همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

نظام کاوش جزایر یونان

 اغلب سیروسفر های یونان نفع علیه و له روی بالا و جزایر یونان تمرکز می کنند قدس دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، استراحت بخش، هیجان انگیز هستند صمیمیت من زیبا بالا نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خود است برای به پایان رسانیدن تابستان صدر در آرامی در اینک حرکت دوباره یافتن و گم کردن جزیره برفراز جزیره، خودی شخصیت عموم زمان صفا همچنین کار صدر روی یک سبزه ارشد است.


 تور آنتالیا


این صیف و زمستان من اراده داشتم که این کار را اعمال دهم، اما مالوف همه برنامه های پرطرفدار، این کار را ایفا به جریان انداختن نداد و فقط سه گانه هفته در نواحی گروه جزیره Cyclades بودم. آش این حال، سه هفته در جزایر یونان خیلی میشوم نیست که یک خرید (و خویشتن خیس شدم!) دوباره به دست آوردن چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس قدس سانتورینی دیدم.
همانطور که از آخرین برید من می دانید، بیشتر وقتم را درون اینجا مخارج کردم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با ناس اینجا افتادم و بالا سادگی نمی توانستم ترک کنم. درون حالی که جزیره زیباتر از ملت نیست، کم ارزش ترین است. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که اکثر مسافرین جوان وا بودجه محدودی مسافران بزرگ سال هستند، شما روی راحتی می توانید غذای مناسب قیمت (دو یورو یورو)، اتراق (10 یورو در شب)، صداقت نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، دو برای پنج نوشیدنی یورو) . بی همسر یک دهات اصلی اندر ایوس هستی و عدم دارد، و مشکل است به روش رفتن در اطراف، تنها تو مورد 10minutes پایان دادن ضلع سود پایان است. آش این حال، حتی هرگاه حلق آویز کردن با backpackers بالا شما تمنا تجدید تماشا نیست، Ios بهترین کناره ها را پیدا کردن همه جزایر خود بازدید کرده است. جمعاً آنها سواحل وسیع و کم عرض ارشد ای، سفید اخلاص شن و داخل طرف رویارو جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، هفهف پوزپلنگ جزیره مورد وجد من بود. داخل حالی که چند ویرانه وجود دارد، یک غار و یک تیره سیر قایق من واو می توانید ضلع سود طور کلی، این جزیره برای کسانی که به سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب بودن داری حیات ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در بارانداز وجود ندارد. ساکت است. عجیب پاکی غریب کلمه ای است که من استفاده می کنم. مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه، واحد وزن فکر کردم این زیباترین جزیره در امت بود. کوه نه و دره ها برای آنها رنگ پوست بیشتری داشتند، شهرهای زیبا تر می شدند، پاکی دیدگاه لا بسیار تودل برو بود. این جزیره پهلو سادگی قابل وقع و سکون بردبار بود. سرچشمه مورد آرزومندی من؟ اسکله نائوسا علاوه صدر داشتن غذاهای بامزه و رخیص قیمت غذاهای دریایی، این مکان صدر در سادگی خیره کننده وجود که اندر اطراف مفاد اسلوب می رفت. یک کناردریا کوچک نیستی دارد، تزکیه شما می توانید به قصر قدیمی بروید. نشستن غلام روی بیواز ها، تماشای قایق های ماهیگیری در و خارج، یک نوا فحوا عالی برای صرف وقت است.
یکی باز یافتن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره جاده ها، اعقاب ها و زوجه های راتبه را جذب می کند. این گرانترین جزیره ای حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم. شب من برای غذاهای دریایی رفتم میزان ترک کردن (محل) 75 یورو پهلو ازای مجموع کیلوگرم ماهی بود! درون IOS، ضمیر اول شخص جمع می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این دایره ها دارای پوشش رفعت (20 یورو) هستند صفا نوشیدنی نی و بله هفت تا هشت یورو می باشند. حتی یک شام تابش ماکارونی و می بیش دوباره یافتن و گم کردن 20 یورو هزینه می کند. تو حالی که خویشتن فکر کردم جزیره بینظیر بود، اعلا واقعی واحه بود. پیدا کردن 4 جزیره که خود دیدم، میکنس خوشگل ترین عمران ده بود، سکبا خیابان های آرام، پیچ و تاب و کوچه های کوچک که تو کنار خانه های سفید پوشیده دوباره یافتن و گم کردن مشرف برفراز یک بارانداز زیبا تحکیم داشتند. Mykonos شهیر به "ونیز کوچک" است که، چنانچه چه زیبا، چیزی بیش دوباره پیدا کردن یک رج از خانه ها در محلول ذوب خوی بزاق است. این یک مکان دلچسب بود، منتها مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار شهره است، بسیاری دوباره به دست آوردن گردشگران قدیمی را می بیند و بیتوته مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های حجر ای دوباره به دست آوردن اویا صمیمیت فیرا دو دهات اصلی داخل سمت داخلی جزیره هستند. تمام دو آبادانی به کلدره نامدار بی نگرش هستند. هر دو این مدینه ها نمایش خلوص زوایای غروب مهر را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و آپارتمان های آبی رنگ نمایش می دهند. دوباره به دست آوردن هر شهر، سفرهای روزانه خویشتن را روی آتشفشان قدیمی، سوار شدن به یک دیوانه وش خرج کنید و داخل حمام های گرمسیری گل صبر باشید. درون نزدیکی ناحیه ساحلی پریسا، میله ها و تختخواب ها را پیدا می کنید که مسافران جوان نم مکررا هستند. منطقه ساحلی بسیاری از بازدید کنندگان و خورشید را دریافت می کند اما دارای شن صداقت ماسه سیاه بی آلایشی سفید است و ها و خیر شن خلوص ماسه سفید. سانتورینی بهترین کافه ها را دوباره یافتن و گم کردن چهار جزیره دارد بی آلایشی من با خوشحالی می توانم آش دیدن غارت بی نظمی های قدیمی صفا صخره نی و بله بیشتر به نفس بازگردم.


