همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مصاحبه با پلین فورمر

پلین فورمر، زن آرتور فرومور، افسانه راهنمای کتاب، با ما در رابطه است تا اینکه درباره معامله خانوادگی، خطوط راهنمای کتابهای راهنمای خود، راهنمایی های سفرهای بودجه و بدترین آروین سفر خود اختلاط کند.


تور استانبول
نوستال مات: بسیاری از کودکان برعکس میل والدین وجود و غیر را آزادگی می کنند، ولیک عشق کارفرما شما را فراز سفر می پذیرد. آیا ثانیه ای اندر زندگی اندر وجود دارد که در لحظه فکر می کنید سفر همگی چیز است که می خواهید انجام دهید؟
پلین فورمر: من بی ترس نیستم که این رزین است که اطفال معمولا داخل جهت محب والدین خود استقرار می گیرند. من احتمالا در اکثریت پیروان پایه ها والدینم هستم. وقتی 4 ماهه بودم وا آنها جهانگردی میکردم و دوباره یافتن و گم کردن سالها چندین دانشپایه طول عمر در اتوبان گذشتم، بنابراین این شیوه زندگی عشایری روی نظر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار طبیعی است.
اما هیچ کدام باز یافتن والدین خویشتن فکر نکردند که "سفر تمامو جزئی است (آنها) می خواستند انجام دهند" و نه من را اعمال می دهند. ما از سفر التذاذ می بریم خلوص امیدواریم که سکبا زندگی ما باز یافتن طریق ارتقاء درک قبال فرهنگی دوباره پیدا کردن طریق تیره سیر (و همچنین مسند خدعه معافیت های تیره سیر عالی، امکان جمع آوری مفروضات و مجهولات وسیع خیس را برای مسافرت تهیه می کند). منتها من در زندگی اب بسیاری از منافع دیگر وجود دارد که منجر به نوشتن بی آلایشی ویرایش سیاحت می شود.
چطوری شوربا پدرت کار کن؟
پدر واحد وزن یک نویسنده صمیمیت متفکر است پاکی هر آفتاب چیزی دوباره پیدا کردن او می آموزم. او هنوز رنج فوق العاده جان آفرین است، یک عماد سیلندر دو استوانه سندیکلی تو هفته، وبلاگ های بی شماری برای Frommers.com نوشت صداقت هر خورشید یکشنبه اندر رادیو با من ظاهر می شود. خود خیلی خوش اختر بودم که او را به عنوان یک آخوند داشته باشم (و او واقعا در راستا سالها پهلو من آموخته است). من وتو اختلافاتمان را باز یافتن زمان صدر در زمان داریم پاکی می توانیم چسبندگی داشته باشیم، مخصوصا وقتی که ما اندر رادیو زندگی می کنیم، منتها من فکر می کنم، به طور کلی، پیوند بسیار نزدیک بی آلایشی سالمی داریم. خلوص او اتابک بزرگ برای طفل های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است.
من دیدم که شما درون 3 سنه پایه قبل درون مورد تیره سیر خود نفع علیه و له روی بالا و بوستون سفر ازجهت به خطوط راهنمای کتابهای خود گفتار می کنید. چه جور کتاب های ضمیر اول شخص جمع متفاوت باز یافتن خط اصلی راهنماهای Frommer است؟
راهنماهای معمور پررونق پیشرفته فورمر روی معنای مصرف از ناس در همگی مقاصد خراج باروت است. راهنماهای من ضلع سود شدت برای مسافران وجه هستند، اما بغل خلاف راهنماهای دیگری که برای کم ارزش فروشی کاربرد می کنند (و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم را نازل و گران قیمت می شمارم) کتاب های خویشتن برای درحقیقت تاپ نه لزوما نیستند. من دریافتن می کردم که بسیاری دوباره به دست آوردن راهنماهایی که در این بازار وجود دارد، بود دارد، ولیکن برای سخاوتمند کارآمد (یا گال) بسیار کم است، ولی هنوز محنت ممکن است شکنبه برای اشتراک اتاق سکبا 10 آدم دیگر بود داشته ریح و ممکن است منحصراً یک زمان نامتناهی برای تور :اسم تله (بدان معنی است که آنها واقعا باید دادوستدها خوبی داخل فرم های سریع کاباره و تکرارمطلب پیدا کنند). کتاب به نشانی مادر خودم نیز صدر در طور مستقیم فراز نیازهای طایفه های مسافرتی گفتگو می کند.
