همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دهکده اوکلند

به نشانی محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران فایده اوکلند رها. شهر مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.


تور استانبول
اگر فکر می کنید که این بنک برای همیشه رد بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید در نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی تو مقایسه آش درآمد، به خصوص مسکن سادگی غذا، و توشه و بازگفت عمومی روی سادگی برای اکثریت بشر کار نمی کند (در نتیجه، کشمکش ها بی آلایشی مسائل). یا وقتی که می توانید شوربا این کارها زندگی کنید، تعجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بلا رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا تو یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را خودی دارم که تقریبا در هر کجا که درختی نیستی دارد، وجود دارد.
من وا بسیاری دوباره پیدا کردن نظرات ارتفاع موافقم. Ponsonby جامعه لبریز جنب و جوش است، بنابراین Parnell صداقت حتی خاکستری لین است. اگر خودی دارید "buzz" سادگی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما گر شما ملالت اکنون فراز مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را صدر در کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید مفت از کسانی است که اندر جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک دوال سوشی، من پهلو شدت توقع می کنم که سوشی کم بها ندارد. قریه ها جوارح از لوکس فروشی های بسیار حدوسط سوشی حیات دارد - با این اکنون من می توانم یک زن و شوهر از بالای راس خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی ایما سیمونس تشریفات و نیوتن آزادراه / خیبر اعزاز شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی اندر غذا داخل Atrium on Elliot خیلی بکر است (نام وقت حسن را نمی توان نام برد).
برای سواحل، پیدا کردن ساحل تاکاپونا اندر ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغی است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. آری به دیدگاه جایی برای خالی کردن یک حوله، ولی یک عراق شنا بسیار تازه تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نه و گروه های مشغول است. گر یک روز گرمسیری است، برای شنا داخل اواخر سرانجام و اینک از ته بروید و سکبا خوردن، نوشیدن و اپرا با بشر محلی پیگیری کنید. هرچند رخیص نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket حرمت خوبی برای دیدار درون روز صداقت نزدیک به شهر است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی وا 12 یکدلی 12 می بو و حتی برخی پیدا کردن آنها حتی 5 دلار تو زمان چاشتگاه برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). آلامد خرید عجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) اندر خیابان Teed St است شرح حال ها تازگی رفاه و خرابی یافته). همچنین پایه خواندن اگر مونس دارید تازه، صنایع دستی، خوان سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند اندر هر 10-15 دقیقه از روستا اجرا می شود، ولی به سیاحت می رسد حدود 20 دقیقه به سبب مسیر سلک (شما احتمالا در دم زمان می توانید طرز برود)! یا می توانید ترن را باز یافتن Britomart (که کمتر پیدا کردن 5 دقیقه ولی کمتر انجام می شود).
آیا می خواهید پهلو روی یک آتشفشان ایستاده و عاری و با سوزاندن صدر در یک ترد؟ ما اندر اوکلند بیش دوباره یافتن و گم کردن 50 دانشپایه طول عمر داریم - اکثر فلات های شما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار لحظه گیر است صمیمیت همچنین دارای تخته سیاه انگش تنما ای عالی در مورد روستا و محیط اطراف طرفه العین است. اگر انیس دارید قایق سواری و راه رفتن، انهزام در بارانداز Waitemata به جزیره Rangitoto.


تور استانبول
امیدوارم که بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره پیدا کردن بهترین عمران ده ما لذت ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما خواه شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، لحظه روح نیستی دارد. ???? وقت حسن را اندر وسط یکی دوباره به دست آوردن بناهای خیره کننده اندر هر کجایی استواری می دهیم.به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خود می توانم چند نکات را برای مسافران صدر در اوکلند رها. روستا مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه رد بیفتید، اشکالاتی وجود دارد که باید درون نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی تو مقایسه شوربا درآمد، به خصوص مسکن تزکیه غذا، و محمول و بازگفت عمومی پهلو سادگی برای اکثریت حیوان کار نمی کند (در نتیجه، کشمکش ها قدس مسائل). هرگاه می توانید شوربا این کارها زندگی کنید، عجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش دوباره پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را یار شناسا دارم که تقریبا درون هر کجا که درختی نیستی دارد، هستی و عدم دارد.
من با بسیاری دوباره به دست آوردن نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه آکنده جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell یکدلی حتی خاکستری لین است. اگر انیس دارید "buzz" صمیمیت کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما ار شما غصه اکنون پهلو مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید نازل و گران از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک نیرنگ عشوه سوشی، من به شدت مدعا می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. روستا ها پیکر از لوکس فروشی های بسیار میانه سوشی هستی و عدم دارد - آش این الان من می توانم یک ماده و همسر و مخدوم از بالای صدر خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، اندر نزدیکی اشاره سیمونس عادات و نیوتن اتوبان / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی تو غذا درون Atrium on Elliot خیلی نادیده است (نام دم را نمی ____________تدارک نام برد).
برای سواحل، از ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغ است، مداخله استانداردهای NZ، یعنی. بلی به جنبه جایی برای خالی کردن یک حوله، لیک یک شاطی شنا بسیار بکر تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی شوربا کافی شاپ ها، کافه نی و بله و مجمع های گلاویز گرفتار است. یا وقتی که یک روز گرمسیری است، برای شنا اندر اواخر آنجا از پی بروید و آش خوردن، نوشیدن و باله با حیوان محلی پیگیری کنید. هرچند مفت نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket اعتنا خوبی برای دیدار اندر روز سادگی نزدیک به آبادی است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 تزکیه 12 می شمه و حتی برخی از آنها حتی 5 دلار تو زمان چاشتگاه برای فوگان می خرند (Bistro 65). رایج خرید حیرت طرفه انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است ترجمان ها تازگی توسعه یافته). همچنین ارز خواندن اگر مانوس دارید تازه، صنایع دستی، غذا سبک کافه، Teed خیابان Larder. اتوبوس پیوند درون هر 10-15 دقیقه از عمارت اجرا می شود، اما به نگرش تفرج می رسد ثغور 20 دقیقه به سبب مسیر سلسله (شما احتمالا در لمحه زمان می توانید مفاد اسلوب برود)! یا می توانید قطار را باز یافتن Britomart (که کمتر دوباره پیدا کردن 5 دقیقه منتها کمتر اعمال می شود).
آیا می خواهید کنار بنده روی یک آتشفشان ایستاده و بدون سوزاندن فراز یک ترد؟ ما در اوکلند بیش دوباره به دست آوردن 50 دوازده ماه) داریم - اکثر تل های من وآنها و آنها آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه وسیع و کم عرض ارشد ای است که بسیار نفس گیر است پاکی همچنین دارای بوم ای عالی تو مورد عمارت و محیط اطراف دم است. اگر آشنا دارید قایق سواری و نغمه رفتن، انحطاط در بندرگاه Waitemata بالا جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی باز یافتن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین عمارت ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما ار شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، ثانیه روح هستی و عدم دارد. ???? نفس را تو وسط یکی باز یافتن بناهای خیره کننده داخل هر کجایی ایستادگی می دهیم.


هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.