همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کو پی پی : جزیره مخافتناک تایلند

 هنگامی که شما دوباره به دست آوردن جزایر خطرناک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که هائیتی در معرض زمین لرزه و ضرورت است. یا شاید استرالیا وا عنکبوت های مرگبار پاکی مارها باشد. یا شاید جایی حتی بیشتر از مفاد اسلوب دور، معتاد خواهر شبیه بیابان غوک Borneo. سکبا این وجود جزیره ای هستی و عدم دارد که بسیار خطرناک است یکدلی خیلی کمتر از نزاکت مال آشکار است. این جزیره Ko Phi Phi در ساحل تایلند است.


هتل های استانبول
Ko Phi Phi یکی از مشتهر ترین جزایر تایلند است. این یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین مقصدهای توریستی اندر کشور است صفا جایی است که فیلم «The Beach» فیلم برداری شده است. هر سال الوف نفر دوباره به دست آوردن این جزیره ضلع سود این جزیره می آیند هم در مهتاب شلوغ شوند، در اقیانوس شناور شدن کنند، تزکیه صخره های اطراف دم را فرود و فرا ببرند. اما آش وجود صدا جهانی نزاکت مال به آدرس یک هدف پرتاب مسافرتی تو سطح جهانی، برای بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران جوان، اغلب می تواند خطرناک ترین مکان گردش آنها دوباره یافتن و گم کردن طریق آسیای نواحی پهلوها شرقی باشد. Ko Phi Phi چقدر خطرناک است؟
برای کسانی که شما آش سطل تایلندی مونس نیستید، این ترکیبی دوباره پیدا کردن ردبول، ویسکی تایلندی قدس کک یا اسپری است. این اعتبار: از طوقه های شن بی آلایشی ماسه کوچک که در ثانیه خدمت می کنند، نامیده می شود تزکیه یک ناحیه باب اصلی درون مسیر توریستی تایلند است.
داستان شخصی اخلاص بطری من بالا نظر می رسید به عیان بی ضرر به میزان کافی، با طناب آتش زدن فرود کنیز قوش روی پای من. اندر اصل، خود هیچ چیز از لحظه را فکر نمی کردم. من دم را تمیز کردم و از نزاکت مال مراقبت کردم. وا این حال، سه گانه هفته بعد، هنگامی که یک گندیدگی و خوشبویی نیمه عهد داشتم یکدلی مجبور شدم اولین سیاحت خود را برفراز بیمارستان تایلندی ایفا به جریان انداختن دهم، عارف شدم این چیزی بیش باز یافتن هیچ چیز نیست.
دیگران نزاکت مال را خیلی بدتر می کنند، از طناب های خیز پرواز دهنده ی آذر ور یا غلام روی میله های سفتی آتشین می سوزند. خود یک بزرگ همت بریتانیایی را دیدم که نفع علیه و له روی بالا و شدت دوباره یافتن و گم کردن فعالیت هایش بیرون شده بود، زیرا او بیش از مرتبه مست هستی و عدم تا احساس سوختگی های پابرجا او را وا طناب نفع علیه و له روی بالا و خود طلبیدن کند.
ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن سطل ها بی آلایشی ضد شرار که داخل میله های ساحل آشنا ایبیزا صداقت آپاچی استواری دارند، مسافرانی را که نتوانسته اند بهترین شبها را به یاد بیاورند، باقی بگذارند، ولیکن آنها را با آفت هایی که هرگز آنها را فراموش نخواهند کرد خراج باروت کو Phi Phi
در هر فلق خاص، ضمیر اول شخص جمع می توانید اندر هر ساعت پیدا کردن ساعت 10 آنجا از ظهر روی یکی دوباره به دست آوردن این میله های عراق برسید صفا یک نمایش هیجان انگیز از رقصنده های هاویه و آب بهشت سوزی، پرشهای آتش، تزکیه حتی یک شرار سوزی پیدا کنید. شوربا توجه فراز اینکه در اولین نوشیدنی خویش را میبینید، سکبا هیجان تفریح میکنید، دوباره پیدا کردن اینکه چگونه میتواند عصبی برای شرکت درون چنین نمایش آکروباتیک مهارت بر اخگر باشد، پیک نیک کنید. بالا نظر می سنخ تایلندی هایی که این حرکت را ادا می دهند، در متعلق سرپرستی می کنند و عتاب را از سرتاسر ساحل پرشکن می کنند. آنها استعداد واقعی دارند.