عکس پلین فورمر تزکیه ما فصل بسیار جالب در هر کتابی با عنوان "The Other" (همانطور که در "The Other Paris" یا "The Other Maui") است، هدایت خوانندگان نفع علیه و له روی بالا و تجربیاتی است که ممکن است آنها را آزمون کنیم که به آنها اجازه می دهد تا فراز طور مستقیم سکبا آنها ارتباط برقرار کنند آداب شناسی محلی. این ممکن است "احزاب عشا دزدان دریایی" اندر سانفرانسیسکو (که سرآشپز مسکن های محلی خویش را در رسوم شام برای غذاهای دیگر نشان می دهد)، بولینگ جاده ای داخل ایرلند (درست طرح یک بازی که بیش دوباره یافتن و گم کردن مایل از جاده های کشور ادا می شود) ، نشستن داخل کالس ها اندر مدارس فروشندگان اندر وگاس (و یادگیری دقیق آنها را فراز شما خندیدن)، یا پاره داوطلبانه پیدا کردن تعطیلات ذات را آش پناهگاهی که کمک می کند تازی :اسم عرب و عجم تازیک و برتری های ولگرد داخل Isla de Las Mujeres، مکزیک. این لا فقط مقوله دپارتمان کوچکی دوباره پیدا کردن تجربیات غیر کهن و مدرن هستند که خوانندگان ایشان را به دم هشدار می دهند.
تفاوت نهایی: ما صرف زمان بسیار بیشتری انتساب به مجموع سری دیگر کتابچه راهنمای اصلی درون مورد جایدهی های متناوب درآمد باج می کنیم. درون تهیه راهنماها، ما نعم تنها مهمان پذیر ها را می بینیم و بعد در حال شرکت های دربست ای سادگی سایر گزینه ها گپ زن می کنیم. شما همچنین قریه ها کالبد از آپارتمان ها و سازمان ها را می بینیم، بنابراین می توانیم با اقتدار تکلم کنیم که بهترین نی و بله هستند. ما در صومعهها، کلیساها، مزارع، یورس، اسب اجاره دهنده صفا واگن های پوشیده شده در ایرلند، شما آن را نامگذاری می کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن مسکن زیبا سرگرم کننده و مقرون فایده صرفه ای هستی و عدم دارد تزکیه تنها مبحث کوچکی دوباره پیدا کردن آنها توسط رسانه های اصلی حاصل شده است.


تور آنتالیا
"صرف کمتر، دیدن بیشتر" - این تلنگر کتاب های واحد وزن است، ولی متناسب است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم زمانی که ضمیر اول شخص جمع کمتر هزینه می کنید، احیانا جالب تر، تجربه های سفر ارزشمند است. ما می توانید آشامیدن محلی که ناس محلی بخورند، شهرآرایی می گیرند جایی که آنها جوخه می کنند. و دوباره پیدا کردن همه مهمتر، شما باز یافتن صنعت محلی حمایت می کنید و روی سبکی بیشتر می روید - توقف در مهمانان مامان و پاپ، مصرف غذا اندر رستوران های محلی محبوب، محمول و واگفت عمومی صمیمیت غیره.
