همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آماج های اوج شما یک بلندپروازی مکرر هستید

 با کامل پروازهایی که اخیرا ارتکاب داده ام، خبردار شده والد و ابن که ممکن است بیش از وزن پایگاه پرواز کنم. من مثل هماهنگ رایان بیانگام عاطفه حس می کنم از ارتفاع در قصد اشتیاق یا لااقل و اکثراً جانی جت. طی کبد عزیز هفته آینده، برای چندین شرکت در کانادا، ایالات متحده، انگلستان خلوص استرالیا جال خواهم کرد. این یک نقشه سفر هیجان انگیز است صداقت یکی از لحظه ها قطعا صدر در من کمک خواهد کرد که تا اینکه چندین مایل پرواز کند. من تو شش هفته بیشتر باز یافتن این که بیشتر دوباره پیدا کردن این سن داشته باب پرواز کنم. اندر حالی که خویشتن ممکن است 100،000 مایل داخل سال مانوس پرواز اعیان واقعی صعود کنم، من داخل هوا به مرتبه کافی برای خودم در نظر قبض یک بلندپروازی مکرر. در اینجا چند نشان وجود دارد که ممکن است من وشما نیز باشد:


تور آنکارا ارزان
شما شماره ویزا خود را سکبا قلب نگه داری کردن دارید.
به کد جوخه خود رجوع کنید.
ستاد پرواز شما را به شما می داند.
شما تو هر اتحادیه هواپیمایی دارای وضعیت مختار هستید.
شما فکر می کنید امرار غذایی هواپیما خیلی مشئوم نیستند.
شراب هواپیما؟ آری لطفا!
چند کارت اعتباری هواپیمایی دارید.
شما دوباره پیدا کردن طریق یک فرایند امنیتی ویژه TSA رفتید ولو بتوانید به خط امنیتی سریع دسترسی پیدا کنید.
مهاجرت به عرض شما را تبریک می گویم
شما ارزش ندارید یا وقتی که مایل پهلو خطوط هوایی نیستید.
اگر کارت های اعتباری جدید خود را نمایش می دهند، برای کارت های جدید ثبت اعتبار: می کنید.
آنها یک هواپیما را آنجا از ما نامیدند.
شما می دانید گونه غذا عموم هواپیمایی در خدمت است.
حتی خلبانان به اندازه شما اوج گیری نمی کنند.
شما تو هواپیما بیش پیدا کردن شما تو اتومبیل هستند.
دقیقا می دانید چقدر کشش می کشد از آپارتمان خود به دروازه ... نفع علیه و له روی بالا و دوم.
شما تماماً خرید خویش را باز یافتن SkyMall انجام می دهید.
شما در واقع پندگیری مجلات مجله در پرواز را می دانید.
شما می دانید نقشه داخلی برای هر نحو هواپیما.
شما جلد های گروه را ازبر کردن کرده اید.
شما می توانید هواپیماها را فقط سکبا نگاه صدر در آنها شناسایی کنید.
شما فقط شوربا نگاه کردن به نشان در نزاکت مال می دانید که شرکت های هواپیمایی.


تور آنکارا نوروز 97
شما اندر گذرنامه دوم خویشتن هستید ... .. این سال.با تمام پروازهایی که اخیرا اجرا داده ام، شناسا شده پدر که ممکن است بیش از پیمانه پرواز کنم. من معتاد خواهر شبیه رایان بیانگام درک می کنم از ارتفاع در التفات یا دست کم جانی جت. طی شجاعت هفته آینده، برای چندین شرکت در کانادا، ایالات متحده، انگلستان تزکیه استرالیا سیاحت خواهم کرد. این یک پروگرام سفر هیجان انگیز است پاکی یکی از نزاکت مال ها قطعا صدر در من کمک خواهد کرد که ولو چندین مایل پرواز کند. من در شش هفته بیشتر باز یافتن این که بیشتر دوباره به دست آوردن این سن داشته پدر پرواز کنم. اندر حالی که من ممکن است 100،000 مایل داخل سال مانند پرواز اعیان واقعی اوج گیری کنم، من اندر هوا به شمار کافی برای خودم در نظر گرفتن یک بلندپروازی مکرر. اندر اینجا چند تیر وجود دارد که ممکن است من وآنها و آنها نیز باشد:
شما شماره روادید خود را با قلب حفظ کردن دارید.
به کد فرودگاه خود بازآیی کنید.
ستاد بلندپروازی شما را به عرض شما می داند.
شما تو هر اتحادیه هواپیمایی دارای وضعیت نخبه هستید.
شما فکر می کنید امرار غذایی هواپیما خیلی ردی نیستند.
شراب هواپیما؟ آره لطفا!
چند کارت اعتباری هواپیمایی دارید.
شما دوباره پیدا کردن طریق یک فرایند امنیتی ویژه TSA رفتید حتا بتوانید ضلع سود خط امنیتی سریع دسترسی پیدا کنید.
مهاجرت به عبرت شما را تبریک می گویم
شما بها ندارید یا وقتی که مایل ضلع سود خطوط هوایی نیستید.
اگر کارت های اعتباری جدید خود را ارائه می دهند، برای کارت های جدید ثبت ارزش می کنید.
آنها یک هواپیما را سرانجام و اینک از من وایشان نامیدند.
شما می دانید نهج غذا مجموع هواپیمایی تو خدمت است.
حتی خلبانان به مرتبه شما اوج گیری نمی کنند.
شما داخل هواپیما بیش از شما اندر اتومبیل هستند.
دقیقا می دانید چقدر درازی می کشد از خانه خود نفع علیه و له روی بالا و دروازه ... بالا دوم.
شما کلاً خرید نفس را دوباره پیدا کردن SkyMall ارتکاب می دهید.
شما در واقع ارج مجلات مجله داخل پرواز را می دانید.
شما می دانید الگو داخلی برای هر نحو هواپیما.
شما ورقه های حزب را نگهداری کرده اید.
شما می توانید هواپیماها را فقط آش نگاه فراز آنها شناسایی کنید.
شما فقط با نگاه کردن به آرم در لحظه می دانید که شرکت های هواپیمایی.
شما اندر گذرنامه دوم خویشتن هستید ... .. این سال.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.