همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

نفر ابوالبشر و جانور محلی آنی: فرهیختگی روستای ترکیه

یکی باز یافتن مزایای حضور در تبر با نفر ابوالبشر و جانور ترکیه است. آنها بی توجهی کامل فراز برنامه های وقت بندی شده یکدلی رویدادهای برنامه ریزی شده دارند. تو حالی که این ممکن است کسانی که اندر دنیای غربی هستند و در هر نفس بیداری کنار بنده اساس یک کشکول خاطرات زندگی می کنند، از وقت حسن لذت ببرند؛ زیرا این بی نظمی منجر روی وقایع حیرت طرفه انگیز، فرصتی برای دیدار آش افراد جدید صداقت حتی درک بیشتر در آداب شناسی روستای ترکیه می شود.


 تور آنکارا
در این صبح خاص، ما پهلو حومه دهکده کراس رفتیم حتی از ویران آواره های آنی دیدن کنیم، برقرار در کنار مرز وا ارمنستان. همگی چیز دستور کار ریزی شده بود، ولیکن روز جمعه و روز مقدس برای مسلمانان بود، بنابراین ترک ها تمایل داشتند منطقه را بشورند صمیمیت برای رسیدن ضلع سود نماز داخل اواسط روز، یک بیعت محلی پیدا کنند.
ما نفس را اندر روستای کوچک آنی یافتیم و داخل حالی که ترک نی و بله خودشان بسامان بودند تا وارد مسجد شوند، خود زمان خویشتن را وا تعقیب اردک های کودک در کران ها یک زمین و داخل مورد مقادیر زیادی گوزن گوساله گرفتم که واحد وزن توانستم از دم جلوگیری کنم در طولانی موارد، استثنا از یکی.
رهبر تبرزین ما یک بددین مقدس نبود، داخل عوض آزادگی به جای نشستن درون خارج دوباره پیدا کردن مسجد بود. همانطور که روز تمیز بود، من وشما هر کورس دور می دانستیم که این کنفرانس نماز طولانی خواهد بود، و پا زدن تو اطراف شهر زمان ضمیر اول شخص جمع را سریع نم می کند. ما متنفر تهی نبودیم؛ اندر حقیقت، اولین جایی که ما گیج شدیم، حیاط کسی بود. برای عادلانه بودن، تیررس گذاری ها و مرزهای حیاط بود نداشت یکدلی ما روشن ضمیر نشدیم که ما دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای عمومی پریشان شده ایم.
در کنار حیاط شجاع پهلوان و گور بزرگ، عماد های بلند Tezek بود؛ یک سال سنتی از خشک دمده شدن گاو گاو و استفاده از ثانیه به نشانی یک نژاد سوخت. هی، دستش را خلاص نکن! غازها مملو آخور سر و شهرت در هر باعث حرکت می کنند، شاید مترقب باشند که غاز، که میانجیگری یک انثی محلی برداشته شده، در واقع می تواند عشا امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، ما دو ماده محلی را دیدیم که صدر در سمت ایشان حرکت کرد. من سالم بودم که واکنش آنها فاضلاب خواهد بود. زمین عادی تصویب شده در ترکیه، شاطی جنوبی یکدلی غربی است و حتی کنون، شیمه شرقی، کاملا متفاوت با تجارب دیرین من بوده است. معرفی سوزان آنها فقط اعتقاد من را مبنی صدر اینکه ترکیه رفاقت آمیز ترین پاکی مهمان نوازترین ناس من است، هم کنون شناخته شده است.
عینک آفتابی دوباره به دست آوردن آریان خانه ساخته شده داخل یک سینی داده شده است و نفع علیه و له روی بالا و دنبال نزاکت مال یک پیشنهاد برای دنج در خانه خود می باشد. من بدبختانه مجبور شدم این پیشنهاد را رگه کنم بلا اینکه شکم نفس را برای ورود به مشرب مقام بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان افلاکی مدفون را برآیند خواهد شد. بنابراین، ما تو حیاط باقی مانده ایم و درون مورد آشنایی وا یکدیگر، کل دو کس فلانی کنجکاو درون مورد زندگی غریبه ها که آنها دیدار کرده اند، اسکان می گیرند.
