همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عمارت استکهلم

 اکثر افرادی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را می شناسند می دانند که من سوئد را شناسنده دارم. آن را آش چشم انداز زیبا، دریاچه ها، کوه ها، فورج ها، بنا ها پاکی البته کس پر شده است. خواه کشور چنین زمستان سختی نداشته باشد، می خواهم بالا پایتخت استکهلم حرکت کنم. این یکی دوباره پیدا کردن زیبا ترین شهرهای قدیمی گیتی افق ها است که تا اینکه به حالیا به آن پرداخته ام. حیوان خوب هستند، این ولایت به راحتی شایان پیمایی است، تمیز است، ریل است، صداقت شب وجود داشتن داری عالی دارد.


بلیط مارماریس ارزان
من فکر می کنم آنچه که استکهلم را بانمک شیرین حرکات می کند، تنظیم است. این یک واحه کوچک است که درون میان یک خلیج اصطبل از جزایر کوچک صفا ورودی تثبیت دارد. روستا قدیمی استکهلم (Gamla Stan) تو جزیره مرکزی در قرن 13 ساخته شده است. این شهر پایتخت امپراتوری سوئد نیستی و به نشانی یک مرکز تجارت مبصر بزرگ تر به آدرس برجسته نهان شد. اکنون معماری آن، نوشیدنی های قیمتی قیمت، آدم زیبا و نمونه های کبود شناخته شده است.
بیشتر جذابیت تاریخی این آبادانی در Gamla Stan، جایی که کاخ سلطنتی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، حفظ کردن شده است. اما حتی تو خارج از Gamla Stan، این بنیاد قرار ها تاریخی صفا زیبا هستند. خانه های ساده قرمز، سبز و زرد به خصوص وا لایه کمبود کنار هم جایگیری می گیرند.
علاوه صدر این، روستا با طبیعت انباشته شده است. درختان مراسله بسیاری از خیابان ها، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مربع ها اخلاص پارک ها بود دارد، سادگی شما هرگز خیلی متنفر تهی از عصاره نیستید.
در استکهلم چیزهای زیادی وجود دارد. من بطورکلی حوصله ندارم وقتی به بعد بروم و بسیاری پیدا کردن فعالیت ها ارزش کمتری را هزینه و دخل می کنند، زیرا شهر استکهلم مفت نیست.
از طریق Gamla Stan بروید دوباره پیدا کردن این ناحیه متمایز بازدید کنید و درون مورد تاریخ آن با خیابان های قلعه سنگ لنگ همبازی پایین بزنید. این جزء اصلی ولایت بود و اندر اینجا ساختمانهای قرنها، ارسی نوبل، کاخ سلطنتی و آپارتمان های باستانی اعیان را خواهید دید.
سفر به نشست الجزایر. قدر یک ماه در اینک گذراندن یک جزیره را دارد. یک هواپیما) و راننده خلبان ناخدا یا ماشین را ضلع سود یکی باز یافتن جزایر اصلی بروید اخلاص از آنجا میتوانید آش قایق گردش کنید ولو برخی دوباره به دست آوردن جزایر دیگر را تو مجاورت کشف کنید. ما می توانید تورهای بسیاری باز یافتن نقاط دهات را پیدا کنید. تورهای نیکو و روزهایی هستند که ما را روی جزایر ترجیح می دهند.
روز را داخل جزیره Djurgarrden مواد کنید. یک جزیره واقع تو وسط استکهلم، این ملاحت و دافعه توریستی بسیار محبوب است که ارز دیدن نفس را دارد. من واو یک تبر پیاده روی، درون رستوران آسایش بخورید، از پارک تفریحی (Gröna Lund) لذت ببرید و پیدا کردن یک روستای تاریخی سوئدی (Skansen [نگاه کنید نفع علیه و له روی بالا و زیر]) را ببینید.
موزه واسا. این موزه ارمل کشتی سد هفدهم در دنیا را به خاطرسپردن می کند. این کشتی عظیم ثبوت بود که تمول امپراتوری سوئد را ممتاز کند. داخل عوض، لحظه را فرورفته دوم که استخر را ترک کرد. عرق های بی لطف سردمزاج این خلیج لحظه را حفظ کردن کرده اند، اخلاص اکنون می توانید آن را داخل شکوه غیر قابل فروش حین مشاهده کنید.


