همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دهکده لاده وگاس

 من انیس دارم بازی کنم زیاد. پوکر، Blackjack، تزکیه اخیرا، Craps (هرچند آن را کمی دل آزرده کننده میبینم). آش توجه روی این حقیقت سخت، پیدا کردن لاس وگاس تمام زندگی پدر را کناره گیری کردم. خود می دانستم که عموم سفر صدر در وگاس به مقیاس زیاد بازی منجر می شود و مشکل ترین راه برای شکست دادن اعتیاد خود این حیات که نفس را نفی کنم. ولیکن یک شید من می دانستم که می توانم در آن زمان بمانم، اخلاص بنابراین آش قلب شدید اخلاص خسته، هفته دیرینه من درون نهایت فراز لاس وگاس رفتم.


تور ارزان آنتالیا
Blogworld Expo، کنفرانس سالاسال وبلاگ نویسی خلوص رسانه های اجتماعی برگزار شد خلوص من می خواستم شرکت کنم. بسیاری پیدا کردن وبلاگ نویسان بودند که می خواستم اندر نهایت با شخصیت دیدار کنم، خلوص من کنجکاو بودم که ببینم آیا سکبا هر راه نکاتی راجع وبلاگ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهتر می شوم.
من خبردار شدم که آش یک کنفرانس داخل حال ادا است و آزگار رویدادها تزکیه احزاب که سکبا آن می روند، من حین زیادی برای ملاعبه ندارم. واحد وزن خیلی ناصواب و صواب کردم - ولی خودم را کنترل کردم. یا دقیق تر، دوستانم را کنترل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کردند. من وا پول داخل جیبم رفتم. واحد وزن نیز اندیشه کردم که لاج وگاس عالی بود.
این یک زمین بازی بزرگسالان است. کازینوها بیش دوباره پیدا کردن هتل لا هستند - آنها حصن هستند! آریا، ونیزی، بی آلایشی Bellagio اندر میان دستان و برق دار ترین بودند. آنها وا باشگاه های عجب انگیز، نمایش خیره کننده صمیمیت غذای خوشمزه مملو آخور شده اند. اوه غذا! مسلماً می توانم درون وگاس زندگی کنم.
من بغل روی بولدیا تیز سخت تند شدم، در سوشی مبصر بزرگ تر سوار شدم، من درون رود تنبل Mandalay Bay سباحت کردم، صفا به میل عبی شاهزاده جنگل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید آذین بندی تولد کیم کارداشیان را ازکارافتاده کنم.
وگاس دنیای واحد وزن را لرزاند صداقت قطعا برگشتم. دهات گناه رومینگ، سعی می کنم وقتم را بگیرم و پیدا کردن جداول بلک هاکی پرهیز کنم، خویشتن این لیست موردها غیر لعب را ادا دادم:
    درون نمایش (و یا هفت) نگاه کنید - وگاس سرگرمی را بهتر باز یافتن هر جای دیگر می گیرد تزکیه برخی پیدا کردن بهترین اعمال در دنیا را درون اینجا پیدا خواهید کرد. روی علاوه، راهی بهتر برای صرف بخورک و در نمایشگاهها دوباره یافتن و گم کردن کازینو است. غالباً ایده های خوبی برای پس انداز بلیط همراه شوربا اقامت ذات را به عنوان آن می تواند کار ارزان بران است.
    ورغ Hoover صداقت Lake Mead - داخل حالی که تو وگاس خلوص 35 مایلی جنوب دهکده شما ورغ Hoover را پیدا خواهید کرد. این یک دیوار منحنی عظیم است که در اوج 726 پا دوباره به دست آوردن سطح زمین استواری دارد سادگی به آدرس یک پلاگین بین دیوارهای قوطی اجرا می کند ولو بیش دوباره به دست آوردن 9 تریلیون گالن عصاره را تو دریاچه میاد، بزرگترین سیلو کشور ایجاد شده میانجیگری آن، محفوظ داشتن دارد.
    Grand Canyon - بله، حتی گر گراند کانیون 250 مایل دورتر باشد، آدم تورهای آفتاب را می گذرانند. ار تصمیم برفراز رفتن داشته باشید، یک روز بسیار طولانی و رنجه کننده را برنامه ریزی کنید. اندر حالی که من وتو می توانید این کار را اعمال دهید، می توانم بگویم دم را یک شبه سست برای برفراز دست رساندن زادن بیشتر از محل. Grand Canyon بسیار تعجب انگیز است که تو یک خورشید دیده می شود، ولی شما را دوباره یافتن و گم کردن اسلات پاک خواهد کرد!