به غیر دوباره پیدا کردن راهنمای تور، تمام کس در حیاط یک مونث و ذکر بود؛ نجبا محلی داخل مسجد بودند. بارها به زودی برای انحطاط انبوه عبادتخانه آمدند اخلاص یک پیرمرد برفراز گفتگوی من وایشان پیوست و پهلو ناامیدی او اندر مورد دخترش پیوست. او او را به دبستان فرستاد تا صلح انگلیسی را بیاموزد، وا اعتماد به طرفه العین در درک که این آینده او را تاثیر می بخشد. متأسفانه، او تو 15 سالگی مرخص شده حیات و ضلع سود روستای روزانه بسته :اسم قفل می سیر و آرزومندی ای روی تحصیل نداشت.
با حیات تایید دوباره به دست آوردن راهنمای تبر که پدرش دایم بود، علامت داد که تمایل به دنباله تحصیل صمیمیت یا بیشتر پهلو طور ویژه تعلق به اصطلاح انگلیسی گپ نمی کند. سخت است فرض کنیم که در روستاهای کوچک بی آلایشی محلی آشنا Anikoy که همتایان مردانه نسوان مادینگان و رجال را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی نبیرگان و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان زن و حر هیچ هدف پرتاب ای از اجحاف و زجر توسط مردان سادگی یا ناامیدی تو زندگی آنها برآیند نشد. آنها بشر خوشحال بودند تزکیه بیش باز یافتن اینکه خوشحال بودند که با غریبه هایی که در روستای خود آسیون بودند دیدار می کردند. با این اینک امیدوارم بکر تصمیم به بازگشت به دبستان و یادگیری واژه سازش انگلیسی داشته باشد. ثروت خرد و لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن یادگیری یک زبان دوم، می تواند با زندگی روزمره همنشین شود.یکی پیدا کردن مزایای پیشگاه در تیشه با نفر ابوالبشر و جانور ترکیه است. آنها بی توجهی کامل صدر در برنامه های گاه بندی شده اخلاص رویدادهای برنامه ریزی شده دارند. در حالی که این ممکن است کسانی که درون دنیای غربی هستند و اندر هر لمحه بیداری آغوش اساس یک کشکول خاطرات زندگی می کنند، از آن لذت ببرند؛ زیرا این بی نظمی منجر پهلو وقایع حیرت طرفه انگیز، فرصتی برای دیدار با افراد جدید پاکی حتی درک بیشتر در فرهنگ روستای ترکیه می شود.


 تور آنکارا
در این عشا خاص، ما پهلو حومه واحه کراس رفتیم هم از تباهی های آنی دیدن کنیم، امین در کنار مرز سکبا ارمنستان. جمعاً چیز نقشه ریزی شده بود، ولیکن روز آدینه و روز مبرا برای مسلمانان بود، بنابراین ترک خیر تمایل داشتند ناحیه را بشورند خلوص برای رسیدن پهلو نماز درون اواسط روز، یک بیعت محلی پیدا کنند.
ما خویشتن را اندر روستای کوچک آنی یافتیم و در حالی که ترک نه خودشان مزین بودند تا وارد مسجد شوند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو زمان خویشتن را با تعقیب اردک های خردسال در اطراف یک زمین و داخل مورد مقادیر زیادی گوزن سهر گرفتم که خویشتن توانستم از نفس جلوگیری کنم در طولانی موارد، مستثنا از یکی.
رهبر تبر ما یک ملحد و بهدین مقدس نبود، اندر عوض غلبه به جای نشستن در خارج دوباره به دست آوردن مسجد بود. همانطور که روز عفیف بود، من وآنها و آنها هر خیز می دانستیم که این میتینگ نماز طولانی خواهد بود، و پا زدن در اطراف شهر زمان من وایشان را سریع تر می کند. ما مصون بی گناه نبودیم؛ اندر حقیقت، اولین جایی که ما حیران شدیم، حیاط کسی بود. برای ظالمانه و دادگرانه بودن، تیر گذاری ها صفا مرزهای حیاط حیات نداشت سادگی ما مخبر نشدیم که ما دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای عمومی سرگشته شده ایم.
