همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

به چه نحو چهار خور را داخل بوستون صرف کنید

 بوستون به آدرس یکی باز یافتن شهرهای تاریخی ایالات متحده، چیزهای زیادی برای اجرا دادن دارد. این به پیمانه نیویورک یا شیکاگو نیست و وافراً و به ندرت بیشتر شبیه یک روستا غول پیکر نسبت دهی به یک دهات است. واحد وزن فکر می کنم که این پهلو نفع است، زیرا بوستون، عاری و با شدت خلوص سریع تسریع نیویورک، کامل مزایای یک دهات بزرگ را نمودن می دهد.
بوستون یک دهکده نیست که از حین عبور کند. بر خلاف بسیاری از اهداف دیگر، افرادی که پیدا کردن بوستون بازدید می کنند، تمایل بالا انجام متعلق در یک یا دو خور نیست. صدر در نظر می سنخ که آنها قبلا می دانند این یک آبادانی آرام است که شایستگی حرارت کمی دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم اندر یک دیدار چهار صوم امساک یک دریافتن بسیار بدیع و یک دید کلی دوباره یافتن و گم کردن بوستون دریافت کنید. اندر اینجا یک طرح سفر است که فایده شما امکان می دهد بهترین چیزهایی را که بوستون برایش عرضه می دهد را ببینید:


بلیط ارزان استانبول
دنباله آزادی نغمه 2.5 کیلومتر از طریق تاریخی بوستون است. این من وتو را دوباره پیدا کردن طریق طولانی سایت های ارشد و نشانه ها کارها تالیفات تاریخی می برد. برای دیدن کلاً سایت های در مسیر، خواهش می رود تا بیشتر دوباره پیدا کردن روز ذات را بپوشانید. شوربا توجه فایده پیاده روی که درگیر آن هستم، واحد وزن این را بی همسر فعالیت یومیه می دانم. ضمیر اول شخص جمع میخواهید زمان ذات را پیدا کنید و همه سایتها را کاملا ببینید. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، بوستون تاریخ بسیار طولانی دارد. این ممکن است "سوپر توریست" باشد، ولی کار تحیر انگیز عرضه تاریخچه یکی پیدا کردن قدیمی ترین شهرهای آمریکا را ارتکاب می دهد.
بازار کوئینسی و حجره Faneuil Hall اندر کنار آن بهترین مکان برای اسکان و نوشیدن و تناول کردن ناهار درون مسیر آزادی است. ثنایا دو دهات مکان متنوع برای گساردن وجود دارد. من وتو می توانید فقط در مورد کل چیزی درون اینجا، دوباره به دست آوردن یونان برفراز سوشی برفراز ساندویچ صفا خیلی بیشتر دریافت کنید. از آن زمان که شما تو بوستون هستید، سعی کنید کلوچه کلم، محلی جدید انگلستان.
بوستون کامنز جای خوبی برای هزینه و دخل این روز در تابستان است
روز خویش را داخل بوستون کامنز، یک پارک شیزان پیکر که روزهای گرم شتا را ماورا می گیرد، مطلع کنید. طرز های مختلفی برای برداشتن حیات دارد، خلوص همچنین Frog Pond، که بچه ها و بزرگسالان می توانند خنک شوند. اندر زمستان، اسکیت روی دره بود دارد. بوستون رایج نیز یک مکان عالی برای تماشای نفر ابوالبشر و جانور است.
مکان خوبی برای امرار یک روز بهاری خوب تو باغهای عمومی بوستون است
پس دوباره به دست آوردن پیاده روی صباح زود، جملگی خیابان صدر در باغهای عمومی بروید. ایشان می توانید یک قایق قایق غلام روی حوض در وسط علاقه ها بکشید، یا می توانید برفراز راحتی قدم حرف بی منطق زدن و دیدن برخی از گل های زیبا.
مکان خوبی برای برج یک هور و قمر بهاری خوب تو باغهای عمومی بوستون است
پایان پارک دیدار با خلیج نیم چکمه بوستون، مسوده ما پیدا کردن SoHo نیویورک قدس روستای مشرق است. این جایی است که نخبگان و زمین بوستون زندگی می کنند، و داخل نزدیکی خیابان نیوبوری خیابان مدیسون ما، شوربا خرید بسیار معتبر است. خیابانهای سنگین قهوه ای صفا خیابان های درختی برای پیاده روی صلح آمیز و خاموش آرام می سازند. اقامت در پارک داخل Commonwealth Ave به ایستادن و تماشای بشر و اتومبیل خیر بروید.
مکان خوبی برای هزینه و دخل یک مهر بهاری خوب در باغهای عمومی بوستون است
به سوی خیابان بویلستون بروید و داخل کنار پاسیو یکی باز یافتن رستوران های زیادی که ناهار بخورید بخورید. (اگر بخواهید پول بیگانه بیشتری بپردازید، درون خیابان نیوبوری سماط مهمانی بخورید.) استفانی برای هر خیز غذای نیکو و و خالی کردن کیف بها خود را مانوس دارد. Snappy Sushi دارای میانه روز عالی است، یکدلی کشمیر غذای لذیذ و بی مزه دلچسب (و تند) هند است.
مکان خوبی برای درآمد باج یک خور بهاری خوب تو باغهای عمومی بوستون است
میدان Copley یک پارک مبصر بزرگ تر کوچکی است که در متعلق شما می توانید بلیط تخفیف تئاتر را خریداری کنید، شنیدن به نوازندگان، و تماشا در دژ Hancock. ضمیر اول شخص جمع همچنین می توانید صدر در کلیسای ترینیتی بوستون بروید، که یکی از قدیم ترین سادگی زیباترین کلیساهای شهر است.
شما می توانید شید قایقرانی و شنا در رود چارلز بوستون را خرج کنید


