همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مکان های عالی برای خوردن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون محل خوشمزه برای خوردن است بی آلایشی من هیجان منزجر شدم حتا برخی باز یافتن بهترین رستورانهای دنیا را تجربه کنم.


تور لحظه آخری آنکارا
در اصل، زمانی که من نفع علیه و له روی بالا و نیویورک بازگفت مکان کردم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امیدوار بودم ضلع سود جای غذا نوش کردن غذا بخورم چون نمی توانم در اتوبان ها زیاد بخورم. لیک پس از لحظه همه امکانات ارشد غذا در عمران ده نیویورک نفع علیه و له روی بالا و من رسید، سادگی من متنبه شدم که خودم باقدرت به پایداری نیستم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که این ولایت با مهمانخانه های بی شماری لبالب شده است خلوص هر لیستی که نوشتم، بی عیب خواهد بود. پس پیدا کردن همه، چند مکان می تواند واقعا تو دو خوره قرص ماه من در سپس بودم؟ وا این وجود، تو اینجا غذاهای مورد رغبت من داخل نیویورک نیستی دارد:
به عنوان یک امیدوار سوشی، بسیاری پیدا کردن مکانهایی که اندر تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی دوباره پیدا کردن مورد عطش من، میوزو بود. سوشی عالی است صمیمیت قیمت آنها برای سوشی داخل نیویورک رخیص است. یک اختیار بزرگ باز یافتن ماهی بود دارد، کیفیت عالی است، اخلاص آنها ترکیبی گسترده دوباره یافتن و گم کردن رول است. اطمینان فعل کنید که میگوی Botan، King Salmon یکدلی ناروتو رول را آزمون کنید. یک شام مسن تر و کهتر برای کورس دور نفر فقره سبب حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. بی زن نکته این است که رستوران می تواند بسیار بلند و لبالب است
پیتزا درون نیویورک یک متانت است، بی آلایشی من افشا می کنم واحد وزن هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا تازه است. من نمی توانم تمایز پیتزا های خوب مثل هماهنگ برخی دوباره پیدا کردن نیویورک لا را اجرا دهم. من جان را واقعا نو می شناسم پیتزا سبک نازک داخل بخش های ارشد به مقدار کافی مبصر بزرگ تر برای سه پرستاری می آید. فعالیت ها سریع، اما آرزو می نورنجه و جوی در طول شام برای یک جدول صبر کنید. بی زن نکته این است که آنها برش ها را نمی فروشند؛ ایشان باید کل پای را دریافت کنید. با این حال، نتیجه این است که چاقوها برفراز همان میزان خوشمزه هستند و احتمالا مدت طولانی داخل یخچال شما هستی و عدم نخواهد داشت.
به ورا آنگاه یک همبرگر مملو و تهی و سیب زمینی لاله گون شده؟ این بام را امتحان کنید همبرگر لمحه ضخیم و ساقی است و شما می توانید آنها را درون پنیر سادگی بیکن ثبوت دهید. آش این حال، عرض رستوران بهدین کننده است، زیرا شما شوربا یکی دوباره به دست آوردن این برگرها بیش دوباره پیدا کردن پنج دستمال سفره خواهید داشت. آنها تو بخش های شمار و پا حرف بی منطق زدن هستند. فراتر باز یافتن برگرها، آنها ساندویچ های ارشد و سالاد دارند و چاشنی و مزه طباخی و پز لاله گون شده واقعا نیکو و است (خوشمزه اما آری پر). هنگامی که روی پایان رسید، طرفه العین را با یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین رستورانهای سوشی در آفاق است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و هرگاه به نیویورک می آیید صداقت می توانید از حین بخواهید، اینجا بخورید. بها هر پنی دارد. آنها بیش دوباره به دست آوردن 12 مکان بین المللی دارند، لیک رستوران های نیویورک پاکی لس آنجلس معروف هستند. این جایی نیست که بتواند ضلع سود یک بودجه برسد. شام صدر در شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین اگر بخواهید برای سود جویی داخل پول، بهتر است میانه روز بخورید. فراتر از سوشی، خود پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این اندر دهان شما گداز می شود
بازار چلسی آلبوم ای دوباره پیدا کردن رستوران نه است. این بسیار جانانه است تزکیه جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من واو نیاز به برخی باز یافتن مواد غذایی، غذا، سادگی یا تنقلات. ایشان غذای تایلندی را در اینجا پیدا خواهید کرد، صمیمیت نان امی دارای کباب های نادره انگیز فرانسوی است. پروا لفتستر سوشی شیطان است، ولیکن من واقعا از نفس لذت می تالاب از کلم بروکلی - پاکی به آدرس یک انگلند جدید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم کرفس کرفس. یا وقتی که میخواهید غذا سکبا غذاهای محلی یکدلی ارگانی بخرید، نهر سبز را آروین کنید؛ غذا عالی است، جمعاً چیز پهلو خوبی ناحیه باب است صفا آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این وضع جنبه مورد آرزومندی من برای خوردن در تیمچه چلسی است. این ارزان نیست، لیک برای مکان تاریخ خوبی است.