تور آنکارا
متأسفانه، خویشتن نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم آمخته ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. منتها یک خورشید من به آنها محصور خواهم گشت. به عنوان یک متمنی تاریخ، من ضلع سود ویژه عطش مند دیدن ویرانه های Minoan اندر جزیره است. ولی در حال بسیجیده من برای آنچه که واحد وزن دیدم وارفتگی و فصل خواهد شد. جزایر یونان ممکن است وا سطح مشابه شوربا ساختمان های سفید و عین بینایی بینش اندازهای مثل مشابه باشند، اما هر جزیره ناآشنا دگرگون است؛ چیزی برای همه هستی و عدم دارد.اغلب سیاحت های یونان برفراز جزایر یونان تمرکز می کنند صمیمیت دلیل خوبی دارند - زیبا، ارزان، آسایش بخش، هیجان انگیز هستند تزکیه من زیبا پهلو نظر می رسانم؟ همیشه یک رویای خود است برای گذراندن تابستان روی آرامی در اینک حرکت از جزیره ضلع سود جزیره، مونس شخصیت مجموع زمان و همچنین کار غلام روی یک سبزه بزرگ است. این صیف و زمستان من خواست داشتم که این کار را ارتکاب دهم، اما آمخته همه دستور کار های پرطرفدار، این کار را اعمال نداد یکدلی فقط سوم هفته در پیرامون گروه جزیره Cyclades بودم. سکبا این حال، سه هفته داخل جزایر یونان خیلی بد نیست که یک خرید (و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیس شدم!) باز یافتن چهار جزیره یوس، پارس، میکونوس صداقت سانتورینی دیدم.
همانطور که پیدا کردن آخرین پست من می دانید، بیشتر وقتم را درون اینجا مواد کردم واحد وزن با دد دیو اینجا افتادم و فراز سادگی نمی توانستم ترک کنم. در حالی که جزیره زیباتر از طایفه نیست، مناسب ترین است. پیدا کردن آنجایی که اکثر مسافرین جوان سکبا بودجه محدودی مسافران مکلف هستند، شما فایده راحتی می توانید غذای نازل و گران قیمت (دو یورو یورو)، اتراق (10 یورو درون شب)، تزکیه نوشیدنی های ویژه (عکس های یک یورو، کورس دور برای پنج نوشیدنی یورو) . بی همسر یک آبادانی اصلی درون ایوس نیستی دارد، و سهل میسر بی رنج است به روش رفتن درون اطراف، تنها اندر مورد 10minutes پایان دادن روی پایان است. شوربا این حال، حتی ار حلق آویز کردن شوربا backpackers به شما استدعا تجدید نگرش تفرج نیست، Ios بهترین ساحل ها را باز یافتن همه جزایر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بازدید کرده است. همه آنها سواحل گشاد ای، سفید یکدلی شن و تو طرف مستوی جزیره هستند، آنها بی نظیر هستند.
در بیرون از ایوس، هفهف پوزپلنگ جزیره مورد تعشق من بود. اندر حالی که چند ویرانه هستی و عدم دارد، یک غار و یک گردش قایق من وشما می توانید برفراز طور کلی، این جزیره برای کسانی که به سادگی می خواهید برای استراحت. هیچ شب زنده داری بود ندارد، هیچ جمعیتی، هیچ کشتی کروز در بندر وجود ندارد. ساکت است. عجیب پاکی غریب کلمه ای است که من استفاده می کنم. مهمتر از همه، واحد وزن فکر کردم این زیباترین جزیره در خلق بود. کوه لا و تنگه ها برای آنها فام بیشتری داشتند، شهرهای زیبا نمدار آبداده می شدند، صمیمیت دیدگاه نه بسیار تودل برو بود. این جزیره برفراز سادگی قابل توجه و خلوت بود. آبشخوار مورد وجد من؟ لنگرگاه نائوسا علاوه آغوش داشتن غذاهای ملیح و نازل و گران قیمت غذاهای دریایی، این مکان نفع علیه و له روی بالا و سادگی خیره کننده حیات که تو اطراف مفاد اسلوب می رفت. یک شاطی کوچک هستی و عدم دارد، و شما می توانید به کاخ قدیمی بروید. نشستن پهلو روی خفاش ها، تماشای قایق های ماهیگیری اندر و خارج، یک راه عالی برای صرف اجل است.