هتل های آنکارا
    Sratosphere - نمودن بهترین دیدگاه های وگاس، Stratosphere بلندترین دژ مشاهیر فارغ در ایالات متحده است. اگر درک شجاعت میکنید، اندر نظر بگیرید که یکی پیدا کردن سواریهای شدید داخل بالای سامان باشد. نام مستعار X-Scream شما را پهلو جلو بالا 27 فوت از لبه برج هدایت می کند خلوص شما را در هوا شوربا هواپیما بیش باز یافتن 850 ریح توفان می کند. پذیرش به قلعه و کامل سواری هزینه 40 دلار.
    Clubbing - جماعت ها داخل وگاس برخی از پربها ترین (خواندن: ظلم) در عالم هستند، بنابراین من وشما می توانید رجا برای مدت طولانی خلوت کنید، قیمت های قهرآمیز و عادلانه برای نوشیدنی ها سادگی پذیرش پرداخت، و یا وقتی که شما وضع افاده پوشیدن نشانه ها کارها تالیفات به پیمانه کافی هوشمندانه شوربا این حال، مجتمع ها غریب انگیز در اندر است، خلوص DJ های بلندی در کرانه ها و انفس می تواند اکثراً در پی عرشه یافت می شود.
    دکان - چنانچه شما نمی خواهید قمار قدر را از دست بدهید، خرید دم را امرار کنید. جمیع برند متناسب تصور، فروشگاهی دارد. من واو می توانید چیزهای بسیار خوبی را پیدا کنید، مخصوصا تو Palazzo تو ونیزی. من یقیناً می توانم آسیب جدی تو اینجا بزنم!
    گساردن - گر شما می خواهید وگاس را تو ارزان، ایشان می توانید بسیاری باز یافتن بوفه های آزگار شما می توانید پیدا کنید. اما آش داشتن غذای بسیار زیاد اندر وگاس برای آزادی (و بوفال نی و بله خیلی مبارک مذموم است)، گر واقعا میخواهید وقت خود را بپوشانید، گوشت خوار را آغوش روی برخی غذاهای خوشمزه اندر کازینو یا روبان که نادره انگیز است، سرحد آبیاری کنید مکان هایی برای کاروانسرا مائده خوردن
وگاس زمین بازی بزرگسالان در عالم است، و آنک از متعلق در نهایت دیدن آن، می توانم بفهمم چرا تمامو جزئی ی وgas لا را عارف دارند. ار شما سرمشق من هستید و خودی دارید که قماربازی کنید، وا دوستانتان باشید که بتوانند چشم شما را حفظ کردن کنند. وگاس ممکن است مصنوعی صفا شیک باشد، لیک سرگرم کننده است با راه های زیادی برای استراحت. وگاس یک تعطیلات است.
سفر همیشه نباید داخل مورد یادگیری برخی باز یافتن معانی فرهنگ عمیق باشد. گاهی اوقات سفر داخل مورد رابطه داشتن سرگرم کننده بی معنی است.
و چنانچه من بتوانم یک نکته نهایی را برای وگاس نفع علیه و له روی بالا و شما بدهم، این است که «در اقصر استواری نگیرید». این مکان یک انبار کامل است. بسیاری پیدا کردن هتل های ارزان قیمت را آزادگی کنید. بی آلایشی این پیدا کردن کسی است که داخل غرفه های غریق آلود باقی تتمه است.
اوه، و نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید، آنچه تو وگاس اتفاق می افتد داخل حال ساخته در فیس بوک خلوص توییتر است. (من شک می زنم که این خیز نکته است.)


هتل های ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.