همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اتفاق به جزیره ایوس

چند هفته پس ازآن از آن، خویشتن یک سال فراز 30 نزدیک نم می شوم. این یک واقعیت است که سکبا من نشسته است.


تور آنکارا
در ابتدای سال، تصمیم گرفتم شتا را در اروپا درآمد باج کنم، بیشتر وقتم را صرف جزیره ایوس در یونان کردم. درون طول ماه های تابستان، این جزیره برای پناهندگان بزرگ سال به پی خورشید، عصیر حل و خورشید است. من می دانستم که فرجه دیگری برای ارتکاب این کار پیش دوباره پیدا کردن 30 نیست. زمان لحظه بود که این کار را بکنیم، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه من به عنوان "کوله پشتی کثیف" تبدیل شدم.
اما آمخته همه دستور کار های ناسازگار، این یکی از متعلق ها افتاد. واحد وزن باید در جذام ژوئن صدر در ایالات متحده برگردم تا اندر TBEX شرح ابراز بگویم، گردش نیمه تابستانم را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهم. داخل حال آراسته تابستان تو یونان با بهره گیری از اغتشاش "پیش پیدا کردن 30 سال"، هیچ هزینه ای در اختیار نخواهد داشت. سیاحت من فراز جزایر یونان تنها چند هفته قبل از حرکت فایده ایتالیا، مجارستان بی آلایشی سوئد امتداد خواهد داشت. چیزی باید بریده شود
بنابراین، نیت و برون سنگین اندر دست، من پهلو IOS بیش از دو هفته پیش ضلع سود مدت چهار شب بیتوته داشتم. من جگر ساله بودم سپس، برای رفتن بالا سانتورینی، خیز روز آنجا برگشتم. خود بیش از معیار از ایوس مضطرب شدم هفته پیش برای به اتمام رسانیدن پاروس یکدلی میکونوس، هفته پیش بودم. درون حال تامین من فکر میکنم که دو شمس گذشته در یونان برفراز یوس پرداختم.
من وافراً و به ندرت در کیفیت آنچه که گشت است خلوص آنچه که به معنای آن است صحبت می کنم. اعلام این گردش چیست؟ کوله پشتی؟ آیا یک قالب بهتر دوباره به دست آوردن دیگران است؟
سفر روی یک جعبه شایسته نیست. این خیلی چیزهاست بیشتر دوباره به دست آوردن دیدن یک مکان یا سبک گردش است. ولیک یک چیز که آزگار بحث ها داخل مورد طبیعت گردش را در صدر می گیرد، این است که در پایان روز، سفر تو مورد برقراری بستگی است. نعم تنها شوربا مکان ها، بلکه با مردم نیز.
ایوس خوشگل است، وا یک آبادی زیبا، کرانه ها زیبا تزکیه صخره های تاریخی تراشیده شده است. لیک هیچ چیز واقعا تو مورد خویش جزیره حیات ندارد. جزایر زیبا آبدیده در یونان حیات دارد. و، واقعا، خود ترجیح می دهم جزایر من پهلو داشتن درختان نخل، غوک و ماهی های گرمسیری.
در حالی که چیزی برای همه اندر Ios وجود دارد، فشنگ اصلی دم هنوز مهمانی، سواحل بی آلایشی جمعیت است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای این جو آمده ام، ولیک به دلیل اتصالاتی که با حیوان ساخته ام، باقی باقی مانده ام. من از باب این اتصالات به بعد آمده ام.
با قبل از تجزیه قبل نبیه جمعیت شدم، شوربا دوستان تزکیه صاحبان کافه ها تزکیه رستوران ها انیس شدم. جورج اندر رستوران یونانی، Nest برخی دوباره به دست آوردن یونانی نی و بله را فراز من آموخت. الکس دوباره به دست آوردن نوار آبی وقع من را به کالا اقسام الکل یونانی معرفی کرد. بسیاری باز یافتن شبها، Demetri تزکیه Nicos دوباره به دست آوردن Slammers تو مورد حالت شعار انگیز سیاستهای یونان با من بیش دوباره به دست آوردن ouzo مذاکره کرد. هنگامی که شما درون اواخر گسستگی مفارقت برکناری به سپس می رسید، گردشگران زیادی مگر کسانی که فایده دنبال کار هستند نیستند. بنابراین ضمیر اول شخص جمع پیوسته سادگی چت می کنید برای اینکه تنها شماست، نه در حالیا چرخش آدم هر ثالث روز. بی آلایشی گاهی اوقات، فقط کلیک کنید


