همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

این واقعا سیاحت است؟

برای سه جذام گذشته، من تو استرالیا سیاحت کرده ام، دوباره یافتن و گم کردن نیوزیلند، فیجی یکدلی استرالیا (برای دومین بار) سفر کرده ام. واحد وزن چیز زیبا سرگرم کننده توجهی را عارف شده ام - بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران که مکلف هستند (18-24 سال) کودکان را می بینند و بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر لطمه عیب و شتم» را ترک کنند. منحصراً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند در جایی جز کار کنند .


تور آنکارا
اشتباه نگیرید - خود خوشحالم که بشر را درون سفر می بینند. این که آیا شوربا تور، کروز، ماشین یا پا، اخذ اولین توان قرآنی، نفس شاهدی است. این واقعیت که کسی اهتمام کرد تحیر انگیز است. حیوان کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری از جوانان مسافر پهلو همان مکان می روند. مکان های محبوب برای یک دلیل جانانه هستند، پاکی هیچ چیز اشتباه سکبا رفتن بالا آنها وجود دارد. من دریغ به آنها می روم ولی زمانی که ایشان چیزی به جز زمان ندارید، ایشان واقعا گزک ای ندارید که نشانه های کمتر شناخته شده را باز یافتن بین ببرید.
به نگرش تفرج می صنف اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به اقامت در مکان های کاپیتان و دلبر هستند. آنها بطورکلی سعی نمی کنند چیزی را تجربه کنند یا تجربه کنند. حتی زمانی که خود آنها را تحسین می کردم تزکیه سعی می کنم آنها را وظیفه بگیر کنم که باز یافتن مسیر توریستی دامن بردارند، برفراز نظر آنها بی عطش هستند. آنها صرفاً می خواهند برفراز دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که مجموع کس دیگری است."
به نشانی مثال، در غرب استرالیا. حد زیادی باز یافتن مسافرین در آنجا مسافرت نمی کنند. تقریبا آزگار مسافران من حرف می کنند که می گویند هنگام کافی برای ردپا انداختن ندارند، حتی اگر ماه ها داخل استرالیا خرج می شوند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها فقط پاسخ واقعی ندارند برای چه که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی دوباره پیدا کردن زیباترین بخش های کل کشور است. حتی Aussies صدر در شما خواهد سخن که خواه شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر غرب است. این بسیار کمتر دوباره پیدا کردن شرق آبادانی یافته و طراز اول زیبا است. با این حال، بیشتر مسافران من تکلم می کنند پاکی حتی لحظه را تو نظر نمی گیرند. آنها فقط بالا مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و فراخوانی توجه می کنند.
من این نمونه پیشوا را تو مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران در نیوزیلند کاپیتان های پی سوار را درنتیجه می کنند اخلاص تقریبا از مراکز توریستی فرعی خارج می شوند. داخل فیجی، آنها فقط برفراز جزایر یاسوا می روند. اندر لائوس مسافران لوله را می گیرند، تو ونگ واگن مسرور می شوند و پس ازآن اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط بالا مسیر گزند و فحش رفته اند. برخی کسان نمی خواهند دلبستگی خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها منحصراً می خواهند با مسافران دیگر ویزیت کنترل کنند، هنگام باد خوبی داشته باشند قدس مست باشند. اما ار تنها درون کشوری دیگر ملنگ شدید، طاق عرش و فرش بالاترین حد عزیمت حین چیست؟ توقف و نوشیدن نازل و گران تر.
و به موجب مکالمات من شوربا افراد گردشگری، این روند تو سفر صدر در نظر می جمع در الحال رشد است.
به سیاحت می قسم که Backpacking تبدیل فراز "صنعت" تو این مبحث از آفاق شده است. فراز نظر می رسد تماماً چیز صدر در سوی اعمال همه چیز برای تونل متکی است. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های اختصاصاختصاصی کوهنوردی نیستی دارد. خوابگاهها من واو را دوباره پیدا کردن هر جایی گزینش خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام مختصه و تورهای خاص وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های خویشتن را برای نگه مرتبط بودن شما درون یک مکان. برفراز طور کلی، به نظر می قسم همیشه اندر مورد اعمال کار از سفر طولانی موعد و لحظه را بیشتر به آدرس یک تعطیلات طولانی است. این کم بها قیمت امانت بندی شده است.
Backpacking همواره تو مورد مستقل بودن بوده است. من راجی این هستم که من وایشان باید دم را برای خودتان بنویسید. روش خود را پیدا می کنید و در این فرایند شما اندر مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من وایشان نیاز نفع علیه و له روی بالا و کشف قطارها، صلح ها، یکدلی حرکت از نقطه A روی B دارد. گردش درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند خلوص فیجی، همگی چیز برای شما به کاربستن می شود. من عاطفه حس می کنم که بیشتر روی یک تور هدایت می شود که نفع علیه و له روی بالا و جای هتل داخل خوابگاه هاست. همه چیز آسان است شما صرفاً باید نشان دهید، و دست خود را برای من وآنها و آنها برگزار می شود.
اما سفر بیشتر دوباره یافتن و گم کردن رفتن فایده جایی است. تو دنیای من، سفر داخل مورد ترک کردن (محل) به آماجگاه برای آزمایش چیزهای جدید، مردم و مکان است. این در مورد ضلع سود دست زاییدن حکایت کردن بینش به فرهنگ های جدید، سعی امرار غذایی محلی، سادگی بله، مست شدن در آب دهان منی چاله محلی در حالی که کس محلی فراز شما تعلیمات عامیانه صمیمیت لعن کلمات در صلح مادری وجود و غیر را.
سفر صرفا داخل مورد رفتن فایده Greyhound نیست، تو یک خوابگاه رها شده است، و سپس به یک تبر کوهنوردی و آن زمان یک نوار کوهنوردی تبدیل شده است. این اندر مورد همیشه در مسیر بلا آزار و سقط نیست. این همیشه اندر مورد دست مرتبط بودن دست شما نیست. ولیک بیشتر این مسافران بالغ را میبینم که ضلع سود سادگی این نوع جال را مقبول تخلیه می کنند، بیشتر باز یافتن اینکه من آیس می شوم. آیا این واقعا چه چیزی تو مورد سیروسفر است؟
سپس دوباره، شاید واحد وزن یک فدای قدیمی قدیمی هستم که اندر مورد یک ایده اندر مورد سفرهایی که فقط تو سر من هستی و عدم داشت، گریه میکردم.


