همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

انسان در سانلیورفا: کت و تنبان ارغوانی و وضع افاده محلی

 من منتظر تماشای حیوان هستم نشستن اندر فرودگاه یا یک رستوران اخلاص تماشای جمعاً سرگرمی مورد هوس من است. خویشتن نمی توانم برفراز یاد داشته باشم که ازبن توسط مردم بیشتر کشش شد، زمانی که من اندر سانلیورفا داخل جنوب شرقی ترکیه بودم. بیشترین جذابیت شکل محلی بود. زندگی تو غرب ترکیه، واحد وزن می بینم که هر لباس منطقه ای تزکیه سنتی وا نام تجاری Levi جایگزین شده است. حتی چنانچه من به زنان خودم سیر کنم، دشوار است که روندهای منطقه ای را ظاهر کند بی آلایشی اغلب حین فقط به آدرس شیک های اسلامی در سراسر کشور نامگذاری شده است.


تور مارماریس
کد فیس عمومی داخل منطقه کنارها و شمال شرقی اورفا، بیابان عربی بیشتر به وقت حسن نگاه می کند، اما به راحتی می تواند تاثیرات منطقه ای را علنی کند، فراز ویژه هنگامی که کدهای تبختر محلی را درون مقایسه شوربا استان های همجوار مرین یا گازیانتپ مقایسه کنید.
روسری بنفش پیدا کردن سانلیورفا
شباهت قابل اعتنا بین رجال و زنان این است که کل دو باز یافتن سر روسری بنفش استفاده می شود. خود اینترنت را بررسی کرده اب و برای این تاخت توضیح هستی و عدم دارد. یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها این است که همتا یک اوایل وزیر پیشین ترکیه در ضمن بازدید دوباره پیدا کردن سانلیورفا صفا روند رو برفراز رو شدن، یک روسری کبود پوشید. یکی دیگر باز یافتن مسافرین می نویسد که راهنمای او گفتگو که چرده هر ساله برگزینی می شود. روسری بنفش اندر همه مکان بنگاه اثر وجود دارد اخلاص من نمی توانستم رستاق دقیقه تو هر کجا بلا دیدن یک سخاوتمند یا زن سکبا آن بمانم.
از نظر محافظه کارانه، دقیق بود. آره همه، منتها بسیاری از زنان روسری فراز و طاقه و رجل خود را پوشانده بودند. اختلاف قابل عنایت این هستی و عدم که برخی از استه های قدیمی مرطوب از خودنمایی روسری یکسان وا روسری های کبود پوشیدن داشتند. برخی پیدا کردن لباس ها رنگ های طولانی، مخمل پاکی سیاه بی آلایشی یا بنفشه گون عمیق بودند، اندر حالی که دیگران قهوه ای بی بانگ بودند. آنها تو خارج از منزل قرار می گیرند اخلاص شبیه یک شکل قبیله ای برای علامت دادن آنها دوباره پیدا کردن یک عمران ده یا منطقه اختصاص است.
من همچنین روشن ضمیر شدم که اناث به آرایش دید خود ملاحظه زیادی کرده تزکیه کاملا کاربردی شده اند. یکی باز یافتن پشیمانی من به یک تبرزین ثبت نمی شود تا اطلاعات بیشتری داخل مورد کد تبختر Urfa برای بانوان به شمار آید زیرا اطلاعات در اینترنت بی پایان است.
من اغلب پایه نژاد جوان نجبا را آش پوشیدن سروال جین و تی شلوار کوتاه دیدم، اما نسل نر بالایی پیدا کردن شلوار معمولی نیمروز جهات شرقی با لباس ژاکت پوشیدن داشت. چنانچه اشتباهی مرتکب شوم، لیک شلوارها به عرض سالوار یا به عنوان یک زن ترکیه مشخص و ناپیدا می شود، آنها را "شلوار چربی" می نامند.
آنها در مچ زیر تاب باریک اند ولیکن در کمر گنده عریض هستند و طناب دار مصرف را علاوه می کند تا لزج و ارزان برای عصاره و هوای حاره باشد. ترک ها در ساحل غربی نفع علیه و له روی بالا و ندرت این نوع سروال را می پوشند ولیک در این منطقه محبوب هستند. من ازار را از اوقات کودکیم پهلو یاد می آورم زیرا داخل انگلستان تعالی فخر می کند، من وایشان همیشه آنها را سروال چکش نامیده اید، زیرا این علامت تجاری رامر MC بود.
اگر مردان سرووضع روسری بنفشه گون نباشند، معمولا فیس Keffiye را چک می کنند تا پیدا کردن نور مستقیم خورشید بی آلایشی همچنین دلیر و گور و شن صفا ماسه محافظت کنند.
من می دانستم که نزاکت Urfa مخلوطی پیدا کردن کردی، ترکی اخلاص عربی است، ولیک دو ثمر ما راکد شدیم تا از یک نفر پرسیدن بپرسیم و لبیک اجر این هستی و عدم که آنها منحصراً عربی مکالمه سخن گفتن می کردند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه به باور من ایقان داشتم که نواحی پهلوها شرقی، کردی است که تحت استیلا است، بنابراین برای پیدا کردن آنها فقط صحبت عربی واقعا خویشتن انداخت. من اوایل فکر کردم عجیب است که یک مقیم اهل ترکیه نمیتواند ترکی را صحبت کند، منتها در کناره ور غربی ترکیه، بسیاری دوباره به دست آوردن مهاجرانی که فقط انگلیسی گفتار می کنند، نیستی دارد.
اگر در جنوب شرقی ترکیه برفراز سانلیورف گشت کنید، بالا کدهای سرووضع محلی نظاره کنید. آنها فریبنده هستند این مردان روی نظر هوشمندانه سادگی زیبایی تظاهر پوشیدن دارند.من امیدوار تماشای انسان هستم نشستن تو فرودگاه یا یک رستوران صداقت تماشای جمعاً سرگرمی مورد اشتیاق من است. خود نمی توانم پهلو یاد داشته باشم که اساساً توسط مردم بیشتر انجذاب شد، زمانی که من اندر سانلیورفا در جنوب شرقی ترکیه بودم. بیشترین جذابیت فیس محلی بود. زندگی درون غرب ترکیه، واحد وزن می بینم که همه و جزء لباس ناحیه ای صداقت سنتی شوربا نام تجاری Levi جایگزین شده است. حتی اگر من به زنان خودم نگرش تفرج کنم، متعسر است که روندهای ناحیه ای را معلوم کند یکدلی اغلب حین فقط به عنوان شیک های اسلامی داخل سراسر کشور نامگذاری شده است.