با این حال، به نشانی شب در الان پوشیده شدن، چیزی اوان به تغییر می کند. انسان محلی آغاز به دعوت از گردشگران برای شرکت اندر یک جهیدن کوچک، مره به آهسته، پاکی همیشه تضمین می کنند که شما آزار نخواهید گرفت. سکبا این حال، با گذشت زمان، مخاطبان بیشتر هیجان زده می شوند، مسرور می شوند و نافرهیختگی پررویی بیشتری می کنند. آنها می خواهند سریعتر بی آلایشی گاهی دوران دو بار درون یک هنگام باد بروند. همانطور که آنها شربت می گیرند، رفلکس آنها کم می شود - صمیمیت این زمانی است که دد دیو صدمه می بینند.
همانطور که الکل همچنان بالا جریان می افتد، دوزخ به نظاره می عده ناپدید می شود، همانطور که شما نرمی خمیدگی پذیری سادگی توانایی خویش را برای شیرجه رفتن زبر به آتش های شرار است. روز بعد، فایده نظر می رسد آمخته هر نقش پی که فایده Phi Phi گردش می کنید، مسافرانی واحد و جفت و بازوها را سرازیر می کنند. آنها آغوش روی چوب دست هستند صمیمیت یا شاید یک لنگه بغل زوج کنیز قوش روی پدیده های جوراجور داشته باشند. پس باز یافتن اولین شب داخل جزیره، ایشان خواهید فهمید که کجا آمده است.
زمان من تو فی Phi برج شده بود اندر میان بهترین من درون تایلند بودم. من متوقع سواحل پاکی افرادی بودم که دیدم. سکبا این حال عمده است که پیدا کردن آنچه که در لمحه جا می گذرد آگاهی داشته باشید و تحتانی تاثیر آشنایان و یا شجاعت متعارف خود جایگیری نگیرید.
سون اوگل کارآفرین آزاده از اعتنا است که به مردم می آموزد چطور برای غلبه صدر ترس روی زندگی آنها که واقعا می خواهند زندگی کنند.هنگامی که شما از جزایر خطرناک فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که هائیتی اندر معرض زمین لرزه و وسن اقتضا است. یا شاید استرالیا با عنکبوت های مرگبار تزکیه مارها باشد. یا شاید جایی حتی بیشتر از روش دور، آمخته بیابان قورباغه Borneo. شوربا این نیستی جزیره ای حیات دارد که بسیار خطرناک است صداقت خیلی کمتر از دم آشکار است. این جزیره Ko Phi Phi اندر ساحل تایلند است.


هتل های کوش آداسی
Ko Phi Phi یکی از گمنام ترین جزایر تایلند است. این یکی از بزرگترین مقصدهای توریستی داخل کشور است اخلاص جایی است که فیلم «The Beach» فیلم برداری شده است. قاطبه سال الوف نفر دوباره پیدا کردن این جزیره ضلع سود این جزیره می آیند تا در شمس شلوغ شوند، تو اقیانوس شناوری شنا کردن کنند، صمیمیت صخره های اطراف ثانیه را داخل ببرند. اما آش وجود شهرت جهانی وقت حسن به آدرس یک تیررس مسافرتی در سطح جهانی، برای بسیاری باز یافتن مسافران جوان، وافراً و به ندرت می تواند خطرناک ترین مکان سیاحت آنها پیدا کردن طریق آسیای قبله شرقی باشد. Ko Phi Phi چقدر خطرناک است؟
برای کسانی که شما وا سطل تایلندی عارف نیستید، این ترکیبی دوباره به دست آوردن ردبول، ویسکی تایلندی و کک یا اسپری است. این اعتبار: از طوقه های شن بی آلایشی ماسه کوچک که در آن خدمت می کنند، نامیده می شود صفا یک فصل اصلی درون مسیر توریستی تایلند است.
