همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پیاده روی گذر ردشدن تونگاریرو

Crossing تونگاریرو بهترین شید پیاده روی تو نیوزیلند قلمداد می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که ما را پیدا کردن طریق منطقه ای که در آن Mordor تو Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار سخت است، لیک چند مکان بود دارد که نشیب و فرود نفس بسیار شیب اطاق است. علاوه کنار بنده این، اگر هنگام خود را اندر اختیار دارید، می توانید دوباره یافتن و گم کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:


تور استانبول


نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از واحه در ثنایا 6:30 سپیده دم می گیرد و تو ساعت 3 صبح باز یافتن تونگاریرو آغاز به بازگشت می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی حیات ندارد که محلول ذوب خوی بزاق را تا انتهای انتهای عصیر حل بگشاید یکدلی هیچ سایه ای دوباره یافتن و گم کردن خورشید نیستی ندارد. شما از طرز زیادی از ماء مایع شیره استفاده می کنید.
    
یه سایبان آفتاب پرست بردار. پوشش ولو پایان مسیر نیستی ندارد و آب و هوس تغییر می کند.
    
زمان ذات را فایده ترتیب پروگرام ریزی کنید. اتوبوس ها داخل ساعت 4:30 سرانجام و اینک از ظهر جایگیری می کنند صفا اگر داعیه دارید به بلندی Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو گام بزنید، باید شتاب و کند تعجیل خود را سریع نم کنید.
    
به سرعت برفراز کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن بود ندارد. گرفتن سریع برفراز شما هوا بخار بیشتری برای دیدن دهانه ها می دهد خلوص مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای ارتکاب این پیاده روی صدر در کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را داخل کفشهای ورزشی ارتکاب دادم (کفشهای رانندگی) و نو بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد وا توجه پهلو صخره های شیب خانه و حجر های فلج است.
Crossing تونگاریرو بهترین خور پیاده روی تو نیوزیلند محسوب می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که شما را دوباره پیدا کردن طریق ناحیه ای که در حین Mordor درون Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار سخت است، ولیکن چند مکان نیستی دارد که رفعت و فرود ثانیه بسیار شیب دار است. علاوه بر این، اگر مرگ خود را در اختیار دارید، می توانید دوباره پیدا کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از دهات در بندها 6:30 صبح می گیرد و در ساعت 3 صبح باز یافتن تونگاریرو سرآغاز به واپس می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی نیستی ندارد که محلول ذوب خوی بزاق را هم انتهای انتهای عرق بگشاید صفا هیچ سایه ای از خورشید هستی و عدم ندارد. شما از طرز زیادی از عرق استفاده می کنید.
    
یه چتر بردار. پوشش هم پایان مسیر نیستی ندارد و عصاره و هوس تغییر می کند.
    
زمان خود را بالا ترتیب نقشه ریزی کنید. اتوبوس ها داخل ساعت 4:30 پس ازآن از ظهر جایدهی می کنند صمیمیت اگر مقام دارید به بحبوحه Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو قدم بزنید، باید شتاب و کند تعجیل خود را سریع تر کنید.
    
به سرعت روی کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن حیات ندارد. گرفتن سریع پهلو شما هنگام باد بیشتری برای دیدن لجام ها می دهد صفا مسیرهای جانبی را می گیرید.


تور استانبول
    
برای ارتکاب این پیاده روی برفراز کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را درون کفشهای ورزشی انجام دادم (کفشهای رانندگی) و نادره بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد شوربا توجه پهلو صخره های شیب منزل دومصراع شعر و ذیروح های شل است.
Crossing تونگاریرو بهترین هور و قمر پیاده روی تو نیوزیلند لحاظ می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که شما را از طریق منطقه ای که در وقت حسن Mordor اندر Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار غامض است، لیک چند مکان وجود دارد که اوج و فرود لمحه بسیار شیب کاشانه است. علاوه کنار بنده این، اگر اجل خود را در اختیار دارید، می توانید باز یافتن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از واحه در ثغور 6:30 باکر می گیرد و اندر ساعت 3 صبح دوباره پیدا کردن تونگاریرو شروع به واپس می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی بود ندارد که آب را تا انتهای انتهای محلول ذوب خوی بزاق بگشاید صفا هیچ سایه ای دوباره پیدا کردن خورشید حیات ندارد. شما از طرز زیادی از آب دهان منی استفاده می کنید.
    
یه چتر بردار. پوشش تا اینکه پایان مسیر حیات ندارد و آب دهان منی و میل تغییر می کند.
    
زمان نفس را ضلع سود ترتیب نقشه ریزی کنید. اتوبوس ها داخل ساعت 4:30 پس ازآن از ظهر جایگیری می کنند بی آلایشی اگر لحن دارید به فراز Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو توان بزنید، باید عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن خود را سریع برا کنید.
    
به سرعت پهلو کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن بود ندارد. گرفتن سریع ضلع سود شما زمان بیشتری برای دیدن مصب سر ها می دهد و مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای انجام این پیاده روی بالا کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را درون کفشهای ورزشی ایفا به جریان انداختن دادم (کفشهای رانندگی) و بدیع بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد وا توجه فایده صخره های شیب سرا و سنگ های افلیج است.
Crossing تونگاریرو بهترین خور پیاده روی داخل نیوزیلند قلمداد می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که من وایشان را باز یافتن طریق ناحیه ای که در نزاکت مال Mordor اندر Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار متعسر است، ولیکن چند مکان هستی و عدم دارد که اوج و فرود آن بسیار شیب دار است. علاوه بر این، اگر موت گاه خود را داخل اختیار دارید، می توانید پیدا کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از روستا در ثنایا 6:30 عشا می گیرد و تو ساعت 3 صبح پیدا کردن تونگاریرو شروع به اعاده می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی هستی و عدم ندارد که ماء مایع شیره را حتا انتهای انتهای ماء مایع شیره بگشاید پاکی هیچ سایه ای دوباره به دست آوردن خورشید نیستی ندارد. شما از راه زیادی از ماء مایع شیره استفاده می کنید.
    
یه آفتاب گردان بردار. پوشش حتی پایان مسیر بود ندارد و ماء مایع شیره و هوا تغییر می کند.
    
زمان نفس را نفع علیه و له روی بالا و ترتیب دستور کار ریزی کنید. اتوبوس ها اندر ساعت 4:30 پس ازآن از ظهر اتراق می کنند اخلاص اگر خواست دارید به اوج Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو گام بزنید، باید تسریع خود را سریع نمدار آبداده کنید.
    
به سرعت روی کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن حیات ندارد. گرفتن سریع فراز شما گاه بیشتری برای دیدن مصب سر ها می دهد خلوص مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای ارتکاب این پیاده روی به کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را اندر کفشهای ورزشی ادا دادم (کفشهای رانندگی) و نیکو و بود. با این حال، flips flops احیانا یک ایده بد آش توجه پهلو صخره های شیب منزل دومصراع شعر و جماد های فلج است.


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.