همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چگونه به سفر در حوالی آفریقا

این مقاله شفاعت وبلاگ نویس مسافرتی دیگر Caz Makpeace است. او تو آفریقا وقت صرف می کند (من)، بنابراین او اتحاد کرد که این مقال را بنویسد.


تور آنکارا


آفریقا دشت ای است که برای برخورد شوربا حیوانات وحشی، پرسپکتیو چشمگیر، ادب های عجیب و غریب یکدلی سواحل خیره کننده نامدار است. این یک آزمون سفر است که زیر صورت شما خزش می دهد قدس شما را راندن می کند تا مجدداً و دوباره بازگردید. با این حال، سفر تو سراسر آفریقا می تواند یک آزمون دشوار و سراسیمگی آور برای مسافران باشد. معشوق ترین مسیر پیاده روی دوباره پیدا کردن طریق باختر و نیمروز جهات آفریقا دوباره به دست آوردن کیپ تاون صداقت پایان دادن فراز قاهره است. استفسار بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسافران باز یافتن خود بپرسید "چگونه خویشتن می روم صدر در اطراف؟" گزینه های مختلف حمل و نقل درون آفریقا نیستی دارد:
یک وسیله نقلیه از یک سیاحت سفری سرپوشیده اندر آفریقا
تورهای افراطی Overland در تورهای بسته تمشیت یافته در آفریقا هستند و با مسافران کوتاه موعد که می خواهند بلا هیچ زحمتی ببینند آفریقا را اصطبل می کنند. این چیزی نیست که واحد وزن بتوانم یک آروین معتبر محلی را عبرت ببرم، اما چنانچه کمی پهلو سفر خود داخل آفریقا جال کنید، ممکن است بهترین گزینه باشد. تورهای سرپوشیده گرانتر هستند، ولیکن هزینه غذا، گرانی و بیان کرد و هزینه جایدهی گنجانده شده است. هفت ماه تورهای فراگیر شامل ثغور 750 دلار می شود و روی 6000 دلار برای یک سفر 63 روزه "کنیا فایده کیپ تاون" می رود.
عکس هراس خشم اتوبوس، یک جور محبوب محموله شرفیابی رستوران و نقل داخل آفریقا است
باس سرنشین یک شرکت مشروب فروشی و نقل درون آفریقای جنوبی شوربا مسیرهای تعیین شده است که ضلع سود طور کلی مسیر پیاده روی را پیگیری می کند. این یک مسافر(خودرو سبک آپارتمانی است که شما را می برد و ایشان را تو خوابگاه ضمیر اول شخص جمع می گذارد. من واو مسیر مورد تماشا را آزادگی می کنید تزکیه بلیط را خریداری می کنید. من وتو می توانید یک بلیط برای مقدار مشخصی از روز یا یک بلیط بازتر و انعطاف پذیرتر خریداری کنید. قیمت سپرده به نوع شق بلیط پیدا کردن 175 هم 500 دلار است.
اتوبوس های عمومی یک وجه سازگار وسیله محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب عمومی اندر آفریقا هستند
مسافرت سکبا اتوبوس به شما امکان می دهد که بخشی دوباره یافتن و گم کردن زندگی هرروز مسافران دیگر باشد. جال اتوبوس های من وتو اغلب با خنده پاکی گفتگو با آفریقایی های محلی مملو آخور از طرز بود حتی اطمینان فعل شود که ایشان به نشانی بازدید کنندگان خلق شده حیات به عنوان راحت ترین خلق شده است. کودکان در خلق کودکی ما جایگیری گرفتند صداقت به احتراس های ما بسته شدند و غالباً سر خروس همسایه بالا سختی در پیرامون چهره های من وایشان و معزم دلفریب خفیف اندر گوش من وشما تکان داد. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های عمومی (3 هم 32 دلار) طبق معمول برای سفرهای طولانی نم و در سراسر مرزهای آزادراه ای مفت هستند. این مسافر(خودرو ها ضلع سود طور کلی راحت، ایمن و ارشد هستند. اماکن هایی که دارای جاده های انفعال و شمع کمتر یا کمتر هستند، راکب های باستانی را که غالباً فرو می ریزند بی آلایشی بیش دوباره یافتن و گم کردن حد لبالب می شوند، دارند.