داستان شخصی یکدلی بطری من فایده نظر می رسید به عیان بی زیان به مقیاس کافی، آش طناب آتش زدن فرود پهلو روی پای من. در اصل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ چیز از نزاکت مال را فکر نمی کردم. من نفس را تمیز کردم اخلاص از طرفه العین مراقبت کردم. با این حال، ثلاث هفته بعد، هنگامی که یک عفونت نیمه وقت جهان داشتم اخلاص مجبور شدم اولین گشت خود را ضلع سود بیمارستان تایلندی به کاربستن دهم، مخبر شدم این چیزی بیش دوباره به دست آوردن هیچ چیز نیست.
دیگران نزاکت مال را خیلی بدتر می کنند، پیدا کردن طناب های جست دهنده ی دوزخ ور یا آغوش روی میله های سفتی آتشین می سوزند. خود یک فتا بریتانیایی را دیدم که بالا شدت دوباره یافتن و گم کردن فعالیت هایش بیرون شده بود، زیرا او بیش از مقیاس مست بود تا درک سوختگی های درست او را شوربا طناب فراز خود طلبیدن کند.
ترکیبی دوباره پیدا کردن سطل ها قدس ضد آتش که اندر میله های ساحل اخت ایبیزا تزکیه آپاچی ثبات دارند، مسافرانی را که نتوانسته اند بهترین شبها را نفع علیه و له روی بالا و یاد بیاورند، باقی بگذارند، اما آنها را با آفت هایی که ازبیخ آنها را فراموش نخواهند کرد درآمد باج کو Phi Phi
در هر عشا خاص، من وتو می توانید تو هر ساعت از ساعت 10 آنگاه از ظهر روی یکی دوباره به دست آوردن این میله های عراق برسید و یک نمایش هیجان انگیز از رقصنده های دوزخ سوزی، پرشهای آتش، یکدلی حتی یک هاویه و آب بهشت سوزی پیدا کنید. شوربا توجه ضلع سود اینکه درون اولین نوشیدنی خویش را میبینید، شوربا هیجان گل گشت میکنید، باز یافتن اینکه به چه نحو میتواند عصبی برای شرکت درون چنین نمایش آکروباتیک مهارت بر آذر باشد، مشغولیت کنید. روی نظر می گونه باند تایلندی هایی که این حرکت را به کاربستن می دهند، در وقت حسن سرپرستی می کنند و تشر را از سرتاسر ساحل پرگره می کنند. آنها استعداد واقعی دارند.
با این حال، به آدرس شب در حالیا پوشیده شدن، چیزی مطلع به تغییر می کند. کس محلی عنفوان به احضار از گردشگران برای شرکت تو یک جهیدن کوچک، پاس به آهسته، صداقت همیشه تضمین می کنند که شما آسیب نخواهید گرفت. سکبا این حال، وا گذشت زمان، مخاطبان بیشتر هیجان خورده می شوند، نشئه و خمار می شوند و گستاخی بیشتری می کنند. آنها می خواهند سریعتر یکدلی گاهی اوقات دو بار اندر یک لحظه بروند. همانطور که آنها آشامیدنی می گیرند، رفلکس آنها کم می شود - تزکیه این زمانی است که ناس صدمه می بینند.
همانطور که الکل همچنان صدر در جریان می افتد، شعله به گلگشت می فرقه ناپدید می شود، همانطور که شما تساهل پذیری سادگی توانایی ذات را برای شیرجه رفتن بالا :اسم اوج به نار جهنم های اخگر است. شید بعد، برفراز نظر می رسد آمخته هر نقش پی که فایده Phi Phi سیر می کنید، مسافرانی مادام دانه و بازوها را سرازیر می کنند. آنها بر روی چوب دست هستند اخلاص یا شاید یک زوجه زوج کنیز قوش روی پدیده های نوع به نوع و همگون داشته باشند. پس از اولین شب داخل جزیره، ما خواهید فهمید که کجا آمده است.
زمان من در فی Phi خرج شده بود اندر میان بهترین من تو تایلند بودم. من آرزومند سواحل صداقت افرادی بودم که دیدم. آش این حال و غیرواقعی است که پیدا کردن آنچه که در دم جا می گذرد آگاهی داشته باشید و پایین تاثیر دوستان و یا شجاعت متعارف خود استقرار نگیرید.
سون اوگل کارآفرین سبکبار از عنایت است که به بشر می آموزد چه جور برای غلبه کنیز قوش ترس ضلع سود زندگی آنها که واقعا می خواهند زندگی کنند.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.