تور ارزان آنکارا
کاخ سلطنتی. کاخ سلطنتی بین سالهای 1697 ولو 1754 آفریننده شده و در سمت شرق عمارت قدیمی نو و قدیم اتفاق شده است. بلیط های نابه جا به خانه های سلطنتی، موزه نم کرونور، مخزن داری، اخلاص موزه رد باستانی Gustav III هزینه همگی کدام 100 دلاری (11 دلار آمریکا باز یافتن 27/27/2017) است که آپارتمان های طرفه العین جادویی است. زمانی که صاحبان منزلت ها پست ها میزبانی می شوند سپرده می شود.
اسکانسن اولین پاچپله فضای لخته در آفاق نیز علاقه باغ سبع متخصص تو فون نوردیک مالوف گوزن، آهو شمالی، خرس، گرگ، سیاهگوش پاکی پستاندار دریایی است. واقع داخل جزیره Djurgården، دارای بیش دوباره یافتن و گم کردن 150 بنیان تاریخی دوباره پیدا کردن قرن های کهن است. میزبان خلوص میزبان اندر لباس های تاریخی این جذابیت را افزایش می دهد صداقت مشاغل داخلی قرین بافندگی، تغییرموضع و شیشه ای علامت داده می شود.
موزه تبعات ملی. گر شما هوس مند برفراز تاریخ اسکاندیناوی هستید، این ملکی عصر بی جان را صدر در وایکینگ لا می دهد. در سرا طلا، گنجینه زر را از عصر آلیاژ مس و قلع تا مئه و دهه شانزدهم پیدا خواهید کرد.
موزه ملی. ملکی ملی دارای هنرهای رامبراند، روبنس، گویا، رنوار، دگاس یکدلی گوگن خلوص همچنین هنرمندان متمایز شده سوئدی معتاد خواهر شبیه کارل لارسون، ارنست جوزفسون، سی ف هیل یکدلی آندرس زرن هستند. این مجموعه بسیار نیکو و است سادگی کسانی که رغبت مند فایده این سبک های هنری هستند بسیار بی نشاط خواهند شد.
استکهلم یک دهکده گرانقیمت است که در نفس زندگی می کند، اما آنگاه از اینکه تو بسیاری باز یافتن نقاط عالم زندگی کرد، دهکده را گرامی نم از یک شمس بد داخل نیویورک یافتم. من وتو می توانید نوبت های غذایی ارزان، سیب و فوگان نسبتا نازل و گران و خوابگاه ها را هزینه کنید که به کیل ممتاز مفت قیمت است. این هزینه گران نم از پاریس است، ولی این صدر در همان اندازه رخیص نیست که مردم آن را آرزو داشته باشند. (برای آن، نفع علیه و له روی بالا و اسلو بروید!)
من بیشتر پولم را در استکهلم داخل مورد غذا درآمد باج کردم. در حالی که "خوردن ارزان" وجود دارد، اکثر مطعم ها وقتی که قیمت نفع علیه و له روی بالا و دلار تبدیل می شود بسیار گرانبها است. به عنوان مثال، شب ویتنامی تو استکهلم، ثنایا 30 دلار فراز من آهار می شود، و همگی چیز من یک ماء الشعیر و آب گوشت بود. رفتن به شام، وجه شما را فرسوده خواهد کرد.
در حالی که الکل به شدت مالیات داده می شود، قیمت ها سکبا نوشیدن در نیویورک لایق مقایسه است، آش بیشترین مقدار ماء الشعیر حدود 8 دلار آمریکا هزینه می شود. آش این حال، آشامیدنی فروشی و آشامیدنی فروشی واقعا قیمتی است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 دلار آمریکا را خرج خرید یک عنق نوشیدم برای اینکه دو نوشابه می خواستم تزکیه یکی از آنها تکیلا بود.
اما با وجود هزینه های آن، استکهلم یک واحه جادویی است و هرگاه مایل روی پرداخت لحظه هستم، خوشحالم که می خواهم قیمت را بپردازم. این زیبایی حیات دارد و درون تابستان، این واحه یکی از مکانهای زنده گیتی افق ها است. سوئدی ها مرتبت کمی از عصیر حل و هوای خوش خود را پهلو دست می آورند، بنابراین اشتیاق می نورنجه و جوی که شب های زیاد به هم دشنام دادن رغم کامل شدن خورشید درون 11 صمیمیت افزایش اندر 3)، عید ها تزکیه افرادی که فراز زمان های بی نشاط و قرار ثبات علاقه دارند.


بلیط ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.