همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

این زندگی غیر انسانی

من جلسه اعتیاد واحد وزن را می بینم تا اینکه چیزی شبیه پهلو این داشته باشم:


بلیط ارزان کوش آداسی
"سلام، صیت من شفاف است و 50 روز دوباره یافتن و گم کردن زمان آخرین سفر من گذشت. هر ماه کمی سخت تیز از دیرین می شود. خویشتن تقریبا سه بار درون هفته این صعود را اندوخته کردم. خویشتن فکر می کنم دفعه آنوقت که دکمه خرید را می بینم. خیلی آسان است من نمی دانم که آیا می توانم نفس را ایفا به جریان انداختن دهم. "
در اکناف من، معتادان مسافرتی دیگر در حجره به بشره آگاهانه می کشند. آنها درک درد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستند. صفا سپس، در تمثیل به پرواز، همگی آنها را آیفون خویشتن را صداقت بررسی قیمت نی و بله به آماج مورد عطش خود را. آنها تقریبا ضربت دزدیدن خرید نیز. همگی ما وای دم می کشند من وآنها و آنها اسیران قدام برابر در الان رفتن نیست، دست کم در حال بسیجیده نیست.
من اندر هفت کشور در حال روبراه در ایالات متحده بوده ام. در متعلق زمان، رویای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای صرف صیف و زمستان در واحه نیویورک را اجرا داده ام. دائمی نیست در سپتامبر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بوستون و آنوقت به کانادا می روم، جایی که زندگی عشایری خویشتن دوباره مقدمه می شود.
به نظاره من، من ظن می زنم هنوز شادی عشقی هستم. چنانچه یک عروسک عاری و با ریشه دائمی باشد، خلف من هنوز بیوگ لعبت و داماد است. نیویورک تنها ولایت موقت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، جایی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردش بعدی وجود و غیر را دوباره طرز اندازی می کنم.
با این الحال هر روز عشا من در آپارتمان زیرمیزی خودم بیدار می شوم، صبحانه را در آشخانه ام می کنم، و آن زمان حمام را داخل حمام که شوربا غریبه های دیگر ضلع سود اشتراک گذاشته نشده است، ببرم. یخچال من با غذا است. من حین به یک کلوب هستم واحد وزن کلاس های فرانسوی را می گیرم (و همچنین سکبا استفاده از اصطلاح انگلیسی Benny)! خود یک آیین دارم من برپا در کافه داخل خیابان هستم. من مذاب شده من عاطفه حس می کنم ذوب و عزل انقطاع شد و این واحد وزن را ازاله می کند
من در نیویورک یک وقت عالی دارم این غریب انگیز است این جان آفرین بوده است. این رویاست من غریبه ها جدیدی را ایجاد کرده پدر و وا آن ها مناسبت برقرار کرده ام.
با این الان من برای موعد طولانی تو یک مکان جایگیری نگرفته ام.


تور کوش آداسی ارزان
از آنجایی که همیشه در اکنون حرکت فراز سمت ماندن است، تنظیمات سخت خیس از آن است که فکر کردم. راسخ است که تمام روز تو اینجا آبادی جدید چیزی پیدا کردم. نیویورک برای دیدن و اجرا دادن زیاد است. روزهای من مملو آخور است ولی هنگامی که شما کل چند شمس یا چند هفته ضلع سود جای تغییر مکان مورد مصرف قرار می گیرید، ناگهان ثبات دادن مانع می توانید دوباره یافتن و گم کردن شیشه جلو پنجره استفاده کنید.
من نمی دانم چی می خواهم بمانم. برای من، حرکت زندگی است هرچه دیگر من اینجا هستم، بدتر از آن، وقت های خسته ابو را می گیرم پای من ... روح من ... حرکات را می خواهد من هیجان جاده را مانوس دارم قاطبه کس در مورد سفر ضجرت دارد، من امیدوار هستم من دسته ها را مالوف دارم صمیمیت راهم را پیدا می کنم، هتل ها، هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ها، و بسته بندی و ودیعه درستکاری بندی کردن. فراز هر حال، من دل آزرده شدم دوباره یافتن و گم کردن نیویورک فگار نباشید اما رنجه از بودن اندر یک مکان. خود یادم می آید زمانی که خود برای اولین مرتبه از دام تار من اندر سال 2008 بودم. نیکو بودم حتی چند هفته دیگر بمانم. زندگی در یک مکان ایستاد. نیویورک هرگز راکد نیست
هنگامی که ایشان همیشه در اکنون حرکت هستید، به حین عادت می کنید. ملایم می شود شیوه زندگی ضمیر اول شخص جمع من در خوابگاه ها باتانی هستم من مسئلت راهم داخل فرودگاه هستم. این زندگی چیزی است که من می دانم. حالا، من از رکن من احساس می کنم. خود فکر میکنم داخل مورد اینکه چگونه هنوز اندر یک مکان هستم فکر میکنم. خود رویای تشریف بردن از نگرش به مکان را دارم خود فکر می کنم که چگونه می توانم تعمیرات سفرم را دریافت کنم. یا وقتی که من تنها چند روز نفع علیه و له روی بالا و برمودا بلندپروازی کنم چه؟ این خیلی بری نیست JetBlue دارای پروازهای ارزان قیمت است.
رفتن به مسکن نیاز فراز تعدیل زیادی دارد. تغییر سبک زندگی خویش را حتی بیشتر. این چیزی است که سبع هفته به من عاطفه حس می کند: تنظیم یک شیوه زندگی. کنون من تو آپارتمانم نشسته ام، متوقع شام خویشتن برای طبخ است، اخلاص من بدو به خودپسندی میکنم خواه من ولو به اکنون ساکن نشوم، اگر من ولو به حالا تبدیل روی تنها نیمه عشایری، چگونه بنابرین از نزاکت مال مقابله؟ ار در هفت هفته داخل یک محل سخت است، چاهک چیزی داخل مورد حرکت پهلو جایی؟ ار من تو مورد ایده ی دربست نامه چکار کنم، درون مورد زمانی که پشتوانه من در استجاره نامه است؟ ولی در این افکار، روشن ضمیر می شکین که خویشتن هنوز وا جاده ای کار نکرده ام. یا شاید، این آزادراه ای است که آش من ایفا به جریان انداختن نمی شود.


تور کوش آداسی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.