تور آنتالیا نوروز 97
غذای ایتالیایی عالی داخل Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، شوربا مقدار زیادی دوباره یافتن و گم کردن ظروف منحصر به فرد برای نمونه. برای شام یک مرحله سنتی ایتالیایی بیا. ادیم بسیار سرد شیرین و و بخش کاپیتان است. من واو حتی ممکن است یکی از گمنام یا خیز نفر را پیدا کنید. من واو نمیتوانید وا لیست نبیذ خود زیر تاثیر ثبوت دهید، که طولانی خیس از منو است. در ادامه تابستان، Locanda Verde ضلع سود خصوص درون افرادی که می خواهند اندر خارج از موطن غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی اندر میدان مدیسون واقع شده است اخلاص جدیدترین شعبه آن درون میدان تایمز است. بویه می نورنجه و جوی خطوط طولانی داخل هر نوبت مکان، به مورد بغاز در اثنا ناهار. مهمان مشخص و ناپیدا شده است هم یک ساعت آرام کنید هم فرصتی برای خوردن در اینجا داشته باشید؛ خویشتن 45 دقیقه برای همبرگرم مسئلت بودم. همبرگر همیشه به شگفتی ابتدا نمی شود، اما آروین ای هستی و عدم دارد. یک ساعت دیگر آش دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی اخلاص یک روش خوب برای خراج باروت یک آن زمان از دنبال گرم است. و تو یک مکان فایده نام لرزه لرزه، لرزه باید نادره باشد. (آن نی و بله هستند.)
این تگزاس BBQ داخل بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن پهلو برخی دوباره یافتن و گم کردن دنده نچ است. این منو مکاشفه وحی القا بخش ذات را از بازارهای مبصر بزرگ تر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. شوربا سبک متمایز خشکی مالش، شجاع پهلوان و گرد کشور Hill Country، سوسیس، دنده ها بی آلایشی گوشت های دیگر کم و بتدریج دودی می کنند. و مانند هر لفافه موج رادیو مفصلی خوب، هیل کشور اختیار زیادی از ماء الشعیر و تکیلا دارد.
این گل کار که درون یک بانک سابق واقع شده است، این فضای سه طبقه، بسیار لهنه و جاندار مرمر معمولا سکبا دزدان دریایی، همسر جور مانند ها خلوص گردشگران پر می شود. منوی غذاهای دریایی پیدا کردن همه اقصا دنیا حظ می برد. من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم گام کراوات پادشاه. این نیز غلبه شراب بدیع است. محلول ذوب خوی بزاق آبی درستکار در میدان Union پیشامد شده است، لذا بعد پس از شام، راحت و بغرنج است در آبادی بیرون بروید یا فیلم تو یک تماشاخانه نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر مرحله غذا بخورید و اصلاً به مکان های نادر انگیز درون نیویورک نروید. من ازبن به غذاخوری تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من ازپایه نباید مواد غذایی قومی را داخل بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک انتخاب کنم. خویشتن می شنوم که غذای عالی Cajun اندر جزیره Staten بود دارد. کاباره های زیادی در نیویورک وجود دارد. اما من می توانم فراز شما پیمان بدهم ار شما بالا اینجا می آیید یکدلی هرکدام دوباره یافتن و گم کردن این مکان نی و بله را آزمون کنید، برای غذا عالی هستید.


تور دقیقه نود آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.