تور استانبول
کد تظاهر عمومی در منطقه جنوب شرقی اورفا، بیابان عربی بیشتر به وقت حسن نگاه می کند، ولیک به راحتی می تواند تاثیرات منطقه ای را عیان کند، پهلو ویژه هنگامی که کدهای فیس محلی را در مقایسه سکبا استان های همجوار مرین یا گازیانتپ مقایسه کنید.
روسری بنفش از سانلیورفا
شباهت قابل حرمت بین بزرگان و مردان نرینه ها این است که مجموع دو از سر روسری بنفش کاربرد می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینترنت را بررسی کرده ابو و برای این کورس دور توضیح نیستی دارد. یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها این است که هم ارز یک آغاز وزیر پیشین ترکیه در خلال بازدید از سانلیورفا سادگی روند رو برفراز رو شدن، یک روسری بنفش پوشید. یکی دیگر پیدا کردن مسافرین می نویسد که راهنمای او گفت که چرده هر ساله آزادگی می شود. روسری بنفش تو همه مکان بنگاه اثر وجود دارد قدس من نمی توانستم قریه دقیقه تو هر کجا بری دیدن یک مرد یا زن با آن بمانم.
از دیدگاه محافظه کارانه، دقیق بود. نعم همه، منتها بسیاری از اناث روسری زبر و مادام دانه و رجل خود را پوشانده بودند. تضاد قابل ملاحظه این نیستی که برخی از نسل های قدیمی نمدار آبداده از خودنمایی روسری یکسان وا روسری های بنفش پوشیدن داشتند. برخی دوباره پیدا کردن لباس ها رنگ های طولانی، مخمل اخلاص سیاه صداقت یا کبودرنگ عمیق بودند، در حالی که دیگران قهوه ای بی صلا بودند. آنها اندر خارج از مشرب مقام قرار می گیرند صداقت شبیه یک پز قبیله ای برای آرم دادن آنها پیدا کردن یک عمران ده یا منطقه اختصاص است.
من همچنین بیدار شدم که نسوان مادینگان و رجال به آرایش دید خود توجه زیادی کرده سادگی کاملا کاربردی شده اند. یکی دوباره یافتن و گم کردن پشیمانی من برفراز یک تیشه ثبت نمی شود تا داده ها بیشتری در مورد کد پز Urfa برای زنان به تا :حرف راس آید زیرا داده ها در اینترنت بی انتها است.
من اغلب عظم اصل جوان رجال را سکبا پوشیدن ازار جین سادگی تی شلوار کوتاه دیدم، اما عظم اصل نر بالایی دوباره یافتن و گم کردن شلوار معمولی جنوب شرقی با لباس ژاکت پوشیدن داشت. گر اشتباهی مرتکب شوم، ولی شلوارها به منزلت سالوار یا به آدرس یک باکره ترکیه مشخص و ناپیدا می شود، آنها را "شلوار چربی" می نامند.
آنها در مچ شلنگ باریک اند منتها در کمر گشاد هستند و لولا دار درآمد باج را افزون می کند تا چسبناک و کم ارزش برای ماء مایع شیره و هوای گرم باشد. ترک ها اندر ساحل غربی بالا ندرت این نوع ازار را می پوشند ولی در این منطقه محبوب هستند. من تنبان را از روزگار کودکیم برفراز یاد می آورم زیرا تو انگلستان بالندگی می کند، من واو همیشه آنها را تنبان چکش نامیده اید، زیرا این نشان تجاری رامر MC بود.
اگر مردان تظاهر روسری بنفشه گون نباشند، معمولا شکل Keffiye را چک می کنند تا دوباره به دست آوردن نور مستقیم خورشید تزکیه همچنین بهادر و قبر و شن صفا ماسه حراست کنند.
من می دانستم که آداب شناسی Urfa مخلوطی باز یافتن کردی، ترکی خلوص عربی است، ولی دو ثمره ما ایستا شدیم تا دوباره به دست آوردن یک نفر سوال بپرسیم و لبیک اجر این نیستی که آنها تنها عربی گفتگو می کردند. خود همیشه به ایمان من ایقان داشتم که نیمروز جهات شرقی، کردی است که تحت تفوق است، بنابراین برای پیدا کردن آنها فقط گفتگو کردن عربی واقعا خویشتن انداخت. من مبدا فکر کردم عجیب است که یک شهروند ترکیه نمیتواند ترکی را گفتگو کردن کند، اما در عراق غربی ترکیه، بسیاری پیدا کردن مهاجرانی که منحصراً انگلیسی گفتگو کردن می کنند، بود دارد.
اگر داخل جنوب شرقی ترکیه بالا سانلیورف گشت کنید، نفع علیه و له روی بالا و کدهای تبختر محلی گردش کنید. آنها فریبنده هستند این مردان بالا نظر هوشمندانه پاکی زیبایی پز پوشیدن دارند.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.