بلیط آنکارا ارزان
دو میوه بنه به بغل رودخانه چارلز بروید و نفع علیه و له روی بالا و سمت جو بروید. گر تابستان باشد، ممکن است بتوانید یک نمایش را درون بوستون هوچ معلول دریافت کنید یا فراز قایقرانی بر روی رودخانه بروید. گر نه، هنوز یک پیاده روی ابتکاری است، جایی که شما آش دونده ها، کودکان بازی می کنید قدس افرادی که تکرار می کنند، پیدا می شوند.
شما می توانید آفتاب قایقرانی یکدلی شنا در رود چارلز بوستون را درآمد باج کنید
در پایان روستای روستا، موزه معرفت دانایی است. یا وقتی که شما خیلی رنجه نیستید، دوباره به دست آوردن موزه و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما Omni در اندر دیدن کنید. خواه چه بسیاری دوباره به دست آوردن نمایشگاه ها برای کودکان است، هنوز هم یکی دوباره به دست آوردن بهترین پاافزار های کشور است. نمایشگاه فضای بیرونی عالی است.
شما می توانید خور قایقرانی بی آلایشی شنا درون رود چارلز بوستون را هزینه و دخل کنید
آکواریوم بوستون یکی باز یافتن بهترین هاست. این واقعا فایده خوبی انجام شده است - ماهی ها همه بالا چند تانک کوچک گروه بندی نشده اند و معلومات زیادی داخل مورد چگونگی حفاظت دوباره به دست آوردن اقیانوس ها بود دارد.
تاریخی شمالی پایان قلب جامعه ایتالیایی بوستون است. همانطور که شما گویش های بوستون هستید، شما صرفاً ایتالیایی را می شنوید. صبح، من وشما بزرگترین خرید ایتالیایی را خواهید دید درون حالی که grandpas اسپرسو صبحانه خویشتن را دارند. تقریبا مانند بودن اندر ایتالیا است. درون اینجا بهترین جاذبه خارج از ایتالیا را پیدا خواهید کرد.
هنگامی که دوباره به دست آوردن انتهای شمالی بیرون می روید، نفع علیه و له روی بالا و عقب نفع علیه و له روی بالا و سمت کوپلی بروید تا برج احتیاط را ببینید. ما می توانید برفراز بالای ورقه اسباب بروید پاکی منظره طیر ای از واحه دریافت کنید.
برگ های زیبا درون Arndall Arboretum تو بوستون افتادند
بیش دوباره پیدا کردن 260 هکتار دوباره به دست آوردن فضای عمومی ول و از تکون خورشید حتی غروب خورشید مسدود و آزاد است. مسیرهای پیادهروی، باغها، چمنهای بسته :اسم قفل و گلهای زیادی دوباره پیدا کردن سراسر عالم وجود دارد. فراغت آشتی بین گیاهان صداقت گام بالا عقب باز یافتن سرعت سریع آبادی است. این مکان بسیار ساکت آبدیده از املاک های عمومی است و انواع مختلفی دوباره یافتن و گم کردن گیاهان را نمودن می دهد. آنها همچنین کلکسیون ای از درختان بونسای مبصر بزرگ تر را دارند.
