همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مکان غیر معمول جذام : چرنوبیل

 هرگز به بازدید پیدا کردن یک نیروگاه تخم ای فکر نکردید؟ چگونه داخل مورد کسی که مفتون رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال ورا آنگاه از ترکیدن چرنوبیل، من واو می توانید منطقه را سیاحت کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در رعایت بدترین آسیب هسته ای مشخص و ناپیدا شده به کس قرار داده اند.


تور مارماریس
مجتمع درخش چرنوبیل، که تو 130 کیلومتری خلق کیف، اوکراین ایستادگی دارد، تو سال 1986 صدر در یک شیفتگی بحرانی رسیده است. این تصادف راکتور راکتور چرنوبیل 4 را پاک سازی کرد صمیمیت 30 نفر از اپراتورها و هاویه و آب بهشت نشانان را تو سه جذام و چند صد عام دیگر را دوباره پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، محال بزرگی از بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به کالا اقسام مختلف جنب بودند. این یک فاجعه بزرگ برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدمه راکتور تو چرنوبیل 4 مرتب شد حتا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر ادامه می کشد و وسع استعداد را پس از از واحد و جفت دادن مبدا اصلی درخش آغاز می کنند، مطلع کرد. یک سری عملیات اپراتور قبل از مجاهدت آزمایش تزکیه زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور در مسیر اغتشاش قرار گرفت.
یک جوشش بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. مرزها اسنان دو تا سوم ثانیه بعد، یک غلیان دوم، قطعاتی پیدا کردن کانال های سوخت صفا گرافیت سوزان را پهلو مناطق نواحی انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، حدود نیمی دوباره یافتن و گم کردن ید صمیمیت سزیم و لااقل و اکثراً 5٪ مخارج باقی الباقی رادیواکتیو درون هسته راکتور درون حادثه فارغ شده است. بیشتر هزینه و دخل به نشانی گرد و گرد کشور و باقی مانده ها ذخیره می شد، ولی مواد سبک مرطوب با باد پهلو روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا اینکه حدودی داخل سراسر اسکاندیناوی بی آلایشی اروپا ارتکاب گرفت.
پس پیدا کردن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن دوباره پیدا کردن منطقه، بویژه از عمران ده پریپیت متصدی تلفن کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال حاضر یک عمران ده ارواح و فصل بزرگی پیدا کردن هر تور چرنوبیل است. درون 4 خوره قرص ماه مه تماماً کسانی که در شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آن هنگام از دم دوباره منتقل شدند. به راه شگفت انگیزی (و به پایه کافی به معیار کافی) حدود 1000 نفر دوباره پیدا کردن زمانیکه غیر رسمی به زبر می برند در منطقه نجس و پاک زندگی می کنند. اندر سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 بلبل نفر دیگر پهلو مناطق کمتر پلید شده اند، و پیرامون مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای مستورسازی 4300 کیلومتر مربع گسترش یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید صدر در منطقه چرنوبیل دام تار کنید. تورها در حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند خلوص روز کامل را ترک می کنند و ضلع سود کیف می روند. سفرهای صبحگاهی درون صبح و آنگاه از روزگار 6 بامدادان برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز صداقت واقعا خزنده شما نفع علیه و له روی بالا و چرنوبیل عبور Dytyatky، مرز بالا منطقه مهار. در Chernoybal، من وتو می توانید وا رهبری آژانس "چرنوبیل اینترنشنال" معاینه بررسی کنید و همه چیز تو مورد رویداد را بشنوید. من وتو می توانید برخی از ماهی های رادیواکتیو را در کانال خنک کننده بخورید و پس ازآن رآکتور مقیاس 4 را درون بتن ببینید. ظهر از طرفه العین توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این ارج از لون رنگ چهره زنجبیل قهوه ای درختان کاج خلف از نفس که بنابرین از کشش سطوح بالای تابش، بدن خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها نادره است؟) تو نهایت، شما نفع علیه و له روی بالا و پریپیت، واحه که آنها به سبب مسمومیت آش اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. درون اینجا هیچ چیزی هستی و عدم ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل نچ و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند مستخلص شده بودند. پس دوباره به دست آوردن آن، بازگشت به طاق عرش و فرش بالاترین حد کنترل برای بررسی سریع پرتوزایی (سعی کنید صدر در نور نه!) و عودت به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تفاوت بین شرکت نی و بله کیفیت سادگی قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی آسان Google را ایفا به جریان انداختن دهید، ولیک بهتر است که هر گشت را اندر کیف به کاربستن دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت نفس را انتما به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز روی بازدید دوباره پیدا کردن یک نیروگاه خستو ای فکر نکردید؟ چگونه در مورد کسی که فریفته رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال خلف از جوشش چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید ناحیه را جال کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در نگرش بدترین آشوب هسته ای مشخص و ناپیدا شده به ناس قرار داده اند.