تور استانبول
وقتی گشت می کنید بسیاری از حیوان را دیدار می کنید. رخسار ها و ارج ها پس دوباره یافتن و گم کردن مدتی تاریک می شوند. شما در فیسبوک رفقا خواهید شد، ولی شما ضلع سود ندرت هرگز مجدد یکدیگر را ببینید. من الوف نفر را در آزادراه ملاقات کردم، اما فقط مقدار انگشت شماری دوباره پیدا کردن افرادی که شعایر عروسی من صفا نوزادان من ویزیت کنترل می کنند. هنگامی که شما سکبا افرادی که درون یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل عمیق تر ارتباط درست کرده اید، وقت حسن یک پیوستگی نادر می شود. وقتی من درون جزیره تایلندی Ko Lipe در سال 2006 زندگی میکردم، وقتی که چهار کلاس بعد، همگی ما کریسمس آش هم داشتیم، موافقت افتاد. این موافقت در هات رین داخل سال 2007 اتحاد افتاد، جایی که، کورس دور سال بعد، من بالا عروسی دوستان استرالیایی رجعت کردم. این دوازده ماه) گذشته در والنسیا اتفاق افتاد، زمانی که ثالث آمریکایی، نوبت استرالیایی صمیمیت یک مالزیایی یک هفته یک خانه خوابگاه داشتند و به خوبی روی نزاکت مال کلیک می کردند که حیوان از من وتو می پرسیدند چگونه، وقتی صمیمیت جایی که ضمیر اول شخص جمع به آدرس دوستان خوب، با توجه صدر در ملیت های مختلفمان، تبدیل شده ایم. "ما فقط ثالث روز پیش معاینه بررسی کردیم"، ضمیر اول شخص جمع می توانیم برفراز شگفتی آنها بگوییم.
و همینطور دوباره پهلو روی ایوس، گروهی دوباره به دست آوردن غریبه ها سکبا هم متحد شدند و روی نحوی مبادرت می کردند که کل ساله صدر در یکدیگر خبره می شدند. برخی دوباره پیدا کردن کل فصل در IOS کار خواهند کرد. دیگران در ناموس چند هفته ترک می کنند. بعضی از نیمه شتا باقی می ماند بعضی از اشخاص پیش من تتمه اند. ولی همه ما ضلع سود نوعی بغل یکدیگر تاثیر گذاشتهایم، صداقت هر شید یک فرد فایده روز رسانی معمول درون فیس بوک را از کسانی که قبلا به سپس رفته اند می بینم: "من دوباره پیدا کردن دست دادن یوس".
زمان در آزادراه متفاوت است. روزها آشنا هفته نی و بله و ماه ها انموذج سال ها دریافتن می کنید. نوبت هفته اندر یوس عاطفه حس ابدی شد. وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رفتم، آدم نمیتوانستند وثوق کنند که خویشتن فقط دو هفته آنوقت بودم. صدر در آنها، و برای من، خیلی طولانی نمدار آبداده شد. وا این حال، کورس دور روز در سانتورینی پاکی میکونس درآمد باج دو ماه پشیمانی نیستم، زیرا حرارت بیشتری را با دوستان خود اندر یوس به من داد. مسافرت اندر مورد افرادی است که من وایشان بیش پیدا کردن مکان هایی که می بینیم دیدار می کنیم.
و تو جایی دیگر، دیگر مسافرین پیوند و تشکیل اوراق وام هستند که بالا آینده خود دنباله خواهند داد. تو جایی داخل جهان، آنها نیز وجود و غیر را "خانواده" نامگذاری می کنند یکدلی فقط تماشای دنیا را سکبا یکدیگر می یابند ...
خانواده
آیا می خواهید اطلاعات بیشتری داخل این جزیره بسیار دوست داشتنی ملیح داشته باشید؟ راهنمای من پهلو IOS را ببینید سادگی ببینید که چسان می توانید در آن زمان سفر کنید.
کتاب دام تار خود را برفراز IOS: نکات تزکیه ترفندهای تدارکات
با مصرف از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز نازل و گران به ایوس پیدا کنید. آنها دو اتومبیل جستجوی مورد علاقه من هستند. وا مونوندو مطلع کنید
کتاب اسکان شما را بخوانید
شما می توانید تشک خود را تو Ios آش Hostelworld توشه کنید. هرگاه می خواهید در جاهای دیگر بمانید، پیدا کردن Booking.com استعمال کنید زیرا آنها بالا طور مداوم کم قیمت ترین تسعیر را می پردازند. (در اینجا تایید است.)
بیمه تیره سیر را فراموش نکنید
بیمه تیره سیر شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل محافظت خواهد کرد. من کلاً در سفر بدون دم نیستم من رستاق ساله دوباره یافتن و گم کردن Nomads جهان استفاده کرده ام. شما ملالت باید.
نیاز برفراز برخی دوباره یافتن و گم کردن چرخ دنده؟
برای استعمال از بهترین شرکت ها، صفحه منبع ما را بررسی کنید!
آیا اطلاعات بیشتری تو مورد IOS می خواهید؟
اطمینان پی کنید که به راهنمای آماجگاه دقیق ما در Ios برای راهنمایی های بیشتر پروگرام ریزی بازگشت کنید!


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.