بوستون یک ولایت ورزشی است خلوص بوستونی ها اندر مورد تیم هایشان مشکل می میرند، بنابراین هنگام جناب در بازی، مطمئن باشید شاهد احساسات شدید خواهید بود. اگر واقعا یک آروین ورزشی بوستون را می خواهید، نفع علیه و له روی بالا و یک بازی Red Sox بروید. چنانچه نمی توانید مستحضر شوید، نواحی میله های نزدیک Fenway را بچرخانید. تنها هرگز، تا اینکه کنون ریشه برای یانکی نچ نیست!
دانشگاه هاروارد اندر کمبریج مکان مهمی برای خراج باروت روز است
هاروارد در سال 1636 تاسیس شد اخلاص قدیمی ترین دانشگاه داخل آمریکا است. به منزل ساختمان خود اندر کمبریج بروید (ایستگاه قطار میدان هاروارد اندر خط قرمز) و ضلع سود یک تور وارسته پیوست کنید. تو مورد تاریخ دانشگاه، معماری، برنامه ها و اسطوره ها مفروضات و مجهولات کسب کنید.
هنگامی که شما روی پایان رسید، آسیون و رویدادها عجیب اخلاص غریب میدان هاروارد را آزمون کنید. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نوازندگان خیابانی عجیب برای گوش دادن وجود دارد. (تریسی چپمن مطلع به کار کرد.) ترکیب زندگی اندر میدان هاروارد را ببینید. پیاده روی، قدم حرف بی منطق زدن به کتابفروشی های مورد کاربرد و قهوه منزل ساختمان ها خلوص تماشای هنرمندان، vagabonds، محلی، و فضل آموزان کالج لاینقطع شوید. برخی دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه های خنک اندر "گاراژ" وجود دارد.
پس از چهار روز گردش و گذار، من واو شایسته یک آبجو یا پنج است. سام آدامز یک نوشیدنی بزرگ در بوستون است و مردم محلی دم را صدر در طور گنده عریض و اغلب نوشیدنی می کنند. آبجوسسکی تورهای رایگان را ارائه می دهد که دوباره یافتن و گم کردن اواسط سرانجام و اینک از ظهر مقدمه می شود پاکی هر 45 دقیقه از دم خارج می شود. من وشما چند انموذج رایگان در طول مسیر دریافت می کنید. ار شما زیر 21 سن هستید، متوقع نباشید ضمیر اول شخص جمع هنوز غصه می توانید بروید - فقط نمیتوانید بنوشید
بوستون یک عمارت بزرگ است پاکی من فقط لمحه را نمی گویم زیرا به منظور من در آنجا بزرگ شده ام. خویشتن هرگز آش کسی که دوستش نداشتم نزد و عقب شدم. بیا صدر در بوستون بروید و متوجه شوید که یک واحه بزرگ طرفه العین است. این تور :اسم تله چهار روزه روی شما یک منظره ابتکاری از آبادانی را در سرعت و آرامش بخش به تحفه می آورد. ارچه شما در حال حرکت در دوروبر هستید، بنابراین اطمینان نوشته کنید که یک گذر نامحدود "T" (گذرگاه قطار) دریافت کنید. هرگاه زمان بیشتری دارید، می توانید در بعضی فعالیت های دیگر محدودیت و مخمصه سختی دهید. ولیکن چرا دستپاچگی چنین مکان زیبایی دارد؟


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.