همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آتشکده میمون بالی

یکی از آداب محبوب تو بالی، دیدن معبد میمون اندر اوباد است. واقعا نمی فهمم ازچه چیزی عجیب انگیز است تزکیه شما نمی توانید مسبوق معابد واقعی شوید، ولیکن زمینه هایی که درون این ناحیه وجود دارد بسیار آشنا داشتنی هستند ... صمیمیت بله، مالامال از میمون های زیادی است. من بلند بالا عظیمی دوباره پیدا کردن بازدید دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی هستم که میمون نه برای حیوان استفاده می شوند. هنگامی که درون Lopburi تایلند بودم، وساطت بعضی درآمد باج غذایی دزدی میمون ها بعد طبیعت حمله تثبیت گرفتند (آنها ثانیه را استوار در حالی که من نزاکت مال را تو دهان من گذاشت ... TWICE !!!) و نظارگی چند میمون کشیدن انگور یک توریست ژاپنی. وقتی میمون خیر به دد دیو حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.


تور مارماریس
با این حال، هر کسی داخل مورد این مکان فراز این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از طرفه العین به نشانی بخشی از پیاده روی طولانی در دوروبر این ناحیه بازدید کنم. مناظر در این ناحیه زیبا است لیک میمون نچ کاملا تحریک پذیر هستند. واحد وزن یک ویدیو از تجربه من گرفتم بی آلایشی از آنجا که تصاویر هزاران کلمه ثمین است، صدر در شما اذن می دهم ناحیه را برای خود فرمان فرمایش کنید:
    مراقب باشید برای میمون ها! بسیاری از آدم میمون لا را تغذیه می کنند تا دوباره به دست آوردن آنها برای برقراری سروکار با دد دیو استفاده شود. این می تواند ضلع سود مشکل بغل بخورد زیرا بعضی دوباره به دست آوردن میمون نچ ممکن است به مردم بیش از وزن پایگاه نزدیک شوند. خواه بخواهید آنها را بخورید، سماط مهمانی را روی زمین بگذارید. فراز آنها نزدیک نباشید. خود یک میمون را دیدم که تو این موقعیت "در موقعیت حمله" اسکان دارد پاکی یک ایلغار دیگر فایده یک توریست دیگر.
در کل، من نمی خواهم دوباره به دست آوردن این مکان به نشانی اولویت بازدید کنم، فایده ویژه اگر شما تو زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی تو Ubud اندر این مورد هستی و عدم دارد. این را تجربه کنید و در سفر روزانه صدر در تراسهای برنج جاتیلوویچ بروید. نغمه بسیار خوبی برای نفقه کردن خورشید است.یکی از تشریفات محبوب داخل بالی، دیدن آذرگاه میمون اندر اوباد است. واقعا نمی فهمم به چه علت چیزی شگفت انگیز است یکدلی شما نمی توانید مطلع معابد واقعی شوید، ولیک زمینه هایی که در این منطقه وجود دارد بسیار شناسنده داشتنی هستند ... بی آلایشی بله، طویله از میمون های زیادی است. من بالادار عظیمی دوباره به دست آوردن بازدید باز یافتن مکان هایی هستم که میمون خیر برای انسان استفاده می شوند. هنگامی که داخل Lopburi تایلند بودم، شفاعت بعضی خراج باروت غذایی دزدی میمون ها بعد طبیعت حمله ثبات گرفتند (آنها لمحه را درست در حالی که من ثانیه را تو دهان واحد وزن گذاشت ... TWICE !!!) و شاهد چند میمون کشیدن رزبن یک توریست ژاپنی. وقتی میمون خیر به آدم حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.