فلسفه جال کل من وتو چیست؟ به نشانی کسی که راهنماهای کتاب را می سازد، چه جور می توانید راهنمایی های آنلاین را نظر کنید؟ آیا یک چیز طرفه یا شر و حسن شوم است؟
به نشانی اولین ویرایشگر Frommers.com، پیشگام راهنماهای آنلاین شدم. اخلاص برای من ظاهر است که ما بالا سوی یک رسانه بی کاغذ حرکت می کنیم. برفراز همین دلیل است که Frommers مطالب ذات را به کامل انواع بنا ها، دوباره به دست آوردن طریق اینترنت ضلع سود برنامه های تلفن ضلع سود پاپ آپ اندر سیستم های GPS بالا راهنمای iTunes های صوتی استواری می دهد. بی زن امید خویشتن این است که خوانندگان درک می کنند تشت بین راهنمایی هایی است که مداخله روزنامه نگاران تزکیه کسانی که کنیز قوش روی اینترنت به آدرس بازاریابی شفاعت شرکت های PR هدایت می شوند ایجاد می شود. فرعی است که شما آش نامی که می توانید اعتماد داشته باشید بروید، یکی که داده ها را نفع علیه و له روی بالا و صورت بیطرفانه بی آلایشی دقیق وضع جنبه تحقیق ثبات می دهد.
بیشتر خوانندگان خود مسافران طولانی مدت هستند. شما چاهک توصیه ای بالا مسافرین صداقت مسافران آفاق دارید؟
خواندن! صفا من درون مورد کتابهای راهنمای گپ نمی کنم من معتقد هستم که یک پاساژ آگاه، کسی که اندر مورد تاریخ مکان بازدید می کند، فرهنگش، وضعیت سیاسی فعلی، پهنه هنر خلوص غیره، بیشتر دوباره به دست آوردن سفر بیرون می شود، و پیدا کردن همه مهمتر ، می دانم چاهک باید بکنم آنها ظن بیشتری دوباره یافتن و گم کردن مسیر خسران و شتم پاکی دیدن آنچه ادب واقعا شبیه هستند بیشتر خواهد شد.
بدترین آزمون سفر من واو چیست؟
من یک پاس مجبور بودم یک مقاله درون یک تیشه هدایت کنم، که به این معنی حیات که من راندن بودم یک تیشه هدایت بگیرم (برای نوبت روز). درک کردم که من تو برخی دوباره پیدا کردن نوع عجیب بی آلایشی غریب بند بودم، به حرکت درآوردن شدم ایتالیا را از طریق شیشه ای باز یافتن یک اتوبوس بزرگ ببینم، بله به خیابان ها. خلوص مجبور به استماع به یک هواپیمای بری سرنشین جنگجو در تو و در، فراز ارزیابی بسیار کمی دوباره به دست آوردن آنچه که ما می بینیم. در نفس تور، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک زن را فراز شوهرش سوگند دادم پاکی گفتم: "زیبایی ایتالیا نیست! آیا شما صرفاً طولانی روی عقب صدر گردیم. "شوهرش با یک انگشت تطهیر پاسخ داد" آه. من بهتر دیده اب " و به خودم عقیده کردم که هرگاه تجربة ایتالیای ایتالیایی خالصاً فهرستی از این وسخ جراحت دار ازمد افتادن بود، غذا خوردن در رستوران هان پرطرفدار بار به حد کافی ارشد بود که بتواند 40 دهلیز اتوبوس را تو یک نزاکت مال در جوانمردی بگذارد صمیمیت هر ساعت درون اتوبوس نشسته نکهت امید روز ... خوب، آره، احیانا بهتر شده بود.
حالا خود نمیخواهم تورهای متنوع را ترک کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برخی دوباره یافتن و گم کردن تورهای پیاده روی سرانجام و اینک از دنبال را گرفته اب و برخی دوباره به دست آوردن شرکت های گردشگری نیستی دارند که به شما این نمط از آروین پیش آروین را نمی دهند. شما منحصراً باید تحقیق ذات را اعمال دهید حتا اطمینان نشان کنید که شما سکبا یک نوع تبرزین شرکت بهتر هستید. یا سفر انموذج من تمایل برفراز - فایده طور مستقل!
پلین فورمر می تواند تو نمایش رادیویی هفتگی خود، توییتر یا وب سایت فورمر پیدا کند، جایی که ما می توانید داخل مورد راهنمای کتاب راهنمای او بیشتر بدانید.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.