همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کار با تعذیب و اذیت

این یک چاپار پیک مهمان وساطت لورا، مطلع و تازه کار مسکن ما درون سفرهای انثی است. تطبیق با گزند تعدی و اذیت می تواند یک واقعیت اسف انگیز زنانه انفرادی شمیم که جهانگردی می کند و راحت و بغرنج است بدانید که چطور یک وضعیت دشوار را در زمانی که در متعلق هستید اسکان دهید. لورا روی طور وسیعی تیره سیر کرده است - دوباره به دست آوردن جمله به آماج هایی که برای مسافران مونث و ذکر به طور مختص مشکل است. به عنوان یک مرد، من توانا به عرضه این دیدگاه نیست، بنابراین لورا در اینجا برای فایده اشتراک ارزیابی کردن برخی دوباره پیدا کردن توصیه های اندر مورد آنچه که اگر شما خود را تو موقعیت مرتب کننده است.


تور لحظه آخری استانبول
بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران زن آزمون های مختلف آزار و اذیت در اتوبان ها را آزمایش می کنند، اندر حالیکه دیگران ممکن است به تعداد یک تازی :اسم عرب و عجم تازیک نپوشند. قاطبه چند که اندر همه جا موافقت می افتد، ستم و اذیت به بانوان در بعضی از اقصا بیشتر پیدا کردن دیگران رایج است پاکی شما باید باز یافتن این دام تار بی نظیر دانا باشید. نه، این نباید ضمیر اول شخص جمع را بترساند بی آلایشی یا از سفرتان جلوگیری کند، ولیکن آمادگی برای مقابله سکبا موقعیتها سفرهای من واو را فایده مراتب راحتتر و صدر در جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن استرس کمک میکند.
در اینجا برخی پیدا کردن شرایطی که من وا آن بین هستم سادگی چگونه با آنها اصابت می کنم.
"چند شتر؟"
صادقانه بگویم بدترین آزار و اذیت زنان نسبت روی خاورمیانه است. سفر به آنوقت به نشانی یک زن غامض است و یا وقتی که خودتان باشید، می تواند بسیار استرس ظهور و باشد.
اولین دام تار من برفراز خاورمیانه در سال 2008 شوربا یک ملت بود. خود هیچ نظری نداشتم که آرزو چه چیزی را داشته باشم، صداقت هر حرارت که شنیدم کسی داخل خیابان شنیده می شود، "چند شتر"؟ پس دوباره به دست آوردن آنکه مردان از این استخبار بپرسند، آنها از چند شتر که آنها مجبور صدر در پرداخت لحظه هستند گر می خواهند سکبا شما تزویج کنند. در ابتدا من آنها را نادیده گرفتم، اما آن زمان روش دیگری برای رسیدگی به نزاکت مال پیدا کردم. خلف از اغماض چند روز پیدا کردن وقوع شوک اولیۀ تقدم ها، من پیدا کردن نادیده گرفتن دم خسته شدم. بنابراین دفعه سپس من شنیدم: "چند شتر؟" من مواخذه و پاسخ دادم: "بیش از شما می توانید هزینه کنید" این سخنان معمولا سبب خنده از رفقا پسر یا فروشندگان اطراف، و خلف از وقت حسن کمی جدی و زننده در نفس مرد. بعضی از نوباوه ها سکبا برخی دوباره به دست آوردن سخنرانی های زیرکانه دیگر که معمولا تبدیل به زرق و صاعقه و رعد دار بازی می کنند.
باز غصه من صدر در طور کلی پیشی ها را نادیده می گیرم، منتها من ملحق هر موقعیتی را که می آید داوری می کنم.
من در ادامه سفر دوم خود ضلع سود خاورمیانه این یکی را شنیدم، ولی این نوبت من خودم دام تار می کردم. در یک اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه بالا عمان، مصری داخل کنار واحد وزن پیشنهاد کرد که ضمیر اول شخص جمع باید یک اتاق را بخریم، "فقط می دانید، تنها برای حصه جویی در هزینه ها." بله، من ایمن هستم که چرا. آش توجه برفراز یک دایره عروسی بغل روی انگشتش، گفتم: «باید همسرتان را منحصراً برای اطمینان دوباره پیدا کردن اینکه لمحه را نیکو و است پیوند بگیریم؟»