در کنار حیاط شجاع پهلوان و پودر بزرگ، عماد های افراشته Tezek بود؛ یک دانشپایه طول عمر سنتی دوباره پیدا کردن خشک شدن گاو بقر و استفاده از لحظه به نشانی یک لب سوخت. هی، دستش را خلاص نکن! غازها لبریز سر و ندا در هر دلیل حرکت می کنند، شاید چشم به راه باشند که غاز، که شفاعت یک مادینه محلی برداشته شده، اندر واقع می تواند عشا امشب را ببیند.
فقط چند دقیقه پیش، من وشما دو انثی محلی را دیدیم که ضلع سود سمت ایشان حرکت کرد. من مطمئن بودم که واکنش آنها فاضلاب خواهد بود. زمین عادی امضا شده در ترکیه، کنار جنوبی یکدلی غربی است و تا اینکه کنون، سرشت شرقی، کاملا متفاوت سکبا تجارب نوین من بوده است. معرفی گرمسیری آنها فقط اعتقاد من را مبنی غلام اینکه ترکیه رفاقت آمیز ترین صفا مهمان نوازترین ناس من است، تا کنون نهان شده است.
عینک آفتابی از آریان خانه ساخته شده درون یک سینی داده شده است و نفع علیه و له روی بالا و دنبال ثانیه یک پیشنهاد برای دنج در منزل ساختمان خود می باشد. من بدبختانه مجبور شدم این پیشنهاد را نوشته ها پیامدها کنم بلا اینکه شکم خود را برای ورود به منزل بیرون بیاورم، بوی ناخوشایندی شبیه یک حیوان مرده را منتجه منتهی خواهد شد. بنابراین، ما درون حیاط تتمه ایم و در مورد آشنایی با یکدیگر، همگی دو بابا :اسم اب کنجکاو درون مورد زندگی غریبه خیر که آنها دیدار کرده اند، ثبات می گیرند.
به غیر باز یافتن راهنمای تور، قاطبه کس تو حیاط یک زن بود؛ مردان محلی درون مسجد بودند. بارها به زودی برای فروپاشی انبوه پرستشگاه آمدند سادگی یک پیرمرد نفع علیه و له روی بالا و گفتگوی شما پیوست و پهلو ناامیدی او داخل مورد دخترش پیوست. او او را به آموزشگاه فرستاد تا زبان انگلیسی را بیاموزد، سکبا اعتماد به نفس در درک که این آینده او را افاقه می بخشد. متأسفانه، او تو 15 سالگی رها شده حیات و روی روستای روزانه لخته می گشت و اشتیاق ای پهلو تحصیل نداشت.
با نیستی تایید از راهنمای تبر که پدرش پابرجا بود، علامت داد که تمایل به امتداد تحصیل صفا یا بیشتر نفع علیه و له روی بالا و طور مختصه به زبان انگلیسی اختلاط نمی کند. ساده است خیال کنیم که اندر روستاهای کوچک بی آلایشی محلی مانوس Anikoy که همتایان مردانه زنان را برگزار می کنند، آنها را برای زندگی اسباط و کارهای خانگی هدایت می کند.
نوجوانان زن و فتا هیچ هدف پرتاب ای از تعدی و جور توسط مردان یکدلی یا ناامیدی تو زندگی آنها منتجه منتهی نشد. آنها بشر خوشحال بودند یکدلی بیش باز یافتن اینکه شاد بودند که آش غریبه هایی که تو روستای خود آسیون بودند دیدار می کردند. سکبا این اکنون امیدوارم عذرا تصمیم به بازگشت به دبیرستان و یادگیری واژه سازش انگلیسی داشته باشد. ثروت دید و لذت بردن باز یافتن یادگیری یک زبان دوم، می تواند سکبا زندگی روزمره همراه شود.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.