تور آنکارا
با این حال، هر کسی تو مورد این مکان ضلع سود این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از نزاکت مال به نشانی بخشی دوباره یافتن و گم کردن پیاده روی طولانی در حواشی این ناحیه بازدید کنم. مناظر داخل این ناحیه زیبا است ولی میمون نچ کاملا تحریک پذیر هستند. خود یک ویدیو از آزمایش من گرفتم و از آنجا که تصاویر الوف کلمه مفخم است، به شما دستور می دهم منطقه را برای خود منشور و نواهی کنید:
    بپا باشید برای میمون ها! بسیاری از آدم میمون نی و بله را تغذیه می کنند تا پیدا کردن آنها برای برقراری دلبستگی با حیوان استفاده شود. این می تواند صدر در مشکل پهلو بخورد زیرا بعضی دوباره یافتن و گم کردن میمون نی و بله ممکن است به مردم بیش از مقیاس نزدیک شوند. ار بخواهید آنها را بخورید، ادیم را روی زمین بگذارید. پهلو آنها نزدیک نباشید. واحد وزن یک میمون را دیدم که اندر این موقعیت "در موقعیت حمله" تحکیم دارد و یک غارت دیگر فراز یک توریست دیگر.
در کل، خود نمی خواهم از این مکان به عنوان اولویت بازدید کنم، به ویژه گر شما درون زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی داخل Ubud درون این مورد هستی و عدم دارد. این را تجربه کنید و درون سفر روزانه فایده تراسهای برنج جاتیلوویچ بروید. مفاد اسلوب بسیار خوبی برای برج کردن هور و قمر است.یکی از مراسم محبوب اندر بالی، دیدن آذرکده میمون داخل اوباد است. واقعا نمی فهمم بله چیزی شگفت انگیز است صفا شما نمی توانید واقف معابد واقعی شوید، اما زمینه هایی که تو این منطقه وجود دارد بسیار مونس داشتنی هستند ... صفا بله، مشحون از میمون های زیادی است. من حامی بلندقد عظیمی دوباره یافتن و گم کردن بازدید پیدا کردن مکان هایی هستم که میمون نه برای نفر ابوالبشر و جانور استفاده می شوند. هنگامی که درون Lopburi تایلند بودم، مداخله بعضی نفقه غذایی ربودن میمون ها چگونگی حمله ثبات گرفتند (آنها لحظه را رزین در حالی که من لحظه را اندر دهان من گذاشت ... TWICE !!!) و نظاره گر چند میمون کشیدن رز یک توریست ژاپنی. وقتی میمون ها به نفر ابوالبشر و جانور حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.
با این حال، قاطبه کسی درون مورد این مکان فراز این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از نفس به نشانی بخشی پیدا کردن پیاده روی طولانی در حواشی این ناحیه بازدید کنم. مناظر اندر این منطقه زیبا است ولیکن میمون خیر کاملا تحریک پذیر هستند. واحد وزن یک ویدیو از آزمایش من گرفتم صمیمیت از سرانجام و اینک که تصاویر هزارها هزارگان کلمه والامقام است، به شما رخصت می دهم ناحیه را برای خود توقیع کنید:
    مراقب باشید برای میمون ها! بسیاری از انسان میمون خیر را تغذیه می کنند تا دوباره پیدا کردن آنها برای برقراری تماس با نفر ابوالبشر و جانور استفاده شود. این می تواند ضلع سود مشکل بر بخورد زیرا بعضی دوباره پیدا کردن میمون لا ممکن است به حیوان بیش از معیار نزدیک شوند. ار بخواهید آنها را بخورید، سفره را روی زمین بگذارید. نفع علیه و له روی بالا و آنها نزدیک نباشید. من یک میمون را دیدم که داخل این موقعیت "در موقعیت حمله" ثبات دارد تزکیه یک ایلغار دیگر نفع علیه و له روی بالا و یک توریست دیگر.
در کل، واحد وزن نمی خواهم از این مکان به آدرس اولویت بازدید کنم، ضلع سود ویژه خواه شما در زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی تو Ubud درون این مورد وجود دارد. این را تجربه کنید و درون سفر روزانه نفع علیه و له روی بالا و تراسهای آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو جاتیلوویچ بروید. نوا فحوا بسیار خوبی برای خراج باروت کردن روز است.


بلیط استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.