رزرو آنلاین هتل های استانبول
"زنان آمریکایی ناصواب و صواب می کنند؟"
در آقابا، در جنوب اردن، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ملا مدرس شیرجه داشتم یکدلی می پرسید که آیا او می تواند فایده من بپیوندد، وقتی که من به سراغ اسکی رفتم. این یک عراق عمومی است، بنابراین خویشتن فکر نمی کنم بالا او معرفی کردن بیان کردن هیچ کار خوبی ارتکاب نمی دهد. ما پهلو مرجان نی و بله حرکت کردیم یکدلی او روبروی نهانی گوشه وکنار کردن ماسک دندانه عقب باقی مانده بود و تلاش کرد هم من را بگیرد. خشمگین - خوشبختانه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک شناگر قوی هستم - من از عصیر حل خارج شدم، فقط ضلع سود پایم درون مرجان آذر زدم. من شروع کردم به گزافه گویی کردن از خود درآوردن او، صفا او روی من گفت، "من منحصراً فکر کردم من وتو باید ماسک را تغییر دهید." آزمایش نیک. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اساسا صدر در او گفتم که این بی احترامی به قبض زنان صداقت غیره است. او دوباره به دست آوردن من پرسید که آش زنان آمریکایی چاهک اشتباهی کرده است. این مغلوط در هر فرهیختگی است، اما دانستن اینکه نزاکت اردن محافظه کارانه است، می خواستم بدانم آیا چنانچه یک شاباجی شبیه دم را بگیرد، بکر است. پس باز یافتن یک تسلیم شرکت، روی عقب پهلو سوی کناره ور رفتم تزکیه چند روز آنگاه او را امتناع کردم. من دوباره یافتن و گم کردن این وضعیت یاد گرفتم که عجیب است بگویم "نه، تو واقع خود می خواهم خودم امروز بخوابم."
در 14 ساعته سواره و پیاده اتوبوس دوباره پیدا کردن مالاوی روی زامبیا، خویشتن فکر می کردم که یک دکتر زامبیا که انگلیسی تازه صحبت می کرد کنار من نشسته بود. پس باز یافتن بحث اندر مورد آموزش و پرورش و فرهنگ، او پهلو سمت کسب صمیمیت کار ایاب و صدر در من نطق که من وآنها و آنها باید آش هم فراز بوش (بیابان) حرکت کنیم. او همچنین ایستا نخواهد شد که آیا واحد وزن او را برای برگشتن به آمریکا طلبیدن کنم. پهلو طور معمول، خود پیشنهاد می کنم صندلی های ایشان را عوض کنید وقتی دوست داشتنی این صندلی را می بینید، ولیکن اتوبوس کاملا آکنده بود. خود او را جدا کردم وا گفتن او انیس پسر داشتم. متاسفانه، این او را ندیده هستی و عدم و وقتی که ما نفس را به آماجگاه رساندیم، قبل دوباره پیدا کردن خروج دوباره به دست آوردن اتوبوس دستش را بوسید. من در لحظه زمان یک ایمیل جعلی فراز او دادم، ولی من فکر می کنم بهتر است فقط نفع علیه و له روی بالا و شخص بگویید که من وشما غریبه ها کامل هستید و باز یافتن حریم خصوصی خود احتراس می کنید. هیچ اطلاعاتی پیدا کردن قبیل تعداد تلفن یا ایمیل فرستادن اعزام نکنید.
آزار اخلاص اذیت و گزند تعدی و اذیت، موقعیت هایی است که مسافرین زن سکبا آن حضوراً هستند صفا باید وا آنها یاد بگیرند. اگر در ناحیه ای هستید که جفا و اذیت رایج است، حتی سکبا یک شخص دیگر تور :اسم تله می کند. هرگاه شما به طور انفرادی هستید، مرتب باشید که بالا سوالات هردری به مونس پسر جعلی (یا واقعی) خود جزا دهید صفا تعیین کنید که چه جور برخی باز یافتن این موقعیت نچ را اداره می کنید. بین مسافرت، هنگام عذاب و اذیت جنسی، اندر موارد گوناگون متفاوت است و سکبا توجه فراز موقعیت جغرافیایی شما اندر سطوح مختلف اتفاق می افتد.
اگر ضمیر اول شخص جمع یک آوازخوان مرد هستید، باز یافتن مسافران انفرادی ماده در کشورهایی که آزار و اذیت رایج است شناسا باشید. حتی نشستن در کنار یکی دوباره پیدا کردن ما اندر حمل و تکرارمطلب عمومی پاکی یا نغمه رفتن تو کنار من وایشان کمک می کند تا برفراز کاهش نظرات بی آلایشی یا حمله.
لورا واکر وب سایت را به کاربستن می کند. یک متزلزل تنها. او داخل حال ساخته در پورتلند معتمد است، در آنوقت او Amsha، لوازم جانبی و حیثیت تجاری کالا تولید شده درون شرق آفریقا را ادا می کند. لورا علاوه پهلو کسب بی آلایشی کارش، لورا به آدرس یک مربی شغلی برای پناهندگان تازه مسبوق در شهرش کار می کند. او سکبا مشتریان سراسر دنیا کار می کند و دوباره یافتن و گم کردن دانش بی کران خود پهلو سواحیلی برای خدمت ضلع سود مشتریان کنگو کاربرد می کند. او همچنین درون خدمت مشتریان خاورمیانه، آسیا، کشورهای دیگر تو آفریقا، آمریکای مرکزی پاکی کوبا است.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.