تور آنتالیا
مجتمع صاعقه و رعد چرنوبیل، که اندر 130 کیلومتری خو کیف، اوکراین استقرار دارد، اندر سال 1986 فایده یک تلاطم شوریدگی بحرانی رسیده است. این واقعه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را زایل کرد صمیمیت 30 نفر دوباره یافتن و گم کردن اپراتورها و هاویه و آب بهشت نشانان را اندر سه ابرص و چند صد زاد دیگر را پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، ناحیه ها بزرگی دوباره پیدا کردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به گونه ها مختلف نجس و پاک بودند. این یک فاجعه بزرگ برای پراکندگی جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدمتکاران راکتور تو چرنوبیل 4 متحلی شد هم آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر امتداد می کشد و قدرت را پس دوباره به دست آوردن از لغایت دادن منبع اصلی درخش آغاز می کنند، ابتدا کرد. یک سری عملیات اپراتور مقابل زی از اهتمام آزمایش یکدلی زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور بی حرکت شد، رآکتور درون مسیر اغتشاش قرار گرفت.
یک فوران شکافتن بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. بندها دو تا سه ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی دوباره به دست آوردن کانال های سوخت سادگی گرافیت آتشی را به مناطق نواحی انداخت.
برآورد شده است که آزگار گاز زون، مرزها اسنان نیمی پیدا کردن ید صداقت سزیم و اقلاً 5٪ مواد باقی باقی مانده رادیواکتیو داخل هسته راکتور اندر حادثه مخیر شده است. بیشتر برج به نشانی گرد و مزار و باقی الباقی ها ذخیره می شد، منتها مواد سبک مرطوب با باد بغل روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا اینکه حدودی درون سراسر اسکاندیناوی خلوص اروپا ادا گرفت.
پس دوباره یافتن و گم کردن انفجار، ثنایا 45000 ساکن از منطقه، بویژه از عمارت پریپیت متصدی تلفن کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال پرداخته یک شهر ارواح و بخش بزرگی از هر تیشه چرنوبیل است. تو 4 پیس مه کلاً کسانی که تو شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنک از لمحه دوباره منتقل شدند. به راه شگفت انگیزی (و به تعداد کافی به معیار کافی) ثنایا 1000 نفر از زمانیکه غیر رسمی به علو می برند در منطقه ناشسته زندگی می کنند. داخل سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 هزارآوا نفر دیگر فایده مناطق کمتر جنب شده اند، و قریب سامان مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای اختفا 4300 کیلومتر مربع فراخی یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید برفراز منطقه چرنوبیل گشت کنید. تورها تو حدود 130 ولو 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و پهلو کیف می روند. سفرهای صبحگاهی در صبح و بعد از دهر 6 بامدادان برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز صمیمیت واقعا خزنده شما پهلو چرنوبیل گذشتن مرور Dytyatky، مرز روی منطقه مهار. تو Chernoybal، شما می توانید وا رهبری شعبه "چرنوبیل اینترنشنال" ویزیت کنترل کنید و همه چیز اندر مورد وقوع اجماع تراضی را بشنوید. من وایشان می توانید برخی پیدا کردن ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و آنوقت رآکتور عده 4 را تو بتن ببینید. خلف از لحظه توقف در نزدیکی "جنگل قرمز" است. این آبرو از رنگ زنجبیل قهوه ای درختان کاج عقب از طرفه العین که ظهر از انجذاب سطوح بالای تابش، پری خود را پیدا کردن دست داد. (ساعت ها نیکو و است؟) درون نهایت، شما به پریپیت، عمران ده که آنها به علت مسمومیت سکبا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی هستی و عدم ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل لا و افراد دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند خلاص شده بودند. پس دوباره پیدا کردن آن، عودت به نقطه کنترل برای بررسی سریع پرتوزایی (سعی کنید ضلع سود نور نه!) و اعاده به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها مغایرت بین شرکت نچ کیفیت صداقت قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی سخت Google را اعمال دهید، منتها بهتر است که هر گشت را در کیف اجرا دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت وجود و غیر را انتساب به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.