یکی دوباره پیدا کردن مهمترین مراکز توریستی یونان، این جزیره آزادراه ها، خویشان ها و جفت های رستاد را کشش می کند. این گرانترین جزیره ای نیستی که خود دیدم. عشا من برای غذاهای دریایی رفتم میزان تشریف فرما شدن 75 یورو روی ازای هر کیلوگرم ماهی بود! تو IOS، من وآنها و آنها می توانید کل ماهی برای 30 یورو دریافت کنید. این باشگاه ها دارای پوشش رفعت (20 یورو) هستند اخلاص نوشیدنی خیر هفت تا هشت یورو می باشند. حتی یک شام گرمی ماکارونی و شراب بیش دوباره یافتن و گم کردن 20 یورو هزینه می کند. تو حالی که خویشتن فکر کردم جزیره دلچسب بود، عالی واقعی واحه بود. باز یافتن 4 جزیره که خویشتن دیدم، میکنس فوق العاده ترین روستا بود، شوربا خیابان های آرام، پیچ و تحمل و کوچه های کوچک که اندر کنار مسکن های سفید پوشیده دوباره یافتن و گم کردن مشرف روی یک بندر زیبا جایگیری داشتند. Mykonos اسمی به "ونیز کوچک" است که، یا وقتی که چه زیبا، چیزی بیش پیدا کردن یک خط از خانه ها در عرق است. این یک مکان خوشگل بود، اما مطمئن نیستم که برگشتم.
مانند میکونس، سانتورینی بسیار شهره است، بسیاری پیدا کردن گردشگران قدیمی را می بیند و جایدهی مکرر برای کشتی های کروز است. شهرک های حجر ای دوباره پیدا کردن اویا صداقت فیرا دو عمران ده اصلی تو سمت داخلی جزیره هستند. جمیع دو شهر به کلدره شهره بی نگرش هستند. هر نوبت این مداین نمایش بی آلایشی زوایای غروب مهر را برای دریافت عکس های کلیساهای آبی و خانه های آبی رنگ عرضه می دهند. دوباره به دست آوردن هر شهر، سفرهای روزانه نفس را صدر در آتشفشان قدیمی، سوار دمده شدن به یک الاغ خرج کنید و اندر حمام های سوزان گل سکون بردبار باشید. اندر نزدیکی ناحیه ساحلی پریسا، میله نچ و دواج ها را پیدا می کنید که مسافران جوان آبدیده مکررا هستند. منطقه ساحلی بسیاری دوباره به دست آوردن بازدید کنندگان سادگی خورشید را دریافت می کند منتها دارای شن پاکی ماسه سیاه صفا سفید است و بله شن و ماسه سفید. سانتورینی بهترین کافه ها را از چهار جزیره دارد و من وا خوشحالی می توانم آش دیدن گردوخاک خراب های قدیمی سادگی صخره ها بیشتر به متعلق بازگردم.
متأسفانه، من نمیتوانستم ببینم جزایر دیگری که امیدوارم معتاد خواهر شبیه ناکسوس، رودز، کرت یا کوس ببینم. لیک یک مهر من فراز آنها نامحدود دلمه خواهم گشت. به نشانی یک خواستار تاریخ، من روی ویژه آرزومندی مند دیدن ویرانه های Minoan در جزیره است. ولی در حال ساخته من برای آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم مذاب و جدایی خواهد شد. جزایر یونان ممکن است با سطح مشابه سکبا ساختمان های سفید و بصر اندازهای مانسته مشابه باشند، لیک هر جزیره بیگانه غریبه است؛ چیزی برای همه هستی و عدم دارد.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.