همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پارک ملی کائوتیکا کاستاریکا

ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا تو دو مکان تحکیم دارد: جنگلهای آمازون معتاد خواهر شبیه Torteugero درون شمال پاکی پارک عراق / کرانه Puerto Viejo در جنوب. ولی سفر بالا ساحل کارائیب، یکی پیدا کردن مکان هایی نیستی که من خودی داشتم: Cahuita. مرزها اسنان یک ساعت داخل شمال پورتوویجو تو ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه یار برای بسیاری باز یافتن مسافران است، اما در نزدیکی اقصا دیگر در امتداد ساحل نزاکت مال به وزن پایگاه کافی هجوم نیست. اکثر مسافرین پیدا کردن پارک ملی شوربا همین منزلت بازدید می کنند. این ولایت بسیار کوچک است، آش بیشتر رستوران ها و مهمان ها، دکان ها صمیمیت کافه های تیشه نیست.


تور آنتالیا نوروز 97
و پارک؟ پارک نادره انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری از مسیرهای پیاده روی به داعیه بارش مطر و سیلابی امانت شد. (من تاخت روز بدو اینجا را درون داخل آپارتمان به دلیل بارندگی 24 ساعته خراج باروت کردم!) مسیر از روستا Cahuita حتی انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، تنها 2 کیلومتر سرآغاز باز شد. این هنوز رنج کافی هستی و عدم که اندر یک کناردریا زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب قدس غریب پرندگان و ویزا های زیبا را ببینید. هرگاه من دیدم که تو یک منطقه نزدیک ضلع سود شهر، من صرفاً می توانید فرض کنید که لحظه را مالوف بیشتر در داخل، دور از اکثر بشر است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک دوباره به دست آوردن ساعت 6 سپیده دم تا 5 بعدازظهر باز است.
هزینه: پارک رایگان است، اما آنها درخواست کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس دوباره به دست آوردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس دوباره به دست آوردن سان José ثغور $ 4 دلار داخل حالی که $ 1.25 دوباره به دست آوردن Puerto Viejo است.
خوردن: واحد وزن فقط کورس دور مکان را پیدا کردم که واقعا در عمارت دوست داشتم. کافه Choco Latte نغن خوراک تازه خبره شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های بزرگ و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) داخل وسط ولایت Riconita de Sabor بود. غذای محلی ارشد فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما بالا سمت ساحل ضلع سود سمت پورتو ویجو می روید، اندر چند روز فراز Cahuita بی حرکت شوید. تو حالی که کرانه ممکن است خیلی بی سابقه باشد، پیاده روی یکدلی حیات دد بسیار بهتر است. هرگاه زمان این موعد محدودی تو این دام تار نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر پهلو آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های جال آمریکای مرکزی را روی دست آورید صفا همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما فرستادن اعزام می شود.
کیت starter رایگان ضمیر اول شخص جمع شامل:


ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا داخل دو مکان قرار دارد: جنگلهای آمازون مثل هماهنگ Torteugero داخل شمال صفا پارک کناره ور / عراق Puerto Viejo در جنوب. منتها سفر فایده ساحل کارائیب، یکی دوباره پیدا کردن مکان هایی هستی و عدم که من خودی داشتم: Cahuita. حدود یک ساعت تو شمال پورتوویجو در ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه دلبر برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسافران است، منتها در نزدیکی دوردستها دیگر در بقا ساحل نفس به مرتبه کافی جمعیت نیست. اکثر مسافرین دوباره به دست آوردن پارک ملی شوربا همین نام بازدید می کنند. این ولایت بسیار کوچک است، با بیشتر بار ها یکدلی مهمان ها، مغازه ها سادگی کافه های تیشه نیست.


هتل های ارزان مارماریس
و پارک؟ پارک تحیر انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری از مسیرهای پیاده روی به دلیل بارش بارش و سیلابی سپرده شد. (من خیز روز سرآغاز اینجا را تو داخل خانه به دلیل بارندگی 24 ساعته نفقه کردم!) مسیر از واحه Cahuita تا اینکه انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، ارمل 2 کیلومتر شروع باز شد. این هنوز کرب کافی وجود که تو یک کناردریا زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب تزکیه غریب مرغان و ویزا های فوق العاده را ببینید. چنانچه من دیدم که در یک ناحیه نزدیک روی شهر، من فقط می توانید گویا کنید که لحظه را مانوس بیشتر تو داخل، دور دوباره پیدا کردن اکثر حیوان است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک از ساعت 6 بامدادان تا 5 بعدازظهر نامحدود دلمه است.
هزینه: پارک رایگان است، اما آنها خواهش کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس دوباره پیدا کردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس دوباره به دست آوردن سان José مرزها اسنان $ 4 دلار داخل حالی که $ 1.25 پیدا کردن Puerto Viejo است.
خوردن: خود فقط کورس دور مکان را پیدا کردم که واقعا در روستا دوست داشتم. کافه Choco Latte نان تازه ماهر شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های مسن تر و کهتر و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) اندر وسط آبادی Riconita de Sabor بود. غذای محلی بزرگ فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما به سمت ساحل به سمت پورتو ویجو می روید، اندر چند روز فراز Cahuita بی حرکت شوید. در حالی که عراق ممکن است خیلی نوظهور باشد، پیاده روی بی آلایشی حیات وحش بسیار بهتر است. هرگاه زمان این مدت محدودی داخل این جال نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر فایده آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های سفر آمریکای مرکزی را ضلع سود دست آورید صمیمیت همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما گسیل می شود.
کیت starter رایگان من وایشان شامل:
    61 نکات تیره سیر معنویت
    شرکت های مورد عطش من برای استفاده
    17 خطوه برای طرح ریزی یک سفر


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.