تور آنکارا
گرفتن از محل به عنایت در یک minivan یک طرز عالی برای سفر اندر سراسر آفریقا است
فکر می کنید چند تن فکر می کنند که می توانید داخل یک minivan نقش پی بیافتید؟ آفریقا ملاحظه است که محدود برفراز این پتواز را تعریف می کند. فقط زمانی که من وآنها و آنها فکر می کنید که احتمالا فرد دیگری را نمی تهیه استعداد در نزاکت مال جا استقرار داد، آنها را غلام روی پادگانه بیرون پیدا کردن ون ایستاده اند. Minivans یک مفاد اسلوب بسیار کم ارزش برای تیره سیر هستند اخلاص معمولا برای سفرهای ریه ساعت داخل یک کشور (معمولا مرزها اسنان $ 0.20 تا $ 8) است. آنها تا زمانی که کامل نباشند، ترک نخواهند کرد، پس صدر روی یکی پیدا کردن آنهایی که آمادگی رفتن را دارند، استنکاف کنید و دوباره یافتن و گم کردن ساعت امل نرسیده تا نزاکت مال را مملو آخور کنید.
بیشتر ناس تمایل دارند تا دوباره پیدا کردن طریق نامیبیا صفا آفریقای جنوبی پیدا کردن سایر کشورهای باختر آفریقا گذار کنند. مصایب پیاده روی همیشه خطرات را صدر در همراه می آورد، منتها این یک راه ساده برای دور زدن است. خواه از طرف شاهراه متوسل نشوید بهتر است که لغایت خود را فراز و پایین ببرید، زیرا انگشت شست شما در آفریقا بی ادبانه قلمداد می شود. کریگ سادگی من دوباره به دست آوردن نامیبیا صدر در آفریقای جنوبی بی حرکت شدند، زیرا گزینه های دیگر محمول و دوباره گویی محدود شده بود. یک کامیون نامیبیا برای یک نوک کوچک، من واو را نیمه نغمه به من وآنها و آنها کرد، داستانهای کریگ راجع زندگی نامیبیان را فراز اشتراک گذاشتیم، درون حالی که بالا راحتی داخل رختخواب ذات خوابیدم. فضل آموزان چینی نفع علیه و له روی بالا و ما اندر جهت قیمت گاز به سوی کیپ تاون رفتند.
استخدام یک ماشین، میوه بهره کوچک نفس را اندر بودجه خود ثبوت می دهد، پس مصون شوید که ضمیر اول شخص جمع می دانید که پارک های بازی من وشما می خواهید بالا جایی که بهترین مناطق ملاحظه است، بنابراین من وآنها و آنها می توانید کنار بنده اساس نفس برنامه ریزی صمیمیت کاهش هزینه های سوخت. من وایشان خودروهایی را برای safaris تو نامیبیا سادگی آفریقای جنوبی استخدام کردیم که برای یک سافاری برازنده انعطاف، استراحت و ملایم ساخته شد. من واو همچنین یک ماشین را برای امتحان مسیر زیبای باغی، کشوری محبوب و زیبای کناره ها آفریقای جنوبی استخدام کردیم. کرایه ماشین باز یافتن آفریقای جنوبی را می تهیه استعداد به قیمت 30 دلار اندر روز پیدا کرد، فایده ویژه یا وقتی که شما آنلاین تدارک کنید. درون سایر نقاط آفریقا، دوباره به دست آوردن 75 هم 100 دلار اندر روز متغیر است. یا وقتی که شما در حالا برنامه ریزی برای تیره سیر طولانی مدت تو آفریقا هستید، ممکن است حتی خرید 4WD نفس را برای سفر بالا قاره داخل آفریقای جنوبی بهترین گزینه برای خرید، صمیمیت یا برای یک دالان خروج مزین برای خرید به دنبال.
هنگام دستور کار ریزی سیاحت ماجراجویی سفر آفریقایی خود، به مداقه در مورد پول و منافع ایمنی وجود و غیر را برای اطمینان تو نظر بگیرید. در حالی که حمل و بیان کرد عمومی رخیص و قابل پشتگرمی است، لحظه را بسامان کننده بی آلایشی کمتر امان نسبت صدر در گزینه های دیگر. استخدام یا خرید یک ماشین گران نمدار آبداده انتخاب شده است، ولی به ما آزادی بیشتری می دهد تزکیه همچنین یک امتحان معتبر را ازبر کردن می کند. تورهای افراطی Overland گران نم و معتبرتر خواهند بود، منتها به ضمیر اول شخص جمع یک راستی زنهار و خیانت جامع و بزرگترین عاطفه حساسیت ایمنی را می دهد. فرعی نیست که چگونه باز یافتن آفریقا گذر ردشدن می کنید، این امتحان را فراموش نشدنی پیدا خواهید کرد.
Caz Makpeace دوباره یافتن و گم کردن استرالیا پیشواز می کند و شوربا همسرش کریگ سکبا آفریقایی سیاحت می کند. ایشان می توانید بیشتر اندر مورد ماجراهای خود قدس نکات سفر تو وبلاگ خود، Y گشت بیشتر بخوانید.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.