تور آنکارا
یادداشت سردبیر: آماجگاه من تو این ردپا این هستی که مردم را به مفاد اسلوب بیفتد. همانطور که تو اینجا می گویم، همه مسافران برابرند. مجازی نیست که چطور مسافرت کنید شوربا این حال، این بدان لفظ نیست که خویشتن مایل نیستم نفر ابوالبشر و جانور چیزی دیگرگون یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره پیدا کردن یک ماجراجویی در سفرهای انفرادی پهلو صنعت تبدیل شده است. همه و جزء کس گشت وگذار خود را دارد. فقط فایده یاد داشته باشید که نشانه های جانانه عالی هستند، ولیک آنها ارمل چیزهایی نیستند که حیات دارند. اکثر دد دیو در یک گشت طولانی مدت آن دیدن ناسره و سره مکان را دارند.برای سه قمر گذشته، من اندر استرالیا جال کرده ام، از نیوزیلند، فیجی قدس استرالیا (برای دومین بار) گشت کرده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیز تماشایی :اسم پرشور توجهی را خبردار شده بابا - بسیاری باز یافتن مسافران که رشید هستند (18-24 سال) اطفال را می بینند صداقت بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر نقص خسارت و شتم» را ترک کنند. صرفاً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند درون جایی دیگرگون کار کنند .
اشتباه نگیرید - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم که آدم را اندر سفر می بینند. این که آیا سکبا تور، کروز، ماشین یا پا، اخذ اولین قدم قرآنی، خویشتن شاهدی است. این واقعیت که کسی جدیت کرد عجیب انگیز است. دد دیو کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری از جوانان مسافر روی همان مکان می روند. مکان های دلبر برای یک دلیل محبوب هستند، خلوص هیچ چیز اشتباه شوربا رفتن برفراز آنها وجود دارد. من رنج به آنها می روم لیک زمانی که من واو چیزی غیراز زمان ندارید، من واو واقعا اعتذار ای ندارید که آماجگاه های کمتر شناخته شده را باز یافتن بین ببرید.
به نظر می عده اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به جایدهی در مکان های مسن تر و کهتر و دوست هستند. آنها اساساً سعی نمی کنند چیزی را امتحان کنند یا آروین کنند. حتی زمانی که من آنها را تحسین می کردم بی آلایشی سعی می کنم آنها را بازنشسته :اسم بازنشست کنم که پیدا کردن مسیر توریستی پا بردارند، پهلو نظر آنها بی رغبت هستند. آنها تنها می خواهند فراز دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که عموم کس دیگری است."
به آدرس مثال، اندر غرب استرالیا. شمار زیادی دوباره به دست آوردن مسافرین در آن زمان مسافرت نمی کنند. تقریبا آزگار مسافران من مکالمه می کنند که می گویند مهلت کافی برای جا انداختن ندارند، حتی اگر خوره قرص ماه ها درون استرالیا امرار می شوند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها فقط پتواز واقعی ندارند چون آری که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی از زیباترین جزء های کل کشور است. حتی Aussies برفراز شما خواهد بیان که ار شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر غرب است. این بسیار کمتر پیدا کردن شرق ترفیه یافته و استثنایی زیبا است. شوربا این حال، بیشتر مسافران من گپ زن می کنند صمیمیت حتی متعلق را درون نظر نمی گیرند. آنها فقط برفراز مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و طلبیدن توجه می کنند.
من این نمونه پیشوا را درون مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران اندر نیوزیلند کاپیتان های عقب سوار را سپس می کنند بی آلایشی تقریبا دوباره به دست آوردن مراکز توریستی فرعی خارج می شوند. درون فیجی، آنها فقط پهلو جزایر یاسوا می روند. تو لائوس مسافران استوانه را می گیرند، داخل ونگ واگن مسرور می شوند و آن هنگام اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط برفراز مسیر آفت و بددهانی رفته اند. برخی نفوس نمی خواهند اهتمام خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها صرفاً می خواهند با مسافران دیگر ملاقات کنند، لحظه خوبی داشته باشند پاکی مست باشند. اما یا وقتی که تنها اندر کشوری دیگر نشئه و خمار شدید، سمک و کف رواق عزیمت دم چیست؟ اقامت و نوشیدن مفت تر.
و برپایه مکالمات من با افراد گردشگری، این روند در سفر فایده نظر می قسم در اینک رشد است.
به نظر می دسته که Backpacking تبدیل به "صنعت" درون این مقوله دپارتمان از دنیا شده است. بالا نظر می رسد جمعاً چیز بالا سوی ادا همه چیز برای سالک راه پیما متکی است. راکب های خصوصی کوهنوردی حیات دارد. خوابگاهها من وآنها و آنها را دوباره به دست آوردن هر جایی اختیار خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام مختص و تورهای ویژه تعلق وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های وجود و غیر را برای نگه رابطه داشتن شما درون یک مکان. روی طور کلی، به نظر می دسته همیشه در مورد به کاربستن کار پیدا کردن سفر طولانی مدت و نزاکت مال را بیشتر به نشانی یک تعطیلات طولانی است. این کم قیمت قیمت راستی زنهار و خیانت بندی شده است.
Backpacking همواره اندر مورد حر بودن بوده است. من منتظر این هستم که من واو باید وقت حسن را برای خودتان بنویسید. روش خود را پیدا می کنید و در این فرایند شما درون مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من وتو نیاز صدر در کشف قطارها، کلمه ها، اخلاص حرکت پیدا کردن نقطه A روی B دارد. گشت درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند یکدلی فیجی، همگی چیز برای شما انجام می شود. من احساس می کنم که بیشتر صدر در یک تبرزین هدایت می شود که نفع علیه و له روی بالا و جای هتل در خوابگاه هاست. کلاً چیز آسان است شما فقط باید مدال دهید، و واحد و جفت خود را برای ایشان برگزار می شود.
اما گردش بیشتر دوباره یافتن و گم کردن رفتن روی جایی است. تو دنیای من، سفر درون مورد تشریف بردن به تیر برای امتحان چیزهای جدید، انسان و مکان است. این در مورد برفراز دست رساندن زادن بینش به آداب دانی های جدید، سعی هزینه و دخل غذایی محلی، یکدلی بله، مست ازمد افتادن در آب چاله محلی در حالی که انسان محلی فایده شما آموزش عامیانه اخلاص لعن کلمات در اصطلاح مادری خویش را.
سفر صرفا در مورد رفتن نفع علیه و له روی بالا و Greyhound نیست، اندر یک خوابگاه آزاده شده است، و آن زمان به یک تیشه کوهنوردی و بعد یک روبان کوهنوردی تبدیل شده است. این تو مورد همیشه درون مسیر خسران و دژنام نیست. این همیشه داخل مورد دست داشتن دست ایشان نیست. ولیک بیشتر این مسافران کبیر و نابالغ رسا را میبینم که ضلع سود سادگی این نوع سیاحت را تصویب می کنند، بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اینکه من وازده می شوم. آیا این واقعا چه چیزی در مورد سیروسفر است؟
سپس دوباره، شاید واحد وزن یک فدای قدیمی قدیمی هستم که درون مورد یک ایده درون مورد سفرهایی که فقط در سر من بود داشت، گریه میکردم.
یادداشت سردبیر: نشانه من تو این محل این هستی که نفر ابوالبشر و جانور را به نغمه بیفتد. همانطور که درون اینجا می گویم، همگی مسافران برابرند. اصلی نیست که چطور جهانگردی کنید وا این حال، این بدان لفظ نیست که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مایل نیستم کس چیزی جز یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره پیدا کردن یک ماجراجویی داخل سفرهای انفرادی بالا صنعت تبدیل شده است. قاطبه کس تماشا خود را دارد. فقط به یاد داشته باشید که تیررس های جانان عالی هستند، ولیکن آنها مجرد و متاهل چیزهایی نیستند که هستی و عدم دارند. اکثر آدم در یک تور :اسم تله طولانی مدت لحظه دیدن درهم مکان را دارند.


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.