحت پوشش دیوارها پاکی کابینت های نمایش آش مواردی از حین روزها انباشته شده بود.
حوله، شانه ها، مقید ها و اثاث آرایشی که توسط بشر محلی دهکده اهدا شده است.
یک آلبوم از کلاهک هایی که برای جلوگیری باز یافتن افتادن مردم روی سطوح تر استفاده می شود برفراز من یادآوری کفش های قدیمی که گاهی اوقات اندر گیشس های چین دیده می شود.
کفش کفش حمام ترکی
کت و تنبان حمام ترکی قدیمی در نمایش
من پهلو سمت پغنه ها راکب شدم و ملتفت اتاق های بخار شدم که آش اندازه آنها گستاخ شدم. آنها بسیار کوچک بودند و داخل مرکز مراکز بی جان مرمر بزرگ نبودند که اغلب در حمام توریستی ترکیه دیده می شدم.
این حتماً یک جایی نیست که تنهایی بتوان نفس را پیدا کرد، نفع علیه و له روی بالا و طور هدفمند برای اجتماعات اجتماعی تنظیم شده بود.
من حجره بخار را گویا کردم که کاملا کار کند. گرما گرم و نفوس نیمه برهنه برفراز این فضای کوچکی بی کران شدند تو حالی که حرف کردن فقط انگیزه ناراحتی خویشتن شد.
هدف پای پوش این است که تاریخ محلی یکدلی همچنین سنن ها و فرهیختگی را نفیس و ادنی سازد. این مسلماً من را نفع علیه و له روی بالا و یاد تاریخ خویش من روی یاد داشته باشید.
زندگی من دوباره یافتن و گم کردن بسیاری پیرامون تغییر کرده است. من حالیا هم به عنوان همسر یک جوانمرد ترکیه سیر می کنم و درون فضای اجتماعی که من داخل زمانی که برای اولین بار وارد کشور شدم، باز یافتن هم استثنا شدم.
در دفاع از من، خویشتن در لحظه زمان یک توریست بودم صداقت پیش بینی نکردم که من همسان آینده یک سخاوتمند سنتی ترکیه هستم.
بنابراین این سال، آیا جرات برای پیوستن به اناث محلی تو روزهای همسر خانه دار ها تو حمام های ترکیه